Dzisiaj jest 04 gru 2024, 19:27



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 24 kwie 2012, 11:28 
*

Rejestracja: 11 lip 2010, 13:54
Posty: 7
Lokalizacja: Raszyn prawie Wawa
Pojazd:
Witam, domyślam się, że tematów "nie pali" było baaardzo dużo.Jednak ten jest jakby inny.Chińskie 4t, przed zimą rzęził i dzwonił, jakoś palił.Wyjąłem silnik, zmieniłem cyl na inny-nie pali.Iskra była, paliwo dochodziło-nic.Miał luz na wale, myślałem, że jak wcześniej odpalał to da radę.Oczywiście nie palił.Znów rozkręciłem, dałem nowy wał i cyl z tłokiem-komprecha jest, świeca ma iskrę-nic.Zawory są dobrze wyregulowane, paliwo wstrzykiwane-nic.Rozrząd nie przestawia się, nie ma luzów żadnych.Przyznam, że robiłem nie raz skuterki, ale teraz mi już najzwyczajniej w świecie ręce opadły.Tak, wiem, mechanik do kitu (czyli ja) ale musi być jakieś wyjaśnienie.Macie pomysły?Z góry pozdrawiam i dziękuję, ja już siły nie mam.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 24 kwie 2012, 12:27 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lut 2012, 21:49
Posty: 411
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Pojazd:
Sprawdzałeś z innymi ciepłotami świecy?




_________________

Cpi oliver 2t LC

Tuning mechaniczny:
Gaźnik dellorto 17,5 phva
Wydech tecnigas trek
Sprzęgło hebo n
Dzwon sprzęgła stage6 wingcooler

Sprzedam silnik cpi/keeway na części w dobrej cenie, coś potrzebujesz to pisz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 cze 2012, 20:52 
*

Rejestracja: 11 lip 2010, 13:54
Posty: 7
Lokalizacja: Raszyn prawie Wawa
Pojazd:
W sumie przy okazji zmiany wału zmieniłem uszczelniacze, te nowe jakoś lekko bardzo w porównaniu ze starymi wchodziły, czy to może być od tego?

Przyznam że nie robiłem maszyny teraz, nie było czasu, ale się za nią wezmę, czy od za luźnych uszczelniaczy może nie chcieć gadać ze mną/tracić kompresję?

Jeszcze przełożę ewentualnie cyl na jakiś inny, bo nie mam pomysłu.

Co o tym sądzicie?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 cze 2012, 22:38 
*

Rejestracja: 11 mar 2011, 16:52
Posty: 101
Lokalizacja: Złoczew
Pojazd: Piaggio NRG MC2
chciałem odrazu obstawić uszczelniacze, ale widzę że już wymieniłeś.
Jakiej firmy uszczelniacze?
Cylinder, głowica uszczelnione dobrze?
Króciec nie popękany?
Dysze czyste?




_________________

Wysoko trzymam głowę, i pewnie noszę się
Wraz z moim składem bowiem, ustalam co i gdzie,
Rozpostarte skrzydła świadczą o tym, że
Pewnie stawiam nogi idąc wszędzie tam gdzie chce




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 cze 2012, 17:50 
*

Rejestracja: 11 lip 2010, 13:54
Posty: 7
Lokalizacja: Raszyn prawie Wawa
Pojazd:
Uszczelniacze zmieniałem, ale lekko wchodziły (w porównaniu ze starymi) i może to od tego nie chce palić?Jest taka możliwość?

Kurczę zajmuję się skuterkami a chinol 4T mnie zagiął ;) Ale cóż, chyba tylko uszczelniacze lub "lewy" ten nowy cylek.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy