Dzisiaj jest 22 kwie 2025, 16:29



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 09 cze 2012, 23:35 
*

Rejestracja: 01 maja 2012, 20:09
Posty: 16
Pojazd:
Cześć wam, planuje w najbliższym miesiącu zrobić lekkie wymiany w skuterze, między innymi po to by troche mu dać kopa aby lepiej się zbierał i szybciej jeździł w trasie.

Z mojego Kymco Agility RS 4T 50cc wyciskam w tej chwili 65-70kmh [nie wiem czemu, raz jest 65 jak odpale, pare dni później 70 i tak na zmiane].

Odblokowałem sobie moduł to z górki czy jak za kimś jadę to w miare zwiększa obroty, ale to jednak nie to.

Chciałbym zrobić parę wymian:
- Cylinder Airsal 85ccm [80ccm d.50 wiec to chyba 85]
- Rolki 6.5g
- Filtr stożkowy [który lepszy? http://www.shop.mieloch.pl/filtr-powiet ... 0437.bhtml czy ten http://www.shop.mieloch.pl/filtr-powiet ... 0436.bhtml i czym one się różnią w związku z tą obudową]
(- wałek rozrządu naraku racing)? [potrzebny jest?]


Duży efekt przyniosą mi takie wymiany? Ewentualnie proszę doradzić co jeszcze albo czy coś wymienić :) Dzięki wielkie, pozdrawiam.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 10 cze 2012, 8:36 
***

Rejestracja: 05 cze 2010, 10:09
Posty: 589
Lokalizacja: Zamość (Okolice)
Pojazd: Aprilia SR Minarelli Hor. LC
Cylinder Airsal'a zwiększy moc silnika myślę, że będziesz z niego zadowolony moje zdanie jest takie, ze jest to bardzo dobry cylinder warty kasy włożonej w jego zakup polepszy przyśpieszenie, ale nie zmieni się v-max. Jeśli zmienisz cyl na Airsal'a można do tego dorzucić wałek silnik będzie miał inną charakterystykę pracy zwiększy się v-max, ale kosztem krótszej żywotności silnika. Stożka nie polecam najlepszym rozwiązaniem jest pozostawienie standardowego filtra chyba, że zależy Ci na optyce to Polini Air box będzie dobrym wyborem. Jeżeli chcesz śmigać szybciej to są dwie opcje bez skracania żywotności silnika wariator lub dłuższe przełożenie.


Ostatnio zmieniony 10 cze 2012, 8:37 przez John8walker, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 cze 2012, 9:38 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 gru 2011, 14:42
Posty: 333
Lokalizacja: Śmigiel
Pojazd:
Ja bym brał Filtr powietrza Malossi E5 Box 30°, chrom, 38mm :D




_________________

Zapraszam do mojego KB
Zapraszam Kymco zx/kb




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 cze 2012, 13:14 
*

Rejestracja: 06 lip 2011, 21:13
Posty: 21
Pojazd:
Powiem Tobie tak nie baw się w żadną wymiane cylka bo za cene cylka masz wariator, sprzegło, dzwon i gaźnik ( oczywiście mówie o używanych :P )chyba ze juz masz te częsci. Sam możesz odblokowac wydech ( o ile jest blokowany ) bo do 4t nie warto wydawac 300 zl na wydech. To moja rada jak chcesz to wymieniaj a to co pisałeś ale i tak z 85cc nie wyciśniesz wszystkiego na normalnym wydechu i oryginalnym gaźniku :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 cze 2012, 19:48 
*

Rejestracja: 01 maja 2012, 20:09
Posty: 16
Pojazd:
nie chce z niego wycisnąć 100km/h, chodzi mi żeby zamykał licznik (80km/h) oraz żeby lepiej się zbierał [przyspieszenie]. Mowią że stożek daje ok 30% więcej mocy przez większy wlot powietrza do silnika i powiększoną dyszę :) Ogółem mój zestaw [odblokowana seria + przecięcie różowego kabla + rolki 6.5g i chyba w serwisie dysze 90 przy odblokowaniu wsadzili] raz jechałem na nim 85km/h na warszawskich drogach, ale to bylo z górki i za innym samochodem. Jak się wkręcił w obroty to na prostej trzymał przez ok minuty :P Ale teraz coraz bardziej muła łapie a mam tego dosyć :P Chciałbym aby te stałe 75-80km/h jechał, jest to 4t, więc wymiana wydechu [odblokowany jest] nie ma sensu. A jak cylinder 85ccm, wkręca się w wyższe obroty bez problemów [moja 50-tka stopuje na ok 7.200, chyba że za kimś jade albo z górki to aż warczy :> , to może większy cylinder wkręci się dajmy na to na 8000-9000, co chyba powinno skutkować większym v-max].


@sherminator.
Mówią że wymiana wariatora w agility rs tylko pogorsza osiągi [malossi multivar gorzej jeździ niż standardowy], co takiego da mi sprzęgło i dzwon sprzęgła? raczej wątpie by to miało zwiększyć mój v-max, może co najwyżej z wyższych obrotów będzie startował :P [Popraw jeżeli jestem w błędzie]


Ostatnio zmieniony 10 cze 2012, 19:51 przez MaXpl17, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 cze 2012, 20:57 
*

Rejestracja: 06 lip 2011, 21:13
Posty: 21
Pojazd:
wiec tak sprzegło i dzwon dadzą tobie dużo lepsze przyśpieszenie a ze stozkiem to nie ma sensu wstawianie do 50 cc i oryginalnego gaznika bo 1. skuter pali wiecej 2. latwiej jest zatrzec cylek 3. te 30 % to ja nie wiem skad ty wziąłeś 4. na stozku głośniej pracuje skuter :D dlatego pisalem tobie żebyś kupil wiekszy gaźnik (np. 17,5 ) to on na pewno poprawi tobie moc skutera co do wariatora jestes w wielkim błędzie osiągi zależą w dużej mierze od regulacji :D a poza tym nie masz 1 waritora do swojego kymco jest jeszcze polini hebo i inne :D sam mam polini sc i spisuje sie dobrze :D a co do twego mula to musisz sprawdzic czy rolki nie sa wytarte pasek nie jest luzny dzwon nie jest przebarwiony i czy jest czysty filtr powietrza itp :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 cze 2012, 22:17 
*

Rejestracja: 01 maja 2012, 20:09
Posty: 16
Pojazd:
stożek nie do 50cc tylko do 85 : ) Do 50cc zwykły filtr najlepszy :)

pasek miałem wymieniany 800km temu, chociaż poprzedni ten sam, przejechał 1200 [oryginalny kymco i wyglądał jakby pobojowisko z niego zrobione było, a jeżdzę dosyć spokojnie...]
Większy gaźnik to chyba naprawdę do większego cylka, ale nie chce mi się wydawać kolejnych 300zł po niewielkie osiągi jak np. 2km/h.
Wyregulować chyba się da mieszanke paliwo/powietrze na stożku i dyszy większej do cylindra 85.

Dzwon chłodzi sprzęgło, a sprzęgło da tyle że od większych obrotów zacznie ruszać skuter, więc w praktyce centralna sprężynka może podobnie działać :)

Ten muł... hmmm rolki może są wytarte, oryginalne po 1400 mi zaczęły kantów nabierać. Więc wymieniłem na 6.5g, jechał w miare ok.
Teraz ma 2000 na liczniku, wczoraj filtr przedmuchałem, rolki mają 600km, pasek 800, dzwon nie wiem w jakim stanie jest, na razie nie chce rozbierać :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 cze 2012, 14:42 
*

Rejestracja: 01 maja 2012, 20:09
Posty: 16
Pojazd:
Odświeżam :)
Proszę o pomoc.

Cylinder 85cc airsal + filtr stożkowy polini air box, dobry jest to wybór? :)
I czy wałek rozrządu podniósłby dodatkowo jakoś super moc.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy