Dzisiaj jest 26 lis 2024, 9:23



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 18 cze 2012, 17:13 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 cze 2012, 17:01
Posty: 20
Lokalizacja: Toruń
Pojazd:
Witam.
Posiadam Derbi sende z '99roku z silnikiem EBS.

Po remoncie, przejechalem z jakies 20 km, silnik buta miał wypas jak na 70cc.

Lecz kilka razy go zagotowalem. Chodz nie wiem dokonca dlaczego, albo uszczelka pod glowicą popuszczala, albo jeszcze byl zapowietrzony.

Ale mniejsza o to.

Moto nastepnego dnia tracilo moc z kilometra na kilometr, nie krecało sie w ogole na obroty.

zauwazylem po zajechaniu do domu ze z wydechu pluje czarny "płyn" wiec stwierdzilem ze albo to płyn chłodniczy albo simering popuszcza i wpluje olejem ze skrzyni, Chodz stawialem na simering pomimo ze był nówka.

Po zdjęciu jego okazało sie ze był pęknięty na wardze.

a wiec zamontowalem nowy simering silikonowy 20x35x7, oraz nową uszczelke pod glowice.

No ale niestety. motor nadal nie ma w ogole siły, nie wkręca sie na obroty i z wydechu kapie czarne "cos" tyle ze to cos nie jest ślizge jak olej, lecz bardziej jak woda....


W tym momencie ręce mi opadają.

Czy jest mozliwe ze żle zamontowalem oring? Jak powinno sie go zamontowac? Wcisnąc aż do końca gniazda - az do samego łożyska, czy tylko tak aby nie wystawał (na równi z karterem)??

I czy bawic sie w takie cos jak simeringi corteco (czy warto przepłacac)


Licze na fachowe porady bo na forum sendy brak chętnych do pomocy.




_________________

Power by mercedes


Ostatnio zmieniony 18 cze 2012, 19:00 przez guti66, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 18 cze 2012, 19:38 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sty 2012, 15:59
Posty: 801
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
guti66, Po 1, to wyreguluj gaźnik. Jakiego koloru jest dym? Nie ubywa znowu oleju i płynu? Lepiej kupić firmowe simmery, lepszej jakości wykonanie itp. Simmering zamontuj na równi z karterem, bo jak będzie blisko łożyska, to łożysko będzie o niego tarło i go zniszczy. Zakładaj sprężynką na zewnątrz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 cze 2012, 22:00 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 cze 2012, 17:01
Posty: 20
Lokalizacja: Toruń
Pojazd:
bartexc, Jak to spręzynka na zewnątrz??

Teraz zamontowalem spręzynką w stronę ciśnienia sprężania, a płaską stroną BEZ spręzynki do oleju w skrzyni. czyli w dobrą stronę?


Co do DYMU to na jałowym jak mu dałem max obroty (a byly one nie wysokie) to wymił na taki jakby żółty kolor. A gdy "pyrkał" na wolnych to poprostu jasny biały dym.




_________________

Power by mercedes


Ostatnio zmieniony 19 cze 2012, 10:18 przez guti66, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 cze 2012, 16:31 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sty 2012, 15:59
Posty: 801
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
Ma być sprężynką na zewnątrz, czyli od strony skrzyni. Sprawdź czy nie bierze żadnego płynu i wyreguluj gaźnik.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 cze 2012, 18:00 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 cze 2012, 17:01
Posty: 20
Lokalizacja: Toruń
Pojazd:
pogmeralem z iglicą i moto zaczeło chodzic.
Lecz bardzo sie grzeje.
Zapłon jest odpowiednio ustawiony, lecz z gaznikiem mam tyci problemu, bo czasami przerywa.

Pojechalem kilka km od domu i sie płyn chłodniczy zagotowal. Az tak ze wywalało wężami.

A pompa wodu dziala a chlodnica nie jest zapchana.

i teraz mam pytanie. Jaki powinien byc luz montażowy tłoka??

Po gdy sie zagrzał motor, to znowu stracił moc..




_________________

Power by mercedes




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 cze 2012, 15:39 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sty 2012, 15:59
Posty: 801
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
guti66, Co do gaźnika, to piszę po raz 3 i ostatni. Wyreguluj go! Luz powinien wynosić od 0,05-0,06 mm.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 cze 2012, 16:32 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 paź 2010, 18:56
Posty: 754
Lokalizacja: Tłuszcz
Pojazd: Kymco ZX & Rieju RRX
Z 2t zawsze z wydechu będzie tak "leciało" Tzn. niespalona mieszanka, a nie płyn chłodniczy. Więc jeżeli będzie miała konsystencje oleju z benzyną to nie ma co się bać :wink:




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=106106&start=0 ZX <3
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=190001RIEJU <3
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 cze 2012, 19:59 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 cze 2012, 17:01
Posty: 20
Lokalizacja: Toruń
Pojazd:
Okazalo sie ze tłok mi puchnie bardzo.

Tłok mam firmy Piston Kit. Czytalem na roznych forach, lecz najbardzien na forum Hondy NRS go zrównali z ziemią.
Ze strasznie puchnie i ze czesto gesto nawet sie nie da motoru dotrzec..

Moj pomimo tego ze gdy zakladalem go nowego mial luz montazowy 0.08 to teraz ma 0,012 to i tak puchnie i sie grzeje meeega szybko a pozneij traci moc.

Czy np. tłok Meteora zda egzamin?




_________________

Power by mercedes




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 cze 2012, 20:12 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 paź 2010, 21:26
Posty: 277
Pojazd:
guti66 pisze:
Czy np. tłok Meteora zda egzamin?


Jeszcze gorszy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 cze 2012, 20:30 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 cze 2012, 17:01
Posty: 20
Lokalizacja: Toruń
Pojazd:
MateoSRR, Meteor jest jeszcze niby gorszy od Piston kit?

Meteor kosztuje juz prawie 150zł, a piston kit chyba z 50 czy 60zł..

Jaki tłok mam kupic zeby nie miec z nim problemów??


W seryjnym cylindrze 50cc derbi z jakim kupilem motor, mam przytarty tłok MAHLE.

Tłoki tej firmy wsadzaja niby do porsche i innych tego typu aut. A amatorzy tuningu do aut do driftu :D

Czy gdzies w PL moze kupic tej firmy tłoczek? :>




_________________

Power by mercedes




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2012, 9:58 
**

Rejestracja: 11 maja 2012, 14:00
Posty: 392
Lokalizacja: Kraków
Pojazd: Derbi GPR 125 4t
guti66 pisze:
Meteor jest jeszcze niby gorszy od Piston kit?

Meteor kosztuje juz prawie 150zł, a piston kit chyba z 50 czy 60zł..

To co że meteor kosztuje 150 a piston kit 60.Cena nie robi różnicy.Wszyscy i tak narzekają na meteora :wink:


Ostatnio zmieniony 22 cze 2012, 9:58 przez karol02, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2012, 11:29 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2011, 15:09
Posty: 178
Lokalizacja: Lubartów
Pojazd:
Meteor na tą chwile to szajs sam sie nie dawno przekonałem. Także nie polecam Ci.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2012, 11:35 
*

Rejestracja: 03 cze 2011, 14:27
Posty: 82
Lokalizacja: Bystra
Pojazd:
wsadź tam wossnera lub vertexa to są najlepsze tłoki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2012, 11:44 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2011, 15:09
Posty: 178
Lokalizacja: Lubartów
Pojazd:
Nie dobierze do 50 cc takich tłoków.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2012, 12:00 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 cze 2012, 17:01
Posty: 20
Lokalizacja: Toruń
Pojazd:
Piotrek:), uwierz mi ze wsadziłbym tam z chęcia taki zakuty tłok wossnera albo vertexa, lecz nigdzie nie moge takiego znalesc.

Chcialem aby na mielochu cos mi znalezli to jak zadzwonilem to odesłali mnie z kwitkiem i kazali emaila pisac :/ z tym ze juz wczoraj napisalem emaila i nie dostalem jeszcze zadnej odpowiedzi... zapewne mają tam zapierdziel..




_________________

Power by mercedes




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2012, 12:28 
**

Rejestracja: 11 maja 2012, 14:00
Posty: 392
Lokalizacja: Kraków
Pojazd: Derbi GPR 125 4t
wossnery i vertexy są chyba dopiero od 125cc




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2012, 15:35 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
karol02, do 50cc tez znajdziesz ale do skutera




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 17 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy