Dzisiaj jest 26 sie 2025, 12:09



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 12 cze 2012, 17:53 
Zbanowany

Rejestracja: 20 kwie 2012, 12:48
Posty: 234
Pojazd:
Witam, czy to jest dobra kompresja 3mpa?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 12 cze 2012, 17:54 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 wrz 2011, 12:07
Posty: 111
Lokalizacja: Słupca
Pojazd:
juraas, ciesz sie, ze Ci jeszcze odpala :roll:
Rozbieraj cylek.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 cze 2012, 17:57 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
U mnie przy 3,5 nie palil tylko strzelał




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 cze 2012, 17:58 
**

Rejestracja: 24 mar 2012, 18:44
Posty: 383
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Pojazd:
odpala jeszcze ?




_________________

Sprzedam pokrywę przełożeń minarelli !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 cze 2012, 18:31 
Zbanowany

Rejestracja: 20 kwie 2012, 12:48
Posty: 234
Pojazd:
Pali, ale po rozgrzaniu juz nie zbyt... Ale ja podałem kompresje w mpa jak coś... Może mi przez tą kompresje walić w cylindrze albo gdzieś???




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 cze 2012, 18:50 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 kwie 2012, 20:37
Posty: 328
Lokalizacja: Kołbiel
Pojazd:
3 MegaPascale ?! Czy mili ? Bo już nie wiem . Jak nie chodzi to do rozbiórki , zobacz pierścienie , jak tam też z tłokiem . Albo cyl do wymiany




_________________

"Lewy pas , gaz i płynę "




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2012, 13:16 
**

Rejestracja: 24 mar 2012, 18:44
Posty: 383
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Pojazd:
jak ci słabnie to pierścienie raczej wystarczą ale radziłbym ci nie jeździć bo w każdej chwili mogą ci się połamać... ja tak miałem że palił od kopa a kompresja też była mała i jak mówisz słabnął a któregoś dnia pękł pierścień.Gładź cylindra była wzorowa poza rowkiem wyżłobionym przez pierścień i poobijanym kanale.Więc radzę ci zdjąć cylek i zobaczyć co i jak ;)




_________________

Sprzedam pokrywę przełożeń minarelli !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2012, 14:25 
*

Rejestracja: 09 gru 2011, 22:19
Posty: 51
Pojazd:
Nie możliwe żeby miał 3 MPa bo to jest 30 bar a w skuterze czegoś takiego nie da się osiągnąć




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 cze 2012, 20:23 
Zbanowany

Rejestracja: 20 kwie 2012, 12:48
Posty: 234
Pojazd:
Nigdy nie rozbieralem cylindra. Ciężko się to robi? Nową uszczelkę musze dać na sylikon?, jak dociagnac cylek?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 cze 2012, 20:28 
Zbanowany

Rejestracja: 20 kwie 2012, 12:48
Posty: 234
Pojazd:
Pierścienie na tłoku tak,? czy zle kojarzę?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 cze 2012, 20:32 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 maja 2012, 19:59
Posty: 185
Lokalizacja: Z daleka
Pojazd:
Tak, tak pierścienie są na tłoku xD




_________________

Zapraszam do mojej kiły ;)

----->KLIKNIJ!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 cze 2012, 20:39 
Zbanowany

Rejestracja: 20 kwie 2012, 12:48
Posty: 234
Pojazd:
A ciężko zmienia się ten pierścień? I czy przez to może mi brzemęczeć w cylindrze?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 cze 2012, 20:39 
Zbanowany

Rejestracja: 20 kwie 2012, 12:48
Posty: 234
Pojazd:
A ciężko zmienia się ten pierścień? I czy przez to może mi brzemęczeć w cylindrze?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 cze 2012, 20:40 
Zbanowany

Rejestracja: 20 kwie 2012, 12:48
Posty: 234
Pojazd:
A ciężko zmienia się ten pierścień? I czy przez to może mi brzemęczeć w cylindrze?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 cze 2012, 20:41 
Zbanowany

Rejestracja: 20 kwie 2012, 12:48
Posty: 234
Pojazd:
A ciężko zmienia się ten pierścień? I czy przez to może mi brzemęczeć w cylindrze?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 cze 2012, 20:42 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 maja 2012, 19:59
Posty: 185
Lokalizacja: Z daleka
Pojazd:
Ciężko może i nie ;D A brzęczenie to nie wiem...




_________________

Zapraszam do mojej kiły ;)

----->KLIKNIJ!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 cze 2012, 20:49 
Zbanowany

Rejestracja: 20 kwie 2012, 12:48
Posty: 234
Pojazd:
A po zdjęciu cylindra trzeba dać nową uszczelkę i ją zasylikonować?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 cze 2012, 20:51 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 maja 2012, 19:59
Posty: 185
Lokalizacja: Z daleka
Pojazd:
Nową uszczelkę to trzeba dać, ale czy ja wiem czy sylikonem też ;D




_________________

Zapraszam do mojej kiły ;)

----->KLIKNIJ!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 cze 2012, 20:59 
***

Rejestracja: 22 lip 2011, 9:53
Posty: 571
Pojazd:
Towotem posmaruj uszczelkę




_________________

Sprzedam:
Nokie 5130 XM
Zawór membranowy dwa komplety płytek
Cylindry 50




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 cze 2012, 22:12 
Zbanowany

Rejestracja: 20 kwie 2012, 12:48
Posty: 234
Pojazd:
Towotem tzn hermetykiem??
Mocno potem cylinder dociagnąć?


Ostatnio zmieniony 14 cze 2012, 22:16 przez juraas, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy