Dzisiaj jest 31 sty 2025, 22:04



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 17 cze 2012, 15:48 
**

Rejestracja: 12 gru 2011, 9:51
Posty: 371
Pojazd:
Witam co może się stać gdy np. Bym zrobił mieszankę z paliwem 1:15 czy może od tego np spuchnąć tłok bo będzie za ciepło w cylindrze??? Bo im więcej oleju tym wyszła temperatura panuje.




_________________

Piaggio Zip II:

Polini For Race 70cc & Hebo Manston 70cc
Yasuni C20
Mikuni TM 24mm
Top Racing EVO NG
Polini For Race 3G
Stage6 Wingcooler R/T
Stage6 NBR
Malossi Multivar
Stage6 Double Layer


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 17 cze 2012, 15:51 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 maja 2012, 16:59
Posty: 119
Lokalizacja: Siedlec Bochnia Krk
Pojazd:
_-Zip-_, z tego co sie orietuje mieszanka powinna bys 1;40 / 1:50




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 cze 2012, 17:00 
Zbanowany

Rejestracja: 14 wrz 2010, 20:00
Posty: 523
Lokalizacja: Krzemienica
Pojazd:
Im więcej oleju tym lepsze smarowanie i mniejsza temperatura.




_________________

http://wygrajgry.pl/ref/129300
klikajcie!
JESTEM GIMBUSEM!
Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 cze 2012, 17:05 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lis 2011, 10:08
Posty: 469
Pojazd:
_-Zip-_, Jeżeli będzie za dużo oleju w benzynie, to skuter będzie mułowato chodził, o ile odpali. No bo w koncu sam olej się na pali.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 cze 2012, 17:05 
**

Rejestracja: 12 gru 2011, 9:51
Posty: 371
Pojazd:
Stivfler wiem.
Ale pytam się co może się stać.
kubaaY im więcej oleju tym lepsze spalanie, ale większa temperatura w cylindrze panuje.
I co może się stać od takiego czegoś??




_________________

Piaggio Zip II:

Polini For Race 70cc & Hebo Manston 70cc
Yasuni C20
Mikuni TM 24mm
Top Racing EVO NG
Polini For Race 3G
Stage6 Wingcooler R/T
Stage6 NBR
Malossi Multivar
Stage6 Double Layer




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 cze 2012, 20:23 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 paź 2011, 23:33
Posty: 385
Pojazd:
Ja zawsze robię mieszankę 1:30 dla skutera, mimo że piszą by robić 1:50 . Dlatego że ma lepsze smarowanie, poza tym dozowniki zawsze usuwam .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 cze 2012, 20:27 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 mar 2012, 19:12
Posty: 289
Lokalizacja: Puławy
Pojazd: Honda DIO ZX ,MBX i civic :3
_-Zip-_ pisze:
Ale pytam się co może się stać

może się przytrzeć.




_________________

Honda DIO ZX power force 70cc LC po portingu
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=301127
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 cze 2012, 20:46 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
Cytuj:
I co może się stać od takiego czegoś??

Pochodzi parę minut i zgaśnie bo świeca będzie już do wymiany.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 cze 2012, 20:49 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
pierścienie się zapieką.

Wave01 pisze:
Ja zawsze robię mieszankę 1:30 dla skutera, mimo że piszą by robić 1:50 . Dlatego że ma lepsze smarowanie, poza tym dozowniki zawsze usuwam .


lepsze smarowanie taa, nieprzepalony olej, nagar, siwy dym z wydechu, 1l oleju na 500km ? :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 cze 2012, 14:02 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Wave01 pisze:
Ja zawsze robię mieszankę 1:30 dla skutera, mimo że piszą by robić 1:50 . Dlatego że ma lepsze smarowanie, poza tym dozowniki zawsze usuwam .

Jeśli niszczysz swój sprzęt, przez swoją głupotę to proszę Cię, nie radź innym robić tak samo.

Po co w ogóle chcesz lać więcej oleju? Lej 1:50, jak zaleca producent. To jest smarowanie dobrane dla najbardziej niekorzystnych warunków pracy, czyli już z zapasem. Lejąc więcej tracisz na kaloryczności paliwa czyli jednocześnie na osiągach. Do tego przy braku optymalnych warunków pracy będzie się grzał aż się rozleci.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy