Dzisiaj jest 03 gru 2024, 0:33



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 27 cze 2012, 20:10 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2009, 14:26
Posty: 1081
Lokalizacja: Bierutów
Pojazd: Kawasaki Ninja ZX-6R
Witam.

Mam takowy problem:

Kupiłem nowe cząści takie jak:
- Wario WM Motor z rolkami 5,5g
- Sprzęgło WM Motor z czerwonymi sprężynkami
- Dzwon Sprzęgła WM Motor
- Pasek Bando Kevlar
- Sprężyna centralna WM Motor (niebieska +1000obr)

Skuter to seria...
I mam wrażenie że skuter wyje a nie jedzie tzn.

od 0-40km/h przyśpieszenie rewelacja na wysokich obrotach i bardzo szybko przyśpiesza.....

No i później dalej obroty mam wysokie a przyśpiecha spada.....

Na dodatek V-Max wynosi 55km/h - do 60km/h z wielkim bulem (z górki dochodzi nawet do 70km/h)

Czego to może być przyczyna ?? Bo ja już naprawdę nie mam pomysłów... :cry:

PS: I czy nowe części muszą się układać ??


Ostatnio zmieniony 27 cze 2012, 20:11 przez DJPIECZYWO, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 27 cze 2012, 22:29 
Zbanowany

Rejestracja: 06 lip 2009, 13:34
Posty: 146
Pojazd:
Zły dział . rolki za lekkie tak a propo .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 cze 2012, 8:44 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2009, 14:26
Posty: 1081
Lokalizacja: Bierutów
Pojazd: Kawasaki Ninja ZX-6R
5,5g to za lekkie ?? Przecież to standard montowany w chińskich skuterach....




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 cze 2012, 12:16 
*

Rejestracja: 21 mar 2012, 20:06
Posty: 136
Lokalizacja: Dąbrowa Tarnowska
Pojazd: Italjet Formula FR
Chyba są monotwaen coś koło 8 g w innych chinskich skuterach.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 cze 2012, 21:52 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2009, 14:26
Posty: 1081
Lokalizacja: Bierutów
Pojazd: Kawasaki Ninja ZX-6R
Problem rozwiązany....

Dziś: - urwany nowy pasek :/ oraz stopiony wentylator paska.

Przyczyną był krzywy kolektor momentu obrotowego oraz wyrobiona tuleja po której się porusza.

Kupiłem nowy kolektor kompletny (2 talerze) poskładałem - nowy pasek i wszystko działa jak należy...

Wysokie obroty ciągnie od zera do końca (75km/h - według wskazań licznika) pod sporą górkę 65km/h

Z góry dzięki za fatygę :wink:

Pozdrawiam Michał :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy