Dzisiaj jest 26 lis 2024, 9:32



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 21 cze 2012, 14:53 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2009, 23:25
Posty: 1409
Lokalizacja: Płock
Pojazd: mamy, taty i siostry
Senda jest po remoncie.
Cylek Airsal Sport 70, gazior orginalny, dysza 80(wcześniej na tym samym setupie była 75).
Nowe magneto i iskrownik, regulator napięcia.
Wszystko w niej działa.
Odpala normalnie od kopa, kompresja bardzo dobra. Na zimnym kręci do 10k obr/min, nie przerywa itd.
Problem zaczyna się, jak się rozgrzeje.
Kręci bardzo wolno i ledwo jedzie(dźwięk silnika tyryryryryryryry - czyli nie taki jak powinien :D Nie jest ciągły).
Myślałem, że to wina masy, przeniosłem w inne miejsce - nie pomogło.
Nowa świeca - nie pomogło.
Jak mocniej się rozgrzeje, to kopci strasznie na niebiesko. Chmura za mną jak nie wiem. Z wydechu chlapie olejem(mieszam sam. Proporcje dobre - 20ml oleju na 1l paliwa. Olej Castrol - Actevo Xtra Scooter).
Osobiście obstawiam popuszczające simmeringi, albo padnięty moduł. Ale na zimnym jest dobrze...
Simmering za małą zębatką jest nowy.
Nie sprawdzałem więcej, ale na pewno za magnetem i za sprzęgłem też muszą być. I ten za sprzęgłem jest niesprawdzony.
Wydaje mi się, że simmering puszcza olej z karterów do komory spalania. Na zimnym jest dobrze, bo cały spływa na dół i nie dociera do simmeringu(miałem mało oleju, bo robione na szybko, a nie jeżdżę nim dużych tras(max. 300m od domu, jak sprawdzam, czy jeździ lepiej).
A co Wy obstawiacie?

Silnika nie rozpoławiałem. Wymieniłem tylko tłok(przed przytarciem tak się działo), magneto, iskrownik, zmieniłem miejsce masy, nowy regulator, ogarnięcie elektryki, zębatki(przód 14z i tył 53z), uszczelki na cylindrze, kranik.

I co do kranika - kleiłem zbiornik i tak:
Kranik jest lekko pod skosem(muszę sprawdzić, czy jak przechylę lekko moto, żeby się wyprostował, czy będzie lepiej), oraz wężyki od podciśnienia i paliwa są długawe.
Przez chwilę idą prosto. Może to mieć jakiś wpływ?

Nie mam już sił na niego...
Jak kupiłem, to kręcił max 6tys. obr/min i później przerywał. Teraz udaje się wkręcić mocniej, ale to z góreczki, albo po dłuższym czasie. Max udało mi się do 10tys na 2gim biegu. I wtedy szedł trochę lepiej.

Każda pomoc, odpowiedź mile widziana :) Może coś przeoczyłem.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 21 cze 2012, 18:44 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
Nie potrzebnie się rozpisałeś bo prawie nikt takich tematów nie czyta

lucek15 pisze:
Nie sprawdzałem więcej, ale na pewno za magnetem i za sprzęgłem też muszą być. I ten za sprzęgłem jest niesprawdzony.

Uszkodzony uszczelniacz za magnetem nie miały by nic do dymienia.Obstawiam na uszczelniacz wału ze strony sprzęgła ale wyczytałem ,że go wymieniłeś ale być może zły rozmiar lub złą stroną wsadziłeś lub go uszkodziłeś przy montażu.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.


Ostatnio zmieniony 21 cze 2012, 18:46 przez wojak, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 cze 2012, 22:53 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2009, 23:25
Posty: 1409
Lokalizacja: Płock
Pojazd: mamy, taty i siostry
wojak, za sprzęgłem nie.
Tylko za zębatką tą małą.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2012, 9:46 
*

Rejestracja: 03 lut 2012, 22:23
Posty: 186
Pojazd:
zobacz czy ci czasem płyn z chłodnicy nie ucieka bo możesz mieć uszczelkę pod głowicą rozwaloną




_________________

motorynka----komarek--- kadet -- kymco zx --- yamaha dt50r ---- !!!!! YZ 250 2T !!!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2012, 9:52 
**

Rejestracja: 06 sie 2011, 9:00
Posty: 348
Lokalizacja: Olsztyn
Pojazd:
jak miałby uszczelkę rozwaloną to nie mógłby odpalić motoru




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2012, 9:55 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sty 2011, 16:23
Posty: 785
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
marlej pisze:
jak miałby uszczelkę rozwaloną to nie mógłby odpalić motoru

mylisz sie . nie musi być całkiem rozwalona ale uszkodzona i normalnie jeździ




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2012, 14:52 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sty 2012, 15:59
Posty: 801
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
Skoro dymi na niebiesko, to płyn chłodniczy bierze.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 cze 2012, 20:50 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 paź 2011, 23:33
Posty: 385
Pojazd:
Gdy mi padła uszczelka w sendzie, to dymiła na biało - para, miałem problemy z odpaleniem .
To co opisujesz najprawdopodobniej wskazuję walnięty simmering od strony sprzęgła, może uszkodziłeś go podczas zakładania ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy