Dzisiaj jest 24 lut 2025, 22:12



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 19 cze 2012, 13:47 
*

Rejestracja: 25 kwie 2012, 15:05
Posty: 79
Lokalizacja: Herby k.Częstochowy
Pojazd:
Siema
Mam problem otóż dotarłem nowy cylinder power force 70cc w peugeocie trekkerze i zauważyłem, że teraz v-max to 70km/h, a 200km wcześniej ponad 80. Myślę, że nie zamulałem cylindra na dotarciu. Jeździłem tak
30km-35km/h
100km-45km/h
200km-50km/h
300km-60km/h
400km-70km/h
Od 500km już opór.
Teraz mam około 600km zrobione.
Mogłem go lekko przytrzeć?
Na razie mam resztę seryjną, bo nie mam kasy na lepsze części.
Czym może być spowodowany taki spadek prędkości?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 19 cze 2012, 13:51 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
To wina cylindra a raczej wykonania, pozatym zle robicie, ja cylek docieralem 4 tysiace temu, był docierany 100km, pierwsze 30km dosał 50km potem dostał do 70 a powyzej juz opór i jezdzi bez problemowo nic sie nie dzieje




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 cze 2012, 14:00 
*

Rejestracja: 25 kwie 2012, 15:05
Posty: 79
Lokalizacja: Herby k.Częstochowy
Pojazd:
Czyli że cylinder jest lipny? Dałem za niego 330 zł i opinie też nie były najgorsze. Najgorsze jest to, że na v-max bierze mnie simson s51 seria i tgb 101s -.-




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 cze 2012, 16:15 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sty 2012, 15:59
Posty: 801
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
Androl, Zamuliłeś cylinder. Poczytaj o docieraniu 2T i porównaj z tym co napisałeś.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 cze 2012, 16:17 
***

Rejestracja: 11 lip 2011, 19:27
Posty: 514
Pojazd:
własnie naucz sie docierac




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 cze 2012, 16:24 
*

Rejestracja: 19 cze 2012, 16:19
Posty: 1
Pojazd:
Ewidetnie zły sposób docierania. W ogóle nie masz pojęcia o tym. Najpierw poczytaj a potem wymieniaj części i inwestuj w skuter. A poza tym nie jeździ się na "opór" tak jak ty to napisales , bo silnik na tym cierpi gdy jest zimny! Myśle ze cylinder do wymiany nic sie z tego nie wyciśnie. A zresztą co można wymagać od cylindra za jedyne 330 zł. Pzdr




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 cze 2012, 18:42 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 cze 2010, 19:49
Posty: 319
Pojazd:
A może na początek sprawdzisz stan napędu i gaźnik ??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 cze 2012, 21:39 
*

Rejestracja: 25 kwie 2012, 15:05
Posty: 79
Lokalizacja: Herby k.Częstochowy
Pojazd:
Tak odkręciłem pokrywę z myślą że sprawdzę wariator, ale nie udało się. Dzwon jak nówka zero przebarwień, no i w dodatku chyba skrzywiłem wał bo jak odkręcałem to się trochę odchylił w dół no i teraz trzepie całym skuterem jak jadę :(




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 cze 2012, 22:27 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 cze 2010, 19:49
Posty: 319
Pojazd:
A pasek w jakim stanie, mierzyłeś go ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 cze 2012, 22:35 
*

Rejestracja: 25 kwie 2012, 15:05
Posty: 79
Lokalizacja: Herby k.Częstochowy
Pojazd:
16mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 cze 2012, 12:17 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
mozesz go jeszcze deczko odratowac, jak?

po prostu zapier... caly czas full maneta. powinno go troche odmulic, efekt uzyskujesz po okolo 500km.




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 cze 2012, 21:19 
*

Rejestracja: 25 kwie 2012, 15:05
Posty: 79
Lokalizacja: Herby k.Częstochowy
Pojazd:
A jak będę jeździł na skrzywionym wale to może coś się w silniku posypać?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 cze 2012, 21:30 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sty 2012, 15:59
Posty: 801
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
Androl, Będziesz czuł spore wibracje podczas jazdy. Poza tym to cylinder, tłok i łożyska niszczą się.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 cze 2012, 21:31 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 maja 2010, 18:23
Posty: 788
Lokalizacja: Ryglice
Pojazd:
łożyska ci padną i w sumie dla cylindra też to dobre nie jest




_________________

Minarelli Horizontal

Cytuj:
Teraz tak patrze to ty tam nie masz żadnego cyla, to też może być tym spowodowane




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 cze 2012, 22:20 
*

Rejestracja: 25 kwie 2012, 15:05
Posty: 79
Lokalizacja: Herby k.Częstochowy
Pojazd:
http://www.shop.mieloch.pl/wal-korbowy- ... 1466.bhtml
Ten wał będzie dobry? W planach mam jeszcze wario polini speed control leovinca zx malossi sport 70cc i gaźnik dellorto 17.5.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 cze 2012, 22:22 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
bedzie dobry, co ty na 12mm jezdzisz gazniku o boze, wspolczuje dla cylka




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 cze 2012, 22:24 
*

Rejestracja: 25 kwie 2012, 15:05
Posty: 79
Lokalizacja: Herby k.Częstochowy
Pojazd:
No nie stać mnie na razie na żaden inny :(




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 cze 2012, 15:03 
*

Rejestracja: 25 kwie 2012, 15:05
Posty: 79
Lokalizacja: Herby k.Częstochowy
Pojazd:
Dzisiaj mój peugeot sprawił mi mega przyjemność. Po trasie około 500m spuchł tłok. I co robić? Opłaca się kupować wał łożyska i tłok czy lepiej kupić jakiś inny silnik sprawny? Nie wiem co robić. Może swap?


Ostatnio zmieniony 25 cze 2012, 15:03 przez Androl, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 cze 2012, 16:08 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 sie 2011, 20:25
Posty: 171
Pojazd:
Poczytaj trochę potem weź się za tuning. :roll:
Chłopcze na seryjnym gaźniku to sobie możesz założyć najwyżej silnik od kosiarki. Do 70 dałeś seryjny gaźnik i się dziwisz że ci spuchł tłok. Tuning zaczyna się od tłumnika na seri tak samo dostaje po dupie a nie jedzie. Najlepiej wymień części na serie i jeździj bo ja tu poradnika nie zamierzam pisać :evil: .




_________________

kuba1555555 pisze:
Nie sprzęt, a technika robi z ciebie zawodnika.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy