Dzisiaj jest 11 lut 2025, 22:21



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 22 cze 2012, 14:35 
*

Rejestracja: 14 gru 2010, 17:28
Posty: 7
Pojazd:
Siema,

Przymierzam się do zakupu 125 w 2t (nawet nie proponujcie 4T koniec kropka ;p) i w oko wpadła mi cagiva raptor 125 (na ładnego ścigacza mnie nie stać bo motor chce kupić w 100% za swoje pieniądze). Mieliście doczynienia z tym motorem ? Jeśli tak to proszę o wypowiadanie się, bo w internecie nie ma o niej dużo informacji :)

I co jeszcze możecie powiedzieć na temat tego konkretnego modelu? http://allegro.pl/cagiva-raptor-planet- ... 08894.html Bo na zdjęciach itp wygląda ładnie, chyba, że ja czegoś nie zauważyłem to się wypowiadajcie :)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2012, 14:46 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 gru 2011, 10:03
Posty: 39
Lokalizacja: Mikołów
Pojazd:
wygląda zajebiście, widać, że zadbana




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2012, 16:03 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sie 2011, 20:56
Posty: 1212
Lokalizacja: Tu i tam
Pojazd: Fiat Stilo 3D, Corolla E12 D4D
silnik z Mito, a do mito trudno dostac części silnikowe, to jest 2t więc bardziej awaryjne niz 4t, przemysl wybór, po za tym jak nie stac cie na ładne moto w dobrym stanie to stac cie bedzie na utrzymanie i naprawy? łyka 7-8l a jak grzejesz na full manecie to i 10, naprawy tez drogie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2012, 17:32 
*

Rejestracja: 14 gru 2010, 17:28
Posty: 7
Pojazd:
barto96 pisze:
silnik z Mito, a do mito trudno dostac części silnikowe, to jest 2t więc bardziej awaryjne niz 4t, przemysl wybór, po za tym jak nie stac cie na ładne moto w dobrym stanie to stac cie bedzie na utrzymanie i naprawy? łyka 7-8l a jak grzejesz na full manecie to i 10, naprawy tez drogie


Napisałem, że ,,nie stać" mnie bo chce za swoje kieszonkowe go kupić, ale utrzymanie to już inna sprawa, poza tym mam wystarczające ,,dochody" (kieszonkowe), aby go utrzymać. No ale to nie o tym rozmawiamy czy mam kase czy nie tylko o opiniach o tym motorze :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2012, 17:48 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sie 2010, 20:13
Posty: 137
Lokalizacja: Siedlce / Stok Lacki
Pojazd:
Moja fachowa opinia : jest śliczny.




_________________

Obrazek

  • Piaggio Sfera NSL 93`
  • Piaggio NRG Power 06`
  • Derbi GPR Racing R 08`
  • Peugeot Speedfight 2 (AC) 04`




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2012, 18:21 
**

Rejestracja: 11 wrz 2011, 13:28
Posty: 418
Lokalizacja: Mińsk Maz
Pojazd:
No jest, ale to skarbonka. Spalanie + remonty = bankrut ;D




_________________

runner-2k7-malossi-itech-70cc-regulator-cisnienia-polini-t292703-80.html -> 70cc na wtrysku :D

https://www.facebook.com/pages/Scooters ... 7343226159 - Lajkujemy FP naszej ekipy! ScootersMmz ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2012, 19:17 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 mar 2011, 9:17
Posty: 1142
Lokalizacja: to masz ?
Pojazd:
Odpuść sobie Cagive, nie dość, że awaryjne [części mało na rynku, a jak są to drogie] to spala około 8-9l. :wink:




_________________

Śledź na bieżąco relacje z mojego garażu na Facebook'u: KLIK




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2012, 19:27 
*

Rejestracja: 14 gru 2010, 17:28
Posty: 7
Pojazd:
Spalanie mi nie straszne, a z tego co wiem od kolegów (a nie od znawców z internetu) cagivy nie są, aż tak strasznie awaryjne pod warunkiem, że się o nie dba, czyli trzeba lać najlepsze oleje i w porę robić remonty, a nie ,,po szkodzie" :) Zwłaszcza, że chcę mieć w miarę mocny motor, a nie popierdułkę :P

A odnośnie tego modelu cagivy coś powiecie? tzn np czy wygodnie się jeździ, czy bardzo na niej wieje, itp (może akurat ktoś miał kiedyś z nią do czynienia :) )


Ostatnio zmieniony 22 cze 2012, 19:34 przez mosm39, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2012, 20:35 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sie 2011, 20:56
Posty: 1212
Lokalizacja: Tu i tam
Pojazd: Fiat Stilo 3D, Corolla E12 D4D
http://polskajazda.pl/Porady/Opinie-o-m ... ach/Cagiva

opinie użytkowników :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2012, 21:41 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 mar 2011, 9:17
Posty: 1142
Lokalizacja: to masz ?
Pojazd:
mosm39, jesteś w stanie przeznaczyć 50zł na olej [razy kilka butelek], 300zł na tłok, i z 500zł na części eksploatacyjne co roku - to bierz.




_________________

Śledź na bieżąco relacje z mojego garażu na Facebook'u: KLIK


Ostatnio zmieniony 23 cze 2012, 7:22 przez Tom_Q, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2012, 22:13 
***

Rejestracja: 17 sty 2009, 15:52
Posty: 532
Pojazd: Brak :O
Tom_Q pisze:
Odpuść sobie Cagive, nie dość, że awaryjne [części mało na rynku, a jak są to drogie] to spala około 8-9l. :wink:


Co Ty pierdzielisz.. części do mito jest od ptak, jak nie allegro to ebay..

Pozdrawiam znawców, co wszystkie informacje mają od kolegi kolegów itp..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2012, 22:52 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lis 2009, 20:00
Posty: 480
Lokalizacja: Asa Bay
Pojazd: AR 147
Tom_Q pisze:
mosm39, jesteś w stanie przeznaczyć 50zł na olej [razy kilka butelek], 1000zł na remont, i z 500zł na części eksploatacyjne co roku - to bierz.

Remont co roku ? Czy ty Siebie słyszysz ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 cze 2012, 7:21 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 mar 2011, 9:17
Posty: 1142
Lokalizacja: to masz ?
Pojazd:
Miki6830, jak jeździ sporo, to co rok tłok do zmiany. :wink:




_________________

Śledź na bieżąco relacje z mojego garażu na Facebook'u: KLIK




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 cze 2012, 7:38 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 sty 2010, 6:29
Posty: 3774
Lokalizacja: RMI
Pojazd: Struś
Przyłączam się bo też mnie interesuje ten model




_________________

http://olx.pl/oferty/uzytkownik/4qYN/

Sprzedam strój motocyklowy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 cze 2012, 8:20 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lis 2009, 20:00
Posty: 480
Lokalizacja: Asa Bay
Pojazd: AR 147
Tom_Q pisze:
Miki6830, jak jeździ sporo, to co rok tłok do zmiany. :wink:

Jak nie będzie szalał to dłużej pojeździ.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 cze 2012, 9:53 
***

Rejestracja: 17 sty 2009, 15:52
Posty: 532
Pojazd: Brak :O
Tom_Q, wątpię by co rok robił 15kkm..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 cze 2012, 12:49 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 kwie 2010, 20:44
Posty: 1516
Pojazd: C4
Tom_Q pisze:
Miki6830, jak jeździ sporo, to co rok tłok do zmiany. :wink:


teraz to dałeś do pieca nie ma co.


Jeździłem Planetką, a to jest to samo co Raptor, ja mając 186cm wzrostu dla mnie się tym nie wygodnie jeździ, kolana blisko kierownicy, bardzo ciężko przyzwyczaić się do hamowania tylnym hamulcem.

Na Polini 160 trybem mieszanym średnio mi paliła 7-8l. :<




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 cze 2012, 13:32 
*

Rejestracja: 14 gru 2010, 17:28
Posty: 7
Pojazd:
kEru! pisze:
Tom_Q pisze:
Miki6830, jak jeździ sporo, to co rok tłok do zmiany. :wink:


teraz to dałeś do pieca nie ma co.


Jeździłem Planetką, a to jest to samo co Raptor, ja mając 186cm wzrostu dla mnie się tym nie wygodnie jeździ, kolana blisko kierownicy, bardzo ciężko przyzwyczaić się do hamowania tylnym hamulcem.

Na Polini 160 trybem mieszanym średnio mi paliła 7-8l. :<


Właśnie sam się zastanawiałem, czy będzie mi się na tym wygodnie jeździć, bo mam około 178/180 cm wzrostu. A czemu ciężko jest się przyzwyczaić do hamowania tylnim hamulcem?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 cze 2012, 14:30 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 kwie 2010, 20:44
Posty: 1516
Pojazd: C4
mosm39, na przykładzie tego zdjęcia.
Obrazek

Jak siedziałem i jechałem na niej to kolana miałem powyżej linii baku czyli przy napisie Cagiva (wtedy niewygodnie zmienia się biegi jak i ciężko hamować) , spróbuj kostkę zgiąć w stronę piszczela jak najmocniej to właśnie będzie miał podobne odczucia siedząć na Raptorze i jadąc na niej. :)
Przyzwyczaić się można, ale super wygody to nie ma.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 cze 2012, 15:54 
*

Rejestracja: 14 gru 2010, 17:28
Posty: 7
Pojazd:
kEru! pisze:
mosm39, na przykładzie tego zdjęcia.
Obrazek

Jak siedziałem i jechałem na niej to kolana miałem powyżej linii baku czyli przy napisie Cagiva (wtedy niewygodnie zmienia się biegi jak i ciężko hamować) , spróbuj kostkę zgiąć w stronę piszczela jak najmocniej to właśnie będzie miał podobne odczucia siedząć na Raptorze i jadąc na niej. :)
Przyzwyczaić się można, ale super wygody to nie ma.


Ale ja jestem jednak od Cb sporo niższy, więc wydaję mi się że powinno być ok, no ale zobaczę jak będę ją oglądał :) A jak się nią jeździ oprócz tego że niewygodnie? :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy