Dzisiaj jest 27 lut 2025, 21:25



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 17 cze 2012, 18:08 
*

Rejestracja: 18 kwie 2011, 15:07
Posty: 13
Lokalizacja: Maszewo
Pojazd:
Witam.
Czy da się przerobić karter Piaggio nrg chłodzony powietrzem na chłodzenie cieczą??
http://allegro.pl/silnik-piaggio-gilera ... 88909.html
daje link do aukcji, gdzie Pan mówi, że silnik jest chłodzony powietrzem a mi się wydaje, że cieszą. Proszę o szybką odpowiedź, bo nie wiem czy go dzisiaj kupować :)




_________________

Derbi GP1 Racing Revolution
- Cylinder Stage6 Sport Pro (po portingu)
-Tłumik Tecnigas Next-r
- Wał korbowy (pełny) Top Racing
- Gaźnik Dellorto 17,5
- Sprzęgło HEBO
- Pasek Polini
- Wariator HEBO
- Filtr Gąbkowy Polini


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 17 cze 2012, 22:02 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2012, 11:34
Posty: 61
Lokalizacja: Bogumiłowice
Pojazd:
Nie da się tego zrobić jedynie co to możesz kupić pompę wody elektryczna i przewiercić dziurę do karteru znajdziesz taki wontek na forum.




_________________

Piaggio tph lc
Cylinder-Stage6 racing
Wydech-Top performance nardo
Wariator-Polini
Łożyska zimeringi stage6 teflon
Wał-rms sport
Dzwon-polini evolution
Pasek-polini kevlar
Gaźnik-PWK 24
Zawór-malossi mhr
Króciec własnej roboty;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 cze 2012, 22:59 
*

Rejestracja: 18 kwie 2011, 15:07
Posty: 13
Lokalizacja: Maszewo
Pojazd:
a ten karter nie jest przystosowany do cieczy ?




_________________

Derbi GP1 Racing Revolution
- Cylinder Stage6 Sport Pro (po portingu)
-Tłumik Tecnigas Next-r
- Wał korbowy (pełny) Top Racing
- Gaźnik Dellorto 17,5
- Sprzęgło HEBO
- Pasek Polini
- Wariator HEBO
- Filtr Gąbkowy Polini




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 cze 2012, 5:23 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 mar 2012, 12:06
Posty: 193
Lokalizacja: Okolice Trzcianki
Pojazd:
Ten karter jest ac
Jak sam sprzedawca piszę a co do przerobienia na lc to da się to wykonać tylko koszt opłacenia specjalisty i kupno pompy jest taki sam co kupno silnika LC


Ostatnio zmieniony 18 cze 2012, 5:24 przez e4nd, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 cze 2012, 11:54 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lut 2011, 11:55
Posty: 920
Lokalizacja: Z kontowni
Pojazd:
A to nie jest przypadkiem LC ?? bo ac chyba nie miały przewierconej małej połówki karteru tam gdzie pompa




_________________

sliderek STUNT 70ccm <3
--> viewtopic.php?t=311794 <--

STUNT SKUAD 2013 wbijać !
http://www.youtube.com/watch?v=5fghBWYNbX4
sprzedam crash pady ! gg 4561098




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 cze 2012, 14:59 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 mar 2012, 12:06
Posty: 193
Lokalizacja: Okolice Trzcianki
Pojazd:
Pawik095 gdzie ty widzisz przewiercony mały karter ?




_________________

Kupię Amige A1200
Gilera Stalker




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 cze 2012, 16:03 
*

Rejestracja: 18 kwie 2011, 15:07
Posty: 13
Lokalizacja: Maszewo
Pojazd:
ale jak kupię pompkę wody (bo i tak muszę kupić) to co jeszcze muszę przerabiać ?




_________________

Derbi GP1 Racing Revolution
- Cylinder Stage6 Sport Pro (po portingu)
-Tłumik Tecnigas Next-r
- Wał korbowy (pełny) Top Racing
- Gaźnik Dellorto 17,5
- Sprzęgło HEBO
- Pasek Polini
- Wariator HEBO
- Filtr Gąbkowy Polini




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 cze 2012, 16:18 
**

Rejestracja: 07 lis 2011, 14:38
Posty: 379
Pojazd:
AC wychodziły z tarczą z tyłu ? Wątpie
Wydaje mi się iż jest to lc




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 cze 2012, 16:31 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lut 2011, 11:55
Posty: 920
Lokalizacja: Z kontowni
Pojazd:
e4nd, masz racje źle spojrzałem to jest AC




_________________

sliderek STUNT 70ccm <3
--> viewtopic.php?t=311794 <--

STUNT SKUAD 2013 wbijać !
http://www.youtube.com/watch?v=5fghBWYNbX4
sprzedam crash pady ! gg 4561098




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 cze 2012, 19:32 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Dobry tokarz zalatwi sprawe ...
Ogolem wydaje mi sie, ze przerobka ac na lc wcale nie jest trudna. Potem umieszczasz chlodnice w odpowiednim miejscu, weze itp.


Ostatnio zmieniony 18 cze 2012, 19:33 przez maciek805, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 cze 2012, 21:29 
*

Rejestracja: 18 kwie 2011, 15:07
Posty: 13
Lokalizacja: Maszewo
Pojazd:
mój tata jest tokarzem więc to żaden problem. Ja ten karter potrzebuje do derbi gp1 racing




_________________

Derbi GP1 Racing Revolution
- Cylinder Stage6 Sport Pro (po portingu)
-Tłumik Tecnigas Next-r
- Wał korbowy (pełny) Top Racing
- Gaźnik Dellorto 17,5
- Sprzęgło HEBO
- Pasek Polini
- Wariator HEBO
- Filtr Gąbkowy Polini




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 cze 2012, 21:41 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Wiec bierz sie do roboty i dziel sie wrazeniami :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 cze 2012, 19:11 
*

Rejestracja: 18 kwie 2011, 15:07
Posty: 13
Lokalizacja: Maszewo
Pojazd:
tokarz tokarzem, ale co jest do przerobienia ?




_________________

Derbi GP1 Racing Revolution
- Cylinder Stage6 Sport Pro (po portingu)
-Tłumik Tecnigas Next-r
- Wał korbowy (pełny) Top Racing
- Gaźnik Dellorto 17,5
- Sprzęgło HEBO
- Pasek Polini
- Wariator HEBO
- Filtr Gąbkowy Polini




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 cze 2012, 12:07 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lut 2011, 11:55
Posty: 920
Lokalizacja: Z kontowni
Pojazd:
w małym karterze musisz zrobić dziurę na kolanko a w dużym roztoczyć pod łożysko jeśli sie nie myle




_________________

sliderek STUNT 70ccm <3
--> viewtopic.php?t=311794 <--

STUNT SKUAD 2013 wbijać !
http://www.youtube.com/watch?v=5fghBWYNbX4
sprzedam crash pady ! gg 4561098




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 cze 2012, 15:17 
*

Rejestracja: 25 lis 2011, 18:20
Posty: 110
Lokalizacja: Wroclaw
Pojazd:
Chlopie za 100zeta kupisz całe kartery LC,szkoda czasu na przerabianie z AC
Wyfrezowanie otworów pod łożyska wymaga dużej precyzji!! ale jeśli już chcesz się bawić to wyfrezuj otwór ,wstaw kolanko, dokup cyla głowice(z termostatem i czujką)pompę wody, kolo napędu pompy wody-oleju(jest inne niż w ac) węże wody chłodnice ,zbiornik wyrównawczy,wstaw jakiś wskaźnik temperatury,lub cale zegary z LC,dodaj przewód czujnik -wskaźnik




_________________

skutery już jeżdżą u innych właścicieli,ale miłe wspomnienie zostały!! ;-)


Ostatnio zmieniony 20 cze 2012, 15:18 przez stiv440, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 cze 2012, 15:22 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 mar 2011, 22:21
Posty: 1290
Lokalizacja: Łuków
Pojazd: Gp1 Racing, TZR 125
Derbi Gp1 Racing jest własnie LC a jemu pękł karter przy łożysku i trzeba to jak najszybciej wymienić... Kup duży karter i roztocz wejście na łożyska a mały masz juz zrobiony przecież. Przekładasz pompę wody i jazda.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy