Dzisiaj jest 23 lip 2025, 17:39



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 14 cze 2012, 15:57 
*

Rejestracja: 22 kwie 2010, 11:23
Posty: 75
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Przepraszam, jeśli Cie uraziłem.

Pozdrawiam
Żegnam




_________________

Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 14 cze 2012, 16:01 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2011, 19:39
Posty: 679
Lokalizacja: Czułów , KRK
Pojazd: Peugeot Trekker
Moim zdaniem nie ma senstu wozić paska , bo po nim widać kiedy jest w słabym stanie , jak jak miałem skuter to woziłem podstawowe klucze jak najmniejszych rozmiarów i świece. Robiłem tak by wszystko się zmieściło do małego piórnika , tak by się kask bez problemu zmieścił pod siedzeniem :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 cze 2012, 19:39 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 maja 2012, 13:05
Posty: 283
Lokalizacja: St-Ce
Pojazd:
Ja i tak wyznaje zasadę dopóki nie pieprznie to trzeba jeździć :D




_________________

Obrazek

Mój Buxy ;*
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=273110




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 cze 2012, 19:45 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lip 2011, 22:49
Posty: 1002
Lokalizacja: Kłodawa
Pojazd: Aprilia Sr + Alfa 146 Ti
" Niezbędnik skuterzysty ":

Dokumenty.

Mimo przebiegu 40k km w mojej apce nie woże żadnych kluczy, nie boje się o stan mechaniczny. Mogę jechać w trasę 200km i nie boje się jechać. Nie raz robiłem trase bez przerwy ponad 100km i nic... Bez przesady, trzeba wiedzieć w jakim stanie ma się sprzęt i tyle.

Pozdrawiam




_________________

Ktoś się podszywa pode mnie pod nr gg 41030559!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 cze 2012, 19:50 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 kwie 2011, 13:34
Posty: 426
Pojazd: Rieju RS3 50 '10
po co pasek wozic jak pęknie to i może wariator skrzywić lub coś innego




_________________

Robię Virtual Tuning




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 cze 2012, 20:14 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2009, 22:19
Posty: 923
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd: Honda NSR 125
Najważniejsze to mieć telefon przy sobie oraz śrubokręty i parę kluczy. :wink:
Jak Ci pasek pękł to trzeba było zadzwonić po kumpla wziąć pas holowniczy i wsio lub auto i przyczepka. :roll:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 cze 2012, 20:18 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lip 2011, 20:25
Posty: 454
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Polecał bym kuriera mielocha w 5min na miejsce, garaż na kołkach za skuterem z 5 cylindrów, wiadro świec, wydech - bo możesz urwać, no i napęd cały O PASKU NIE ZAPOMNIJ, bzdura bzdura jeszcze raz bzdura, no sens skąd można wiedzieć co się zepsuje no coment, nic nie wożę ze sobą, jak dobrze eksploatujesz swój skuter i sprawdzasz wszystko na bieżąco to nic ci nie jest potrzebne :roll:




_________________

Był - FullSport Aerox 97 [*] ->
Był - Mid-Race NrgPower 05 [*] ->
Jest - FullRacing Aerox 00 <33333




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 cze 2012, 20:50 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lip 2011, 20:25
Posty: 454
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
hubert514, Mycn miał ze sobą narzędzia i świece nic wiecej nie mial pasków cylków czy coś w tym stylu pokazywał jak to pochować w BWSie bo tam nie ma kufra praktycznie w ogóle ;]




_________________

Był - FullSport Aerox 97 [*] ->
Był - Mid-Race NrgPower 05 [*] ->
Jest - FullRacing Aerox 00 <33333




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 cze 2012, 20:52 
Zbanowany

Rejestracja: 10 gru 2010, 22:17
Posty: 1058
Lokalizacja: Wałbrzych
Pojazd:
Nie ma zależności dbam o skuter wymieniam oleje co 1500km i wczoraj jak jechałem nic się nie działo i w 1 sekundzie coś strzeliło w silniku i osłabł ale nie przytarł się. Teraz ciężko pali i przerywa jak się próbuje jechać i do tego coś szumi w silniku nie wiem co z nim jest. Zrobiłbym go ale w poniedziałek zdałem prawko i 4 dni musi mnie ktoś wozić do szkoły jakoś przeżyję ;D




_________________

LwG




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 cze 2012, 21:14 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 gru 2011, 18:30
Posty: 77
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Pojazd: Yamaha Slider
hubert514, mógłbyś podać link do jakiejś jego wypowiedzi o tych schowkach w BW's? Szukam i nie mogę znaleść a na pewno przydałoby się to wielu osobą, które nie mają kufra.
Pozdrawiam.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 cze 2012, 12:25 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 lip 2010, 16:16
Posty: 664
Lokalizacja: Bielo
Pojazd: Aprilia RX 125
ja zawsze mam w schowku klucz do swiec, zabkę klucz #10, dwa srubokręty - to z narzedzi a tak to jeszcze nową świece ( nie wiadomo kiedy padnie, pomimo, że wymieniam regularnie i moduł)




_________________

nie pomagam na pw/gg
potrzebujesz pomocy? zapytaj na forum




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy