Dzisiaj jest 06 mar 2025, 10:57



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 29 lip 2009, 11:13 
*

Rejestracja: 26 lip 2009, 20:42
Posty: 26
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
Witam!Chciałem zapytać czy jeżeli zdejmę blokadę z wariatora, a skuter będzie zablokowany na module CDI to poprawi się v-max skutera?Czy będę musiał kupić nowy moduł?Z góry dzięki za odpowiedź i pozdrawiam!




_________________

Ogień z rury, przód do góry, trzymaj się ramy zapie*****my :D


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 29 lip 2009, 11:43 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 cze 2009, 11:27
Posty: 121
Lokalizacja: Rzeszów/StW
Pojazd:
Moduł odcina wysoko.




_________________

Niepozorny mały Potwór !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lip 2009, 12:01 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Nie musisz wymieniać modułu. Odblokowując wariator zwiększasz przełożenie czyli pojedziesz szybciej. Obroty zostaną te same.




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lip 2009, 12:52 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 cze 2009, 11:27
Posty: 121
Lokalizacja: Rzeszów/StW
Pojazd:
A obroty spadną :roll:




_________________

Niepozorny mały Potwór !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lip 2009, 13:27 
*

Rejestracja: 26 lip 2009, 20:42
Posty: 26
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
Czyli jak zdejmę blokadę z wariatora a moduł zostanie ten sam to obroty spadną i będzie lipa tak?Bo jeżeli nie spadną i będzie ok to zaraz idę do garażu i zdejmuje blokadę hehe.Bo słyszałem, że jak się zdejmie blokadę z wariatora to skuter poleci 60 a nawet 70 czy to jest prawda?Aha i jeszcze jedno czy jak odblokuje i będzie jeździł szybciej to nic się nie stanie z silnikiem?Bo silnik jest seryjny nic nie wymieniane było na sportowe.




_________________

Ogień z rury, przód do góry, trzymaj się ramy zapie*****my :D


Ostatnio zmieniony 29 lip 2009, 13:33 przez Mateo94, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lip 2009, 15:19 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 sty 2009, 18:20
Posty: 339
Lokalizacja: Biała Podlaska
Pojazd:
Jak zdejmiesz blokadę z wariatora to poleci ci ok. 60km/h. Moduł blokuje obroty. Na zablokowanym pojeździsz dłużej bo silnik nie będzie kręcił wysokich obrotów.


Ostatnio zmieniony 29 lip 2009, 15:19 przez daniel993, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lip 2009, 15:53 
Zbanowany

Rejestracja: 16 lip 2009, 10:14
Posty: 24
Lokalizacja: Ozorków
Pojazd:
ale jak zdeimujesz blokade to przy mniejszych obrotach wiecej jedzie na100% pewny nie jestem.Czyli wieksza żywotność




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lip 2009, 23:36 
**

Rejestracja: 25 lip 2009, 9:54
Posty: 379
Pojazd:
ja mam all blokady zdjęte i moduł też i jest ok 80- 85 poleci, Tobie z 60 do 65 powinno się bujać :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lip 2009, 13:00 
*

Rejestracja: 26 lip 2009, 20:42
Posty: 26
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
speedy994 pisze:
ja mam all blokady zdjęte i moduł też i jest ok 80- 85 poleci, Tobie z 60 do 65 powinno się bujać :)
jak zdejmę tylko blokadę z wariatora, a moduł będzie zablokowany to tyle poleci? :lol:




_________________

Ogień z rury, przód do góry, trzymaj się ramy zapie*****my :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lip 2009, 14:05 
*

Rejestracja: 13 cze 2009, 13:30
Posty: 58
Lokalizacja: Busko ; ))
Pojazd:
Masz seryjny wydech?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lip 2009, 15:15 
*

Rejestracja: 26 lip 2009, 20:42
Posty: 26
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
Wszystko mam seryjne.Ale chodzi mi jedynie o to czy jak będę miał zablokowany moduł, a zdejmę blokadę z wariatora to czy to coś da czy nie?




_________________

Ogień z rury, przód do góry, trzymaj się ramy zapie*****my :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lip 2009, 16:15 
**

Rejestracja: 25 lip 2009, 9:54
Posty: 379
Pojazd:
powinien tyle lecieć, a jak nie chcesz wydechu ruszać to kup jakiś sportowy :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lip 2009, 18:32 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 cze 2009, 19:24
Posty: 132
Lokalizacja: Leszno (WLKP)
Pojazd:
speedy994,

Mi bez blokad z paskiem, rolkami i slizgami polini i dobra regulacja leci speedzik 100 ;]

full odblokowane:p

Tak w ogole to jesli wariator -ta blaszke blokujaca sciagniesz to pojdzie Ci okolo10 km wiecej :p Tak tamo przy tlumiku masz 2 rurki wychodzace... ta slepa rurka to kolejna blokada. Ja sie odcina i idzie jeszcze wiecej :p


Ostatnio zmieniony 30 lip 2009, 18:32 przez BlackPatrick, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lip 2009, 20:37 
*

Rejestracja: 13 cze 2009, 13:30
Posty: 58
Lokalizacja: Busko ; ))
Pojazd:
Jak sam wariator wymienisz to może ci tylko w sumie trochę przyspieszenia dać. Bo od prędkości max. odpowiada zawirowywacz spalin który jest przy tłumiku .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lip 2009, 21:00 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 sie 2008, 12:06
Posty: 102
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
omg ludzie ... co wy tu wypisujecie - co niektórzy
zdejmi tą blokadę i jedynie co to ci ze wszystkim może dać tylko na + większy v-max, przyśpieszenie i żywotność a moduł i tak ci przy seri nei będzie odcinał bo odcina chyab w pugach przy 10rpm to jest dużo! byś musiał się rozpędzić z baardzo wielkiej górki i stromej żeby ci odciął :mrgreen: ja przy moim tunie jaki mam to odciął mi chyba tylko ze dwa razy przy 90 km/h + wymienienie modułu na sportowy/odblokowany ma dopiero sens przy 70ccm bo tam praktycznie nie osiągnie swojego v-max i będzie odcinać i w pełni nie wykorzystasz mocy cyla A powinien ci polecieć więcej w granicach 75 albo i 80 bo to ma ten sam silnik co SF2 a jeśli to jest AC no to tak 70-75
Pozdro! :roll:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lip 2009, 22:00 
*

Rejestracja: 26 lip 2009, 20:42
Posty: 26
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
No to jutro zdejmuje tą blokadę chyba :mrgreen: .A jeszcze pytanie mam gdzie jest filtr paliwa w peugeot zenith?I czy jego wymianę można szybko samemu zrobić?Z góry dzięki za odpowiedź pozdrawiam! :wink:




_________________

Ogień z rury, przód do góry, trzymaj się ramy zapie*****my :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 lip 2009, 0:48 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 sie 2008, 12:06
Posty: 102
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
zobacz jak idzie wężyk od paliwa i podążaj za nim a znajdziesz a wymiana jest banalna ^^




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 lip 2009, 11:04 
*

Rejestracja: 31 lip 2009, 10:36
Posty: 5
Pojazd:
jak siedzisz na skuterze to jest on pod lewym plastikiem przy fotelu




_________________

Laser X-pro
Malossi Multivar
biała centralka
in Zenith :)

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=43183




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy