Dzisiaj jest 06 lut 2025, 10:01



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: mam tgb 101s
Post: 31 lip 2009, 18:34 
*

Rejestracja: 30 lip 2009, 15:42
Posty: 4
Pojazd:
mam tgb 101s i wyciaga mi po zdjeciu blokady z waria i odcieciu slepej rurki z tłumika 80km/h. Czy tyle powinien czy wiecej??


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 31 lip 2009, 19:08 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 maja 2009, 18:35
Posty: 905
Lokalizacja: Walce WLC IST!!!
Pojazd:
Liczniki TGB lubią kłamać... Zmierz prędkość z autem albo skuterem który miał mierzoną prędkość autem i wtedy powiedz ile jedzie? Bo jak na zdjęcie tych blokad to mi sie wydaje że jedzie za dużo...




_________________

TGB tUnInG xD
MOJA PSZCZÓŁKA xD >KLIKNIJ<

Kiedyś Foley TGB 303 rs

SILNIK NSR! SPRZEDAM!
http://allegro.pl/show_item.php?item=1320916468




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 lip 2009, 23:36 
*

Rejestracja: 12 cze 2009, 17:43
Posty: 36
Pojazd:
Tyle właśnie powinien Ci iść i nic tu nie kłamie. Mi po zdjęciu blokad też mniej więcej tyle szedł, na wydechu LeoVince ZX 83km/h, a po zmianie rolek na 7,9g idzie mi 86km/h z rewelacyjną przyśpiechą :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 sie 2009, 7:25 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 maja 2009, 14:25
Posty: 70
Pojazd:
to chyba wam liczniki kłamią




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 sie 2009, 8:16 
*

Rejestracja: 12 cze 2009, 17:43
Posty: 36
Pojazd:
Taaa, wszystkim kłamią... Kumpel ma Oriona, tak samo mu bez blokad idzie 80km/h. Po prostu każdy, kto ma Trytona/Oriona i go dobrze dotarł, bez katowania itp. osiąga taką prędkość (pomijam tu dziwne zjawiska na forach ludzi, którzy nie mają pojęcia o skuterach, "tuningują" filtrem i dyszą, wsadzają rolki 2g <lol?>, a potem się dziwią, że skuter im idzie 65km/h). Wszystkim by liczniki kłamały? Rzeczywiście dziwne jest to, że tutaj ludziom z 303RS skutery idą mniej, ale może po prostu w 303RS są jakieś blokady (przełożenia?), które nie pozwalają na takie prędkości. Sprawdzałem u siebie obroty dzwona/obrót koła i wyszło mi 12/1, czyli nie mam blokowanych przełożeń. Inni, którzy rozwijają takie prędkości, zapewne też nie. A jak jest w 303RS?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 sie 2009, 10:00 
**

Rejestracja: 13 cze 2009, 9:35
Posty: 428
Pojazd:
zarówno w 303 rs jak i akrosach jest jeszcze blokada na przełożeniach 15obr dzwonu na 1 koła po zmianie przełożeń wystarczy pierwotnych co daje 13obr/1 koła skut leci 83/85 km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 sie 2009, 16:43 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 maja 2009, 18:35
Posty: 905
Lokalizacja: Walce WLC IST!!!
Pojazd:
Ale niektórym 303 po ściągnięciu blokady z wariatora idzie 75 :shock: dla mnie to jest dziwne bo mam dobrze dotarty skuter sportowy tłumik i blokade zdjęta z wario i mi leci 70 max ;/




_________________

TGB tUnInG xD
MOJA PSZCZÓŁKA xD >KLIKNIJ<

Kiedyś Foley TGB 303 rs

SILNIK NSR! SPRZEDAM!
http://allegro.pl/show_item.php?item=1320916468




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 sie 2009, 18:39 
**

Rejestracja: 13 cze 2009, 9:35
Posty: 428
Pojazd:
wiesz co to właśnie dlatego że w niektórych seryjnie były montowane odblokowane przełożenia, też się z tym spotkałem w kilku przypadkach i do póki nie odkręciłem im pokryw i tego nie sprawdziłem to też myślałem ze to wina dotarcia a po prostu okazało się ze mają odblokowane przełożenia ;p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 sie 2009, 18:41 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 maja 2009, 18:35
Posty: 905
Lokalizacja: Walce WLC IST!!!
Pojazd:
No a ja za oblokowanie przełożenia nr. 1 i 2 musze zabulić ponad 600zł ;/




_________________

TGB tUnInG xD
MOJA PSZCZÓŁKA xD >KLIKNIJ<

Kiedyś Foley TGB 303 rs

SILNIK NSR! SPRZEDAM!
http://allegro.pl/show_item.php?item=1320916468




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 sie 2009, 20:08 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2009, 23:41
Posty: 179
Pojazd:
Nie musisz kupować nr.2! Wystarczy Nr.1 (tj. Polini - wtórne)
A co do obrotów dzwona do koła z przełożeniami to u mnie wynosi to 10.5/1 ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 sie 2009, 20:15 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 maja 2009, 18:35
Posty: 905
Lokalizacja: Walce WLC IST!!!
Pojazd:
Ale mówie jakbym wymieniał obydwa przełożenia to musze tyle bulić ;) ale i tak 300zł z groszami za nr.1




_________________

TGB tUnInG xD
MOJA PSZCZÓŁKA xD >KLIKNIJ<

Kiedyś Foley TGB 303 rs

SILNIK NSR! SPRZEDAM!
http://allegro.pl/show_item.php?item=1320916468




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sie 2009, 8:35 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 maja 2009, 14:25
Posty: 70
Pojazd:
A jak 12/1 to nie są blokowane przełożenia??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sie 2009, 9:56 
*

Rejestracja: 12 cze 2009, 17:43
Posty: 36
Pojazd:
Nie ;] Był już o tym temat.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sie 2009, 11:10 
**

Rejestracja: 13 cze 2009, 9:35
Posty: 428
Pojazd:
nie musisz kupować wcale nowych, do 50cc lepsze będą odblokowane z innego skutera z silnikiem morini, kupujesz za grosze wymieniasz i wszystko gra i buczy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sie 2009, 11:14 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 maja 2009, 18:35
Posty: 905
Lokalizacja: Walce WLC IST!!!
Pojazd:
No nie wiem czy sie używke opłaca... Nigdy nie wiadomo jak sie będzie sprawować




_________________

TGB tUnInG xD
MOJA PSZCZÓŁKA xD >KLIKNIJ<

Kiedyś Foley TGB 303 rs

SILNIK NSR! SPRZEDAM!
http://allegro.pl/show_item.php?item=1320916468




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sie 2009, 12:00 
*

Rejestracja: 12 cze 2009, 17:43
Posty: 36
Pojazd:
Ale dlaczego "lepsze będą do 50cc"? :P To po wymianie cylindra już nie będzie wszytko grać i buczyć? xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sie 2009, 12:17 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 maja 2009, 18:35
Posty: 905
Lokalizacja: Walce WLC IST!!!
Pojazd:
Przełożenie nr. 1 wymieniasz przy seri a przełożenie nr.2 po zmiaanie cylka na 70ccm ;)




_________________

TGB tUnInG xD
MOJA PSZCZÓŁKA xD >KLIKNIJ<

Kiedyś Foley TGB 303 rs

SILNIK NSR! SPRZEDAM!
http://allegro.pl/show_item.php?item=1320916468




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sie 2009, 14:06 
*

Rejestracja: 12 cze 2009, 17:43
Posty: 36
Pojazd:
Wiem, ale nie o to mi chodziło :P
Cytuj:
nie musisz kupować wcale nowych, do 50cc lepsze będą odblokowane z innego skutera z silnikiem morini, kupujesz za grosze wymieniasz i wszystko gra i buczy.

Z tego wynika, że do 50cc przełożenie nr.1 może być używane z innego skutera z tym silnikiem, no ale co z 70cc? Trzeba kupować nowe? :P Przełożenie nr.1 po wymianie cylka zostaje i ma "grać i buczyć" razem z przełożeniem nr.2 ;]

P.S. Pewnie po prostu źle się zrozumieliśmy :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sie 2009, 9:01 
**

Rejestracja: 13 cze 2009, 9:35
Posty: 428
Pojazd:
chodziło mi o to że te używane co były oryginalnie odblokowane mają trochę więcej ząbków niż te tuningowe (nowe) i w ten sposób przy 50cc nie stracisz tyle na przyśpieszeniu, ale jeśli planujesz zmianę cylka to możesz brać te sportowe ;p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sie 2009, 9:49 
*

Rejestracja: 12 cze 2009, 17:43
Posty: 36
Pojazd:
Czyli jednak dobrze zrozumiałem :mrgreen: Tak w ogóle to bez sensu moim zdaniem dzielić te przełożenia na "blokowane" i "odblokowane", bo to wychodzi na to, że do seryjnego skutera można kupić od razu zestaw przełożeń i będzie bez tuningu szedł 110km/h (w końcu to tylko blokady? xD), co prawdą raczej nie jest :P W tej chwili ja mam niby "odblokowane", ale też pewnie mógłbym po tuningu wycisnąć jakieś 90km/h, wtedy kupiłbym te "bardziej odblokowane" ze skutercentrum.pl i v-max by znowu wzrósł, kosztem przyspieszenia :P Po prostu jedne przełożenia są ustawione bardziej na przyspieszenie, a drugie na v-max i nie ma "blokowanych". Kupując te na v-max, tracisz na przyspieszeniu i na odwrót. Blokada natomiast polega na tym, że po jej zdjęciu zyskujesz i na v-max i na przyspieszeniu, albo przynajmniej zyskujesz jedno nie tracąc na drugim. Tutaj sprawa wygląda inaczej, dlatego taki podział na blokowane i odblokowane raczej nie ma sensu :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy