Dzisiaj jest 29 lis 2024, 9:49



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 22 cze 2012, 10:10 
*

Rejestracja: 25 mar 2012, 20:49
Posty: 53
Lokalizacja: Płock
Pojazd:
Witam.
Wymieniłem na :wariator multivar,gaźnik,cylinder 80cm3,sprzęgło stage6,dzwon stage 6,pasek malossi i leci 75km/h.Co jest tego przyczyną?Mam jeszcze 1000zł,co najlepiej do niego dokupić?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2012, 13:35 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2011, 21:01
Posty: 79
Lokalizacja: Końskie
Pojazd: Czarnuch
swap




_________________

Zapraszam do mojego Czarnucha :D
Nigga Style




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2012, 15:58 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 mar 2011, 19:04
Posty: 408
Lokalizacja: CK
Pojazd:
Kup kit naraku 90 i gaznik 24 :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 cze 2012, 23:43 
**

Rejestracja: 30 maja 2012, 21:49
Posty: 257
Lokalizacja: kielce
Pojazd: Aprilia rally
Kup sobie naraku v3 albo airsala i wał gaźnik chinski pod 80cc i głowice i najlepiej porting zrub:P i jak zostanie to przełożenia naraku +10 lub top racing +14 i pare spręzynek spręzyn i rolki testowe albo 3 pary jakiś 3,5 4,5 5,5gr:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 cze 2012, 10:40 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2012, 13:37
Posty: 114
Pojazd:
zmień wariator - te nowe multivary tylko pogorszają osiągi :roll:




_________________

Obrazek

Yamaha Aerox Valentino Rossi 2006 GP

wydech : Yasuni R
wariator : Polini Speed Control
sprzęgło : Stage6 Torque Control MKII
dzwon sprzęgła : Stage6 Wingcooler




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 cze 2012, 13:00 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 mar 2011, 19:04
Posty: 408
Lokalizacja: CK
Pojazd:
buka19 pisze:
zmień wariator - te nowe multivary tylko pogorszają osiągi :roll:

Te do 4t nie pogarszaja , ale i tak malo daja :P jak wiekszosc czesci tuningowych do 4t niestety :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 cze 2012, 13:43 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 gru 2011, 16:33
Posty: 185
Lokalizacja: Mazowieckie
Pojazd:
Co wy gadacie:) musi ten multiwar coś dawać kazdy poleca go kto kupił :) sam chce kupić bo wariator mi sie kaczy :)




_________________

Hubertuss napisał/a:
Jak zrobić glębę przy TGB/Pegasus?
Venom9STI napisał/a:
Rozpędź się, wejdź w zakręt i przedni hebel na fulla




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 cze 2012, 21:11 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 paź 2011, 19:01
Posty: 104
Pojazd: swap P/G RaCing
rób swap na racing i będzie moc. chcesz to za tysiaka silnik ci sprzedam od pg racing :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 cze 2012, 21:24 
*

Rejestracja: 11 lut 2012, 11:05
Posty: 184
Lokalizacja: Solec/k. Wolsztyna
Pojazd:
gost kumpel na 50 w baotianie tym małym (10koła) wyciskał bez blokad 80km/h realne ale szybko się zajechał teraz ma 80cm i też leci 80km/h bez problemu i przyśpieszenie "na koło" i wydałem w niego 80zł+20 na założenie=100zł




_________________

piaggio nrg power
kawasaki kx 125




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 cze 2012, 20:18 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2012, 13:37
Posty: 114
Pojazd:
zamiast ładować kase w chinola 4t to kupiłbyś sobie za tą samą cenę np. Aeroxa :mrgreen:




_________________

Obrazek

Yamaha Aerox Valentino Rossi 2006 GP

wydech : Yasuni R
wariator : Polini Speed Control
sprzęgło : Stage6 Torque Control MKII
dzwon sprzęgła : Stage6 Wingcooler




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 cze 2012, 9:59 
*

Rejestracja: 25 mar 2012, 20:49
Posty: 53
Lokalizacja: Płock
Pojazd:
Masz rację,ale już jest za późno na zmiany.Przyzwyczaiłem sie do niego i tak zostanie.Czyli mam rozumieć ze nigdy nim nie wyciągne 90-100km/h?Kupuje do niego dobrej jakości części,więc licze na to że spełni moje wymagania.Tak jak mówiłem wcześniej kupiłem wariator multivar,sprzegło stage6 torque control,dzwon stage 6 torque control,pasek malossi,gaźnik 18mm (http://www.shop.mieloch.pl/gaznik-bt-18 ... 3571.bhtml),filtr malossi e5(nie mogę ustawić skutera na nim,więc aktualnie mam stary filtr ;/),moduł(za 50zł-nie wiem czy nie bede musiał go zmienić),zestaw tuningowy(czyli cylinder,głowica itd)chiński bo nie stać mnie teraz na malossi-zamierzam za rok kupić oryginalny,ale ten sezon powinien dać radę.Co do regulacji to kupiłem wszystkie rodzaje sprezynek do sprzegła,rolki 3,3.5,4,4.5,5,5.5,7g ,spreżyny dociskowe 3 rodzaje.Zastanawiam sie teraz nad przełozeniem naraku,twist postaram sobie sam zrobić,korektor momentu obrotowego,może cewka?Co o tym sądzicie?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 cze 2012, 10:09 
Zbanowany

Rejestracja: 10 gru 2010, 22:17
Posty: 1058
Lokalizacja: Wałbrzych
Pojazd:
Kup silnik od p/g wejdzie bez przerabiania a i tak wyciśnie taka seria p/g więcej jak chinol po tuningu




_________________

LwG




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 cze 2012, 12:15 
*

Rejestracja: 25 mar 2012, 20:49
Posty: 53
Lokalizacja: Płock
Pojazd:
A czy moje części będą pasowały do tego silnika p/g?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 cze 2012, 12:22 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2011, 13:40
Posty: 349
Lokalizacja: Rzeszów/Łańcut.
Pojazd:
wesolek9595, radziłbym Ci kupić od piaggio silnik, szukaj na taką felgę jak masz u siebie. A taka seria przy dobrej regulacjii powinna wycisnąć 90km/h. Ładowanie kasy w 4t to jest przesada, trzeba było kupić sam kit z cylkiem i stożek, oraz jakieś tam rolki i sprężynki. Tyle napewno by Ci wystarczyło.




_________________

Facebok'owy Project Bike xD.


Ostatnio zmieniony 27 cze 2012, 12:23 przez Pioneer298, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 cze 2012, 12:46 
*

Rejestracja: 25 mar 2012, 20:49
Posty: 53
Lokalizacja: Płock
Pojazd:
Ale moje części będą pasowały do tego silnika p/g?Powtarzam pytanie.Pytam sie bo szkoda mi tylu kasy ile wydałem.A gdybym sie uparł i pozostał przy tym silniku,to nie wyciągne nim nigdy 90-100km/h?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 cze 2012, 15:15 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 paź 2011, 19:01
Posty: 104
Pojazd: swap P/G RaCing
kup pg a reszte sprzedaj. ja ci moge sprzedać od gilery silnik lc tarcza, wahacz chłodnica, filtr pow. , brakuje dobrego wydeszku, hamulca i zbiorniczka z wężami do cieczy. chcesz to pisz. pozdro




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 cze 2012, 15:27 
*

Rejestracja: 25 mar 2012, 20:49
Posty: 53
Lokalizacja: Płock
Pojazd:
Przełożenia Malossi 13/44 + Pokrywa Hebo stage6 sr bedzie to pasowało do Baotiana?Dzieki za odp ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 cze 2012, 17:16 
**

Rejestracja: 04 cze 2011, 19:15
Posty: 286
Pojazd:
Szczerze ja mialem kiedys chine 4t. Mialem Cylek 90ccm (chinski) wraz z glowica zaworami itp i lecial 90km/h realne




_________________

Cylinder:70ccm
Gaznik:21mm
Wydech:LeoVince TT
Łożyska:NTN C4




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy