Dzisiaj jest 06 kwie 2025, 14:14

Strefa czasowa UTC+1godz.

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
*
Awatar użytkownika

Pojazd:
Witam wszystkich użytkowników,
mam taki problem ze swoim skuterem, kupiłem ok. 2 tyg. temu skuter, Keeway Hurricane, ma 350 km przebiegu. Dzisiaj byłem na 1 przeglądzie. Powiedziałem w serwisie, żeby wyregulowali mi tez gaznik bo skuter jak odpalałem to słabł i po chwili gasnął, po prostu nie trzymał obrotów. Mechanik regulował go i już było wszystko ok, miałem odjeżdżać no i znów to samo. Podjechałem do niego znowu to odkrecił filtr powietrza, wykrecił jakaś śrubke z gaźnika i wyjął go troche, zdjął z niego nakrywke i wyjał z niego jakaś krotka igielke (nie wiem za bardzo co to, nie znam się jeszcze). Chyba wykrzywił ją troche albo wyprostował, znaczy przycisnal ją do jakiegos metalu w skuterze, wygladalo tak jakby wlasnie to robil. Powiedział ze zwiekszyl poziom paliwa jaki ma byc w gazniku. Juz nie ruszał srubki od obrotow. Wszystko zlozyl i skuter odpalał elegancko, za pierwszym razem, bez gazu, nie gasł. No wiec wszytko bylo ok. Ale jak wrocilem i jak odpalam skuter jak stoi kolami na ziemi to mi sam jedzie powoli, jak odpalam z nozek to tylne kolo mocno sie kreci i skuter wpada w wysokie obroty, tak jakbym dodawal gazu. Jakbym go zdjal z nozek to by mi "zarwał" ostro do przodu. Nawet jak jade to gdy puszczam gaz to czuje ze jakbym go do konca nie puscil. I jeszcze jak chcialem skrecic i czekalem na skrzyzowaniu to skuter mi zgasl. Probowalem odpalic ze startera i z kopniaka, bez rezultatu, rozrusznik pracowal ale skuter nie chcial zapalic. Dopiero po kilku minutach udalo mi sie odpalic i dojechac do domu. Skuter dobrze przyspiesza, nawet chodzi lepiej niz przed przegladem no ale tak dziwnie ze sam jedzie powoli i wpada w takie wysokie obroty jak odpalam go. Nie wiem czy tak ma byc, chyba nie. Moge sam jakos naprawic ten problem,moze sam przejdzie ? Czy mam jutro jechac do serwisu zeby mi to zrobili ?