Dzisiaj jest 18 cze 2025, 8:20



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 21 cze 2012, 20:41 
**

Rejestracja: 12 kwie 2012, 20:48
Posty: 235
Pojazd:
http://moto.allegro.pl/cylinder-airsal- ... tabsAnchor

Co myślicie o tym cylindrze? Jest to o ile wiem, 50ccm, tylko, że sportowa. ;) Dużo by dał osiągów? Trzeba by było wymieniać wał?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 21 cze 2012, 20:54 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2011, 13:35
Posty: 142
Pojazd:
To chyba jest 70cc ( Dokładniej to 68cm3 bo tłok 46mm ).
Wał jeśli masz dobry z małym przebiegiem i łożyska nie wyrobione to możesz zostawić.
Ten cyl godzien polecenia , piękne osiągi , ale po wymianie polecił bym zmianę gaźnika na np. 17.5mm , bo na seryjnym 12mm po pewnym czasie zauważysz znaczny spadek osiągów , czyli będzie się grzał.
Rolki w zestawie fatalnej jakości bo koperty pękają po 30 km. Ale przy sportowym wydechu , wariatorze poliniego sc , i tych rolkach skuter ma piękne odejście i v-max.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 cze 2012, 21:03 
**

Rejestracja: 12 kwie 2012, 20:48
Posty: 235
Pojazd:
Skuter ma przejechane 8,5k km. Nigdy nie był wymieniany, nigdy jeszcze nic nie wymieniałem w napędzie bo było coś zepsutego. ( jedynie rolki na inne bo testowałem, oraz sam wariator na Polini SC). A czy konieczna byłaby zmiana tego gaźnika? Mógłbym dać większą dyszę i jakoś go wyregulować? :) Aha, zapomniałbym, wydech mam Tecnigas Next-R.


Ostatnio zmieniony 21 cze 2012, 21:03 przez ranger3120, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 cze 2012, 21:17 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2010, 23:04
Posty: 2080
Lokalizacja: Nowa Sól/Wrocław
Pojazd: Kymco Vitality LC
Wymiana gaźnika byłaby konieczna.




_________________

Elektronika do skutera i nie tylko: http://ficu.eu/

NAPRAWIĘ/KUPIĘ uszkodzone liczniki/termometry typu KOSO/S6.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 cze 2012, 21:41 
**

Rejestracja: 12 kwie 2012, 20:48
Posty: 235
Pojazd:
Nie no bez jaj, jakbym dał większą dyszę np. 80? To ile by palił mniej więcej? Teraz pali 3,5-4l ale jest źle wyregulowany, za dużo paliwa dostaje i nie pali wszystkiego...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 cze 2012, 21:44 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2010, 23:04
Posty: 2080
Lokalizacja: Nowa Sól/Wrocław
Pojazd: Kymco Vitality LC
Dysze 80 to masz przy serii.

Do moderatora który usunął mój post z powodem "debilny post": niech usunie również pytanie o spalanie bo jest ono na poziomie mojej usuniętej odpowiedzi.




_________________

Elektronika do skutera i nie tylko: http://ficu.eu/

NAPRAWIĘ/KUPIĘ uszkodzone liczniki/termometry typu KOSO/S6.


Ostatnio zmieniony 22 cze 2012, 9:58 przez Ficu, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2012, 7:45 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2011, 13:35
Posty: 142
Pojazd:
Moja rada to wymień gaźnik na conajmniej 17.5mm.
Sam miałem seryjny gaźnik 12mm Gurtnera , i na początku było ok lecz po 300 km cyl , już coraz mocniej się grzał i prędkość coraz mniejsza była , najpierw 90 latał później po 300 km to 65 z trudem.
Wymiana dyszy za bardzo nie pomoże , lepiej nowy gaźnik dać , profesjonalnie go wyregulować i mieć pewność że się nie zagrzeje.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2012, 9:51 
*

Rejestracja: 25 kwie 2012, 15:05
Posty: 79
Lokalizacja: Herby k.Częstochowy
Pojazd:
Cylinder dobry, z kolegą na kymco dj 105km/h przy nie najlepszym setupie na nim jechaliśmy :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2012, 10:03 
**

Rejestracja: 12 kwie 2012, 20:48
Posty: 235
Pojazd:
A jakbym kupił identycznego Airsala, tylko, że 50ccm, konieczna była by zmiana gaźnika, czy tylko dysza? Oraz, czy trzeba by było zmieniać wał?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2012, 14:09 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lut 2012, 21:49
Posty: 411
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Pojazd:
Zmiana gaźnika nie jest konieczna, ale mówie Ci zmieniłem gaźnik z 15,8 mm na 17,5 +przerobienie filtra powietrza, dobra regulacja gaźnika i zmiany w osiągach są naprawde duże zwłaszcza z przyspieszeniem. Jak masz kupować cyl airsal 70+większa dysza, to lepiej kupić airsal 50+gaźnik większy.




_________________

Cpi oliver 2t LC

Tuning mechaniczny:
Gaźnik dellorto 17,5 phva
Wydech tecnigas trek
Sprzęgło hebo n
Dzwon sprzęgła stage6 wingcooler

Sprzedam silnik cpi/keeway na części w dobrej cenie, coś potrzebujesz to pisz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy