Dzisiaj jest 09 paź 2024, 21:19



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: muł i vmax 40
Post: 13 cze 2012, 17:56 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 kwie 2011, 11:16
Posty: 1012
Pojazd: Swap P/G
Siema. Mam problem ,skuter słabo jedzie ;/

Cylek 50cc Org. ported
Dysza 74
Gaznik 12mm
Iglica 2 od dołu
4,5g rolki
Centralka seria
sprezynki hebo niebieskie

Vmax 40 jak sie rozgrzeje 35 . I muł ze startu , dam gazu on po chwili ruszy. Na obu cylkach tak samo.

I nie wiem co jest grane, Na poprzednim cylindrze TEC HQ 50 to samo ,ale on sie przytar lekko. A ten nie ma rys zadnych.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2012, 19:17 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 cze 2012, 17:22
Posty: 105
Pojazd:
Kompresja jaka ?




_________________

Sr'ka sprzedana ;c .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2012, 20:18 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 kwie 2011, 11:16
Posty: 1012
Pojazd: Swap P/G
Nie mierzyłem, ale mówie ,że na dwóch cylkach tak jest wiec to nie wina kompresji . macie jakieś pomysły? I coś strasznie huczy jak wchodzi na obroty /dzwoni




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 cze 2012, 16:02 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 kwie 2011, 11:16
Posty: 1012
Pojazd: Swap P/G
A może to byc przez to ze leci dym z cylindra tam gdzie sie lączy z tłumikiem ?'

I dysza 74 do 50cc po porcie jest dobra? Gaznik 12mm a iglica na 2 od dołu.


Ostatnio zmieniony 14 cze 2012, 16:20 przez kamilos999, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 cze 2012, 22:35 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lis 2010, 19:53
Posty: 206
Lokalizacja: okolice Częstochowy
Pojazd:
Ta dysza to nie za duża czasem ? jaki kolor świecy?




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=118661 Odwiedź moje Piaggio i poczuj jego pozytywną eNeRGię!!

DR_Evolutio pisze:
positiveNRG i to jest najlepsza odpowiedź jaka padła!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 cze 2012, 22:43 
*

Rejestracja: 11 mar 2011, 16:52
Posty: 101
Lokalizacja: Złoczew
Pojazd: Piaggio NRG MC2
Silnik wcześniej był mój. Dysza w sam raz, po mojej regulacji osiągałem kawę z mlekiem.
Na moje oko, to była kwestia regulacji. Na parametrach 4,5g, Niebieski docisk, oraz niebieskie sprężynki spokojnie był wstanie docisnąć do większej prędkości ale z mułem do 10km/h... Regulacja to ciemna strona jak dla mnie, więc nie zamierzałem się denerwować dalej tylko powrócić do poczciwego 4T. Na twoim miejscu, jeżeli chcesz już to zrobić samodzielnie, proponuje kupić Czerwoną sprężynę i zostawić te sprężynki co masz już Ci to pisałem na GG.




_________________

Wysoko trzymam głowę, i pewnie noszę się
Wraz z moim składem bowiem, ustalam co i gdzie,
Rozpostarte skrzydła świadczą o tym, że
Pewnie stawiam nogi idąc wszędzie tam gdzie chce




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 cze 2012, 15:15 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 kwie 2011, 11:16
Posty: 1012
Pojazd: Swap P/G
dałem twardszą i to samo jest . I szarpie na starcie .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy