Dzisiaj jest 08 paź 2024, 19:29



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 15 cze 2012, 21:26 
*

Rejestracja: 22 sty 2012, 16:48
Posty: 132
Lokalizacja: olsztyn
Pojazd:
siemka.
mam gilere stalker z tunem: malossi sport 70 (przebieg 1000km) wario malossi multivar 2000( rolki 7,2g), yasuni r , łożyska wału stage6 skf teflon, wał seria...gaznik 12mm
I jechałem z kumplem 10km przerwa trwała 5min,
później po następnych 10 km jechalismy sobie 100km/h (żaden problem dla moto)
nagle zgasł i jakby jechał zgaszony na luzie i aż staną ja staje patrze a tam z pokrywy dym leci... (mam kilka nawierconych dziór)
dopchałem do domu i sciągam pokrywe wali spalonym sprzegłem jednak sprzegło w super stanie..
przed zwaleniem pokrywy próbowałem palic i cisza. na 2 dzien opalił od pierwszego i nie było tej mcy co wczesniej;/ polatałem tak troche i w koncu zwaliłem cyl! !!
okazało sie ze mam przegrzany cyl + tłok
kupiłem nowy tłoczek meteor ale podobno jesli jest cyl przegrzany to lipa?!
wczesniej na przegrzanym cylku + tłoku zrobiłem 15km z katem i było got wiec nwm!?
co mam robic?
jedni mówia że polatam a 2 ze nie! ;((




_________________

stalker <33
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=275862


Ostatnio zmieniony 15 cze 2012, 21:28 przez semobemo, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 16 cze 2012, 8:11 
*

Rejestracja: 22 sty 2012, 16:48
Posty: 132
Lokalizacja: olsztyn
Pojazd:
f5




_________________

stalker <33
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=275862




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 cze 2012, 9:46 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 gru 2009, 18:43
Posty: 836
Lokalizacja: stalowa wola
Pojazd:
semobemo, zmień ten gaźnik na 17,5 mm, jak przegrzany to niedobrze...
musisz zrobić szlif i dobry tłok, ale ile to wytrzyma nikt nie wie,




_________________

Honda NSR 125 <3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 cze 2012, 10:08 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 maja 2011, 15:15
Posty: 226
Lokalizacja: Leszno/Kościan
Pojazd: jetforce/ntv deauville/focus
Jeśli zmieniasz cylek na większy, to kupno większego gaźnika jest wręcz konieczne.
Nic dziwnego, że przegrzałeś jak go katowałeś na małym gaźniczku.
Zobacz w jakim stanie jest cylinder, czy ma rysy itp.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 cze 2012, 10:14 
*

Rejestracja: 22 sty 2012, 16:48
Posty: 132
Lokalizacja: olsztyn
Pojazd:
nie ma rys na szczęscie
kupiłem gaznik 17,5 ale nie mogłem go za cholere wyregulowac.. :(




_________________

stalker <33
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=275862


Ostatnio zmieniony 16 cze 2012, 10:15 przez semobemo, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 cze 2012, 10:54 
*

Rejestracja: 11 lut 2012, 11:05
Posty: 184
Lokalizacja: Solec/k. Wolsztyna
Pojazd:
może nie możesz bo cylek spuchł ?? i nie ma tej kompresji co wcześniej?




_________________

piaggio nrg power
kawasaki kx 125


Ostatnio zmieniony 16 cze 2012, 10:54 przez bleit96, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 cze 2012, 11:30 
*

Rejestracja: 22 sty 2012, 16:48
Posty: 132
Lokalizacja: olsztyn
Pojazd:
nie nie gaznik dawno temu kupiłem jak cyl zakładałem...




_________________

stalker <33
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=275862




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy