Witam. Jako że jestem już bardzo długo na tym forum chciałbym wam przedstawić Mój skuterek Jakim jest Keeway f-act.
A więc od początku o skuter prosiłem sie bardzo długo mich rodziców aż pewnego dnia zabrali Mnie do salonu keewya niby tylko obejrzeć oglądałem je wszystkie nakręcałem się coraz bardziej, obejrzałem wszystkie i rodzice pytają który Mi się najbardziej podoba wybrałe f-act ;) i tedy zaplacili byłem szczesliwym nabywcą mojej maszyny dnia 13.03.2008 (rocznik skutera 2007)
Kiedy został dostarczony do domu skuter docierałem 1000Km szanowałem moje oczko w głowie (az do teraz ).
Po dotarciu skutera przyszedł czas na test był on oczywiscie zablokowany no to ogien skuter rozpedził sie tylko do 52km/h byłem załany ;/ ale nie podałem Się i znalazłem zestaw odblokowywujący na allegro zakupiłem i v-max skutera wzrósł do 62km/h no stwierdziłem ze nie jest zle i przejezdzilem tak jeden sezon. Ale podczas zimy zaczeły sie Mody
Pierwsze zmiany były marne ale zawsze cos :
-cylinder 60
-wariator malossi multivar
i to tyle
Ale cylinder 60 nie wytrzymał zbyt długo więc stwierdziłem ze juz nie bd sie pchał w chine i zakupieł
-cylinder stage 6 streetrace 70ccm
-wydech stage 6 pro replica
wariator malossi (był)
-i takie pierdoły do regulacji
-dysza 90
wtedy skuter wyglądał tak
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8fb ... a4100.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/819 ... ea707.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/865 ... 6be05.html
Lecz dotarłem skuter i chciałem przetestowac jak to lata na tym setupie ale wiec wyjechałe zadowolony nie zwracałem uwagi na upał 30 stopni i zaczołem testować maszynke lecz nie było przystosowane chłodzenie pod ten cylinder i po przejechaniu 4 Km na pełnym gazie pretkoscia 92km/h maszyna zgasła załamy przypchałem do domu zdjołem cylinder i okazłało sie ze tłok się stopił i zapiekł pierscionki i to był jego koniec na jakis czas skuter powędrował w kąt sprzedałem cylinder i wydech i kupiłem maluszka ale to tearaz mało ważne ;) pewnego dnia popatrzyłem na niego i zaczeło Mi sie serce krajać wiec powiedziałem sobie ze biore sie za niego od nowa.
zostało zakupione do niego
-cylinder hebo manstan replica
-sportowy wiatrak wiekrzy
-chwytak powietrza
-gaznik 17,5 TEC
-malossi multivar (był)
pierdoly do wyregulowania :0
niestety wydech został seryjny ale co zrobić
na takim setupie latałem bardzo długo bo wydech serja małe obroty i wszystko smigało z marnym v-maxem 75km/h pewnego dnia napisał do Mnie kolega że ma do sprzedania wydech giannelli next za 80zl stwierdzieł nie puieniądze co Mi szkodzi zawsze lepsze niż seria założyłem wydech i skuter juz migał 83km/h z fajnym przyspieszeniem jezdziłem tak długi czas aż w koncu zaczeło brakować mocy , wał dostał juz luzów stwierdziłem z tata ze szkoda juz pchcać w ten silnik tyle kasy wiec co: skuter stał jakis miesiąc bo juz nie miałe do niego siły latałem po naszym forum mieloch i wypatrzyłem silnik od yamahy neos rocznik 2002 na zdjeciach był ladny i wgl lecz do Mnie dotarła kąpletna padaka a za silnik dałem groszowe sprawy :d
O silniku
Cylinder przyrdzewiał do szpilek trzeba było ciąć boszem opłakany stan wizualny ale zdiiołem cylinder z Tatą patrzymy wał zero luzów jak nóweczka zdjołem dekiel a tam blokada na wariatorze jeszcze wariator nigdy nie sciagany widac po gwarancji ale ja Go zdjołem rolki kwadrartowe wymieniłem> Troche Mnie to podbudowało ze w takim stanie jest silmniczek technicznie wiec zaczołem go przygotowywać do malowania;)
Co zagoscilo w silniku Mina
cyl od keewya tylko tłok dokupiłem na sworzeń 10mm
wydech giannelli
i znowu doicieranie tłoka po dotarciu test było 100% lepiej niz na silniku keewa ale to jeszcze nie było to wiec powiedziałem sobie ostatnia inwestycja i zakupiłem wariator top racing NG wtedy maszyna dostała drugie zycie całkiem inna jazda byłem bardzo zadowolonu v-max 95 Mi wystarcza do teraz ;d
Skuter po swapie wyglądał tak
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/35c ... f4ae3.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/563 ... b2b30.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/412 ... ad15e.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/973 ... dfb4e.html
Jednak tył po swapie Mi sie nie podobał błotnik zaczoł odstawac bardzo chciałem cos z Tym zrobic a ze nie było duzo funduszy to kupiłem nadkole od yamahy aerox za 11zł
i wziołem sie za dopasowywanie wyglądało to już lepiej
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/12f ... 44378.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/804 ... 4a814.html
Ale jednak czegos tu jeszcze brakowało więc wziołem sie za felgi i wtedy było kozacko skuter zmienił sie nie do poznania wygląda jak dla Mnie pieknie ;D
a wygląda to tak :
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4f6 ... 8100d.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1b7 ... 23a15.html
I skuter tak jak teraz smiga cały czas i ma sie bardzo dobrze jest jak dla Mnie dopracowany już po długiej drodze zeby to osiągnąć.
A przesiadka na niego była z poczciwego ogarka 200
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8bf ... 2302b.html