Dzisiaj jest 26 lis 2024, 9:30



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 28 cze 2012, 17:05 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 wrz 2011, 20:44
Posty: 47
Pojazd:
A więc do rzeczy, gdy jadę to ucieka mi olej najprawdopodobniej odpowietrznikiem skrzyni biegów, tzn jestem tego pewny bo ucieka wężykiem a pod nim na takiej belce jest olej, do tego całe koło zachlapane o wachaczu nie wspominam. Raz był przypadek wrzucając 1 puściłem zbyt szybko sprzęgło wywaliło mnie na koło a koło się poślizgnęło. I prawie była gleba.
Moja teoria co do tego:
Za sprawą zużytej pompy wody, płyn chłodniczy mieszał się z olejem przekładniowym którego z racji że było coraz więcej i się grzał z uwagi na obecność płynu wzrastało ciśnienie i wywalało tenże olej. Miałem podobną sytuację w zeszłym roku tyle że wtedy padł mi uszczelniacz na wale. Ale olej wywalało z góry i był zalany cały filtr oleju tyle że nie mogę sobie przypomnieć czy miałem zamontowany ten wężyk ale chyba tak (odpowietrznik znajduje się na górze karteru).
Pompa wody (wałek uszczeniacz itp) wymienione, kupiona została cała reperaturka ale niestety jest luz i to duży przez co możliwe że woda przecieka i pompka ściera się na pokrywie.
Poprzednia pompka też była starta.
W komplecie miałem jeszcze oring ale nie mam pojęcia gdzie go założyć.
Zdjęcia do posta będą na samym końcu.
Ostatnio gdy złożyłem całość i przejechałem 7km to gdy dojechałem na miejce nie było wody w chłodnicy, a gdy ruszyłem po postoju (uzupełniłem ubytek) to wywaliło go gdy podczas wrzucenia jedynki przy 5 tyś obrotów, to uszczelka pod głowicą jest temu winna?
Olej itp już kupione towar jest u mnie, ale szkoda znowu mi zmarnować tyle kasy bo poprzedni olej zmarnowałem a z pieniędzmi u mnie krucho :)
Jeżeli to simering to może macie sposoby jak sprawdzić czy to on bez rozpoławiania silnika ;d
I znacie jakiś sposób na uwalony gwint śruby spustowej? na razie zrobiłem na czerwony silikon, zda egzamin? Troche tam ten gwint trzyma ale przecieka. I śruba się kręci.
Liczę na pomoc :)
http://www.aukcjoner.pl/gallery/010018992-.html#I1


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 28 cze 2012, 20:58 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sty 2012, 15:59
Posty: 801
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
Gdyby poszła uszczelka pod głowicą, to moto by strasznie dymiło. Na pompce powinien być taki luz. Skoro z chłodnicy bierze płyn, to simmer na pompie wody nie trzyma. Nagwintują tą dziurę i wkręć nową śrubę i po sprawie. A co z tym filtrem?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 cze 2012, 21:19 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 wrz 2011, 20:44
Posty: 47
Pojazd:
Moto dymiło, podobno gdy padnie uszczelka pod głowicą to jest ciśnienie i wywala płyn. Wcześniej tak miałem ale po zmianie uszczelki problem ustąpił. Czym można to nagwintować?
Simer pompy zmieniłem, tyle że ostatnio znowu spuszczam olej i na początku jakieś 50 ml wody wyleciało a potem już leciał olej ?? dziwne.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 3 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy