Dzisiaj jest 02 paź 2024, 3:24



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna

Jak wam się podoba?
1 16%  16%  [ 4 ]
2 4%  4%  [ 1 ]
3 12%  12%  [ 3 ]
4 16%  16%  [ 4 ]
5 52%  52%  [ 13 ]
Liczba głosów : 25
Autor Wiadomość
Offline
Post: 05 cze 2012, 12:47 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 cze 2012, 12:15
Posty: 30
Pojazd:
Witam wszystkich chciałbym przedstawić wam mojego charta przerobionego w całości prze zemnie projekt cały czas się zmienia.

Zdjęcia (kliknij by powiększyć):

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Części:

-Cylinder 70ccm oryginalnie 192* porting na 196* by dudu (dobry jest!)
-Tłok Metrakita z silniaka EBS,
-Wał Top Racing, oryginalny się urwał ;)
-Wydech spawak 11k by Ja
-Moduł zapłonowy Top Performance 16k
-Gaźnik Dellorto 19mm
-Tarcze Sprzęgła Polini
-Listki membrany Polini Carbon
Oprócz tego zrobione m. in.
-Felgi Alu 17"
-Tarcze przód 240mm i tył 210mm
-Xenon
-Błotnik Polisport-a
-Końcówka wydechu Shaft-a
-Chłodnica z RG80
-Opony przód 80/80/17 i tył 110/80/17

Oceniajcie i komentujcie !!!


Ostatnio zmieniony 22 cze 2012, 8:11 przez Adriano155, łącznie zmieniany 2 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 05 cze 2012, 12:51 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 lip 2011, 22:17
Posty: 0
Lokalizacja: brać kase na wache??
Pojazd:
On jest swietny!! Naprawde przpiekna maszyna te felgi idealnie pasują:) moze dodasz jakis filmik z prezentacji lub jazdy:)?




_________________

Honda X8R-S
Wydeh gjannelli
WarJator Polini Speed Control
Sprenrzyna doćskowa Hebo +60%
Pasek polini kevlar
Rolki 6,3
Sprężynki Top Racing +30%
Przeciwtalerz Polini Air Speed
v-max okolo 90 i niezle przyśpieszenie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 cze 2012, 13:38 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 cze 2012, 12:15
Posty: 30
Pojazd:
Proszę bardzo tutaj jeszcze 50ccm
http://www.youtube.com/watch?v=VzHRBnqGGiI
http://www.youtube.com/watch?v=ccoWzr31Xf0
http://www.youtube.com/watch?v=syklhJkmrUc
http://www.youtube.com/watch?v=JEsNvSfEafw
http://www.youtube.com/watch?v=QHa552DXqXM

filmik 70ccm będzie jak złoże silnik jak na razie czekam ma części może za tydzień już przepale ;) przy okazji robię porting i flow karterów ;P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 cze 2012, 19:15 
*

Rejestracja: 15 lut 2012, 14:39
Posty: 36
Lokalizacja: ok.Cmolas
Pojazd:
Jeździłem nim,mocny sprzęt!!:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 cze 2012, 19:49 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lut 2011, 22:15
Posty: 228
Lokalizacja: Sztum
Pojazd:
nie no fajnyyyyyyy:DDDDDDD czekamy na dalsze upki:D

zapr do mnie:D




_________________

China DRAG! RACING 70cc!

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=318663

SPrzedam! Tanio!

http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/ACdB/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 cze 2012, 20:40 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
Adriano155, niezły secik. Maszyna ładna, będę śledził. Zapraszam do mnie :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 cze 2012, 10:20 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 cze 2012, 12:15
Posty: 30
Pojazd:
Na Chwilę obecną z części do silnika przyszły mi:
-Łożyska Koyo z luzem C3
-Uszczelniacze Corteco na cały silnik
-Uszczelni RMS

Obrazek

Czekam jeszcze na wał i tarcze sprzęgła. Jest mała zmiana zamiast wału Doppler ER1 będzie Top Racing'a, sprzedawca poleciał w kulki i na darmo czekałem 2 tygodnie. Jak dobrze pójdzie to przed tym weekendem maszyna będzie śmigać ;)
Między czasie zrobiłem flow karterów i polerkę całej komory korbowodowej:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek




_________________

Romet Chart 210 wersja RS Limit Edition

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1812525#1812525




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2012, 8:09 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 cze 2012, 12:15
Posty: 30
Pojazd:
Na chwilę obecną silnik jest poskładany. Wał Top Racing-a, tarcze Polini, reszta to co wcześniej pisałem. Oprócz tego w cylindrze wypolerowałem wydech dla ograniczenia zbierania się nagaru oraz wypolerowałem głowicę. Do całości doszedł tłok Metrakita od silnika EBS który jest ok 1 mm wyższy niż tłok od AMa dlatego też liczę na lepsze sprężenie choć jak do tej pory 70 miała całkiem dobre ;). Dzisiaj jeszcze muszę dokonać drobnych modów w spawaku gdyż Rezo jest troszkę za wysoko i wypadał mi nieraz ma 5 z Reza. Jak dobrze pójdzie to dzisiaj przepalanie a w niedziele jakaś dłuższa trasa z dudu44 i jego Gilerą SMT ;)




_________________

Romet Chart 210 wersja RS Limit Edition

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1812525#1812525




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2012, 9:28 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 maja 2012, 18:37
Posty: 60
Lokalizacja: Suwałki.
Pojazd: Junak 901
Ładny ładny.
Ogólnie nie przepadam za tego typu motorowerami.
Ale ten przypadł mi do gustu .
5 ! ; ].




_________________

Wbijaj do mojej Aprilki ;)
aprilia-rally-2003-ac-t385509.html


Keeway focus -> Suzuki Rg 80 -> Junak 901 -> Aprilia Rally AC




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lip 2012, 17:35 
*

Rejestracja: 15 lut 2012, 14:39
Posty: 36
Lokalizacja: ok.Cmolas
Pojazd:
Na tą chwile v-max to 105km/h.Jutro będa próby na gaźniku 21mm oraz poprawionym spawaku i liczymy na jeszcze więcej :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lip 2012, 10:31 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 paź 2011, 14:17
Posty: 968
Pojazd:
Chłopie,szacun za pomysł i wykonanie:DDD
Mam jednak pytanko - jak dostosowałeś ramę do prędkości rzędu 100 km/h?
Bo konstruktorom Rometa raczej nie śniło koło 20 koni w tej ramie...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lip 2012, 14:12 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 cze 2012, 12:15
Posty: 30
Pojazd:
Rama jest całkiem masywna bo była oryginalnie przewidziana pod większe pojemności niż 50 bo jak wiadomo były charty 70 ale były też plany wsadzenia w ta ramę silnika 125ccm, ale mniejsza z tym jednym ze słabych punktów są koła które szybko łapią centre i szprychy nie wytrzymują wiem coś o tym bo zajechałem 2 jeszcze 50ccm ;P, dlatego też założyłem ALU. Oczywiście nie obyło się bez tarczówek. Obecnie mam mały problem z tulejkami wahacza które to już mają luzy i moto łapie nieraz Shimmy na 4 biegu ale jest to do ogarnięcia. Również łożyska główki ramy z czasem siadają o tarczówki ale coś za coś ;) ogólnie już przy takich prędkościach opór powietrza jest tak duży że ciężko kierownicą mocniej skręcić ;)




_________________

Romet Chart 210 wersja RS Limit Edition

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1812525#1812525




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lip 2012, 15:20 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 paź 2011, 14:17
Posty: 968
Pojazd:
Spróbuj Yamahą R6 przy 140 km/h skręcić,tak jak ja - moto nie zgadzało się z taką myślą:D
Widzę,że pojęcie masz w mechanice,przeszczepiłeś silnik myśląc też o ramie,jeszcze raz gratuluję wyczynu:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lip 2012, 18:25 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 cze 2012, 12:15
Posty: 30
Pojazd:
Wypada pomyśleć też o bezpieczeństwie przy takich projektach. Miałem wypadek Na Apce przy 70km/h i nie było to miłe.




_________________

Romet Chart 210 wersja RS Limit Edition

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1812525#1812525




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sie 2012, 14:46 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 cze 2012, 12:15
Posty: 30
Pojazd:
Jest zmiana cylinder przeszedł Porting w tej chwili wydech ma 196*, płuki 137* cylinder strojony na ok 11000 RPM
macie foty:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek




_________________

Romet Chart 210 wersja RS Limit Edition

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1812525#1812525




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 wrz 2012, 16:20 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2010, 15:31
Posty: 239
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Pojazd:
O widzę cylek masz żeliwo? I jak dzieje się coś? ;)




_________________

Romet Chart 210 silnik Derbi EBS:
-Airsal 70 port
-Porting i flow karterów
-Stage6 Racing Carbon
-Top Racing Race
-Arreche 21mm
-Conti CHR
-FAG C4

viewtopic.php?t=95648
http://polskajazda.pl/Motocykle/Romet/Chart-210/114804




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 wrz 2012, 17:30 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 cze 2012, 12:15
Posty: 30
Pojazd:
Tak Cylinder jest żeliwny jakoś wolę mieć tą pewność że da się to jeszcze odratować jbc ;) a poza tym miałem kilka problemów po strzelał z wydechy przed rezem i w rezie ale problem już rozwiązany. Jak na razie cały czas jeździ bez większych przeróbek i problemów. Teraz w planie mam polerkę gaźnika i wykonanie spawaka. A u ciebie jak tam?




_________________

Romet Chart 210 wersja RS Limit Edition

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1812525#1812525




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 wrz 2012, 12:01 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2010, 15:31
Posty: 239
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Pojazd:
U mnie się koło poskładało, 5 szprych strzeliło i stoi jak na razie. Do spawaka dałem parametry, ale cisza jak na razie. Znalazłem fajne kółka od NSR 125, ale obawiam się, że mi nie wejdą. Dzisiaj mierze wszystko.




_________________

Romet Chart 210 silnik Derbi EBS:
-Airsal 70 port
-Porting i flow karterów
-Stage6 Racing Carbon
-Top Racing Race
-Arreche 21mm
-Conti CHR
-FAG C4

viewtopic.php?t=95648
http://polskajazda.pl/Motocykle/Romet/Chart-210/114804




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 wrz 2012, 15:24 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 cze 2012, 12:15
Posty: 30
Pojazd:
No trzeba szukać czegoś w zastępstwo bo te koła od charta co są oryginalne to długo nie wytrzymują szczególnie przy takich modyfikacjach. Szukaj czegoś od wszelkiego rodzaju 50 na Am-ie, albo EBS-ie. Młody ma Gilerę SMT na 17" i jak mierzyłem szerokość piasty względem tych moich felg od KTM-a to tylne goła miały piasty prawie identyczne różnica dosłownie 1mm tak że jak by mi trzeba było to do charta włoży bez problemy takie koło. Również tzr-ki i inne takie powinny mieć piasty tej samej szerokości bo z reguły wahacze i inne rzeczy mają te same.




_________________

Romet Chart 210 wersja RS Limit Edition

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1812525#1812525




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 mar 2013, 11:10 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2010, 15:31
Posty: 239
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Pojazd:
Siemanko. Mógłbyś zrobić fotkę jak zamontowałeś dźwignie do pompy hamulcowej tylniej?




_________________

Romet Chart 210 silnik Derbi EBS:
-Airsal 70 port
-Porting i flow karterów
-Stage6 Racing Carbon
-Top Racing Race
-Arreche 21mm
-Conti CHR
-FAG C4

viewtopic.php?t=95648
http://polskajazda.pl/Motocykle/Romet/Chart-210/114804




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy