Dzisiaj jest 16 lis 2024, 23:30



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 29 cze 2012, 22:04 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 maja 2011, 13:42
Posty: 16
Lokalizacja: Okolice Rzeszowa
Pojazd:
Witam wszystkich, chciałbym wam zaprezentować mojego sqtera jakim jest Moto Ventus Modo II:D A więc do roboty.. Moja przygoda ze skuterami zaczeła się w 2008r kiedy to miałem w planach kupić crossa 125cc albo quada 110cc. Od tego pomysłu odciągneli mnie rodzice kiedy to przekonywali mnie że już lepiej kupić skuter bo i 2 osobowy i do miasta podjedzie... Więc się zgodziłem. Pojechaliśmy pewnego weekendu do salonu i od razu spodobał mi się jeden z większych skuterów a mianowicie Ventus Modo II 4t. Był taki sam tylko 150cc ale pracownik powiedział że do tego trzeba mieć prawko no i było po ptokach. Rodzice mówili żebym wzioł inny skuter (mniejszy) i o ok 2 tys tańszy ale uparłem się i kupiliśmy Ventusa:) Po ok pół roku zaczołem coś przy nim grzebać, no i się zaczeło.. Po niecałym roku wymieniłem cylek na 72cc ale okazało się że to nie jest 72cc tylko 65cc. Moc się trochę poprawiła i prędkość minimalnie. No i już sięz nudziło i po ok 2 mies od założenia cylka 65cc kupiłem 72cc. Wtedy już było czym przycisnąc. Prędkość ok 75km/h i bardzo dobre przyśpieszenie jak na wage 100kg. W 2010r kumpel kupował też skuter więc pojechaliśmy moim sprzętem po niego, w drodze to nawet licznik zamknołem (80 km/h) i to w 2 osoby:) no i dojechaliśmy, kupiliśmy i wracamy i znowu ciągne 80 km/h a tu nagle coś sie zje****. Okazało się że przez droge olejmi wyciekł o zatarł się cylek:(. Kumpel mnie zcholował do domu i znowu trzeba było kupować nowy cilinder. No więc znowu kupiłem 72cc, no i jakoś dojeździłem do zimy. W zimie postanowiłem kupić coś markowego i zrobił ogólny remont. Więc kupiłem cylek 80cc Airsal, nowy wał, łożyska, uszczelki, łańcuszek rozrządu. I po zimie złożyłem wszystko do kupy i jazda. Na począdku spokojnie żeby wszystko dotrzeć ale później już normalnie. Moc była większa niż na 72cc ale prędkość dalej to samo ok 75km/h. No i jeździłem tak do czerwca 2011r. Potem zaczeły łożyska na wale gwizdać. W tym czasie koledzy mówili coś że zmieniają zmienić silniki na p/g. Więc się wkurzyłem i sprzedałem silnik za 550 pln. Oczywiście jak na chińczyka przystało to psuł się reguralnie pare razy w miesiącu:D Tak na dobrą sprawe to chyba z 5 razy wymieniałem cylek więc silnik 4t znam już na pamięć...Później szukałem jakiegoś silnika 125 cc. No i znalazłem silnik od Piaggio Hexagon 125cc 4T LC. no więc kupiłem go. No i przyszedł silniczek, trzeba było przerabiać mocowanie, ale to był pikuś, najgorsza sprawa to była elektryka. Okazało się że ten silnik ma prąd stały wię trzeba jakiś moduł którego nigdzie nie mogłem znaleźć. Po jakichś2 tyg kupiłem nowy stator tylko że mniejszy od orginalnego o 1mm, iskra była ale nie było ładowania i światła ledwo co świeciły. No i jeździłem tak bez ładowania przez wakacje i wtedy kupiłem moduł DC i reguratol, i wtade wszystko już grało, ładowanie było, światła były i iskra była. Na nowym silniku v-max 115km/h a przyśpieszenie i moc to malina. Teraz muszę jeszcze nowe węże do chłodnicy założyć i już wszystko bedzie zrobione..Oprócz tego co tutaj opisałem to był jeszcze jakiś tuning optyczny. Dobra wystarczy już teorii, teraz troche fotek:

Te jeszcze ze starym silnikiem:
http://zapodaj.net/bbe232802801.jpg.html
http://zapodaj.net/4580cef421e8.jpg.html
http://zapodaj.net/f9a0cf9bc4d9.jpg.html
http://zapodaj.net/6bf4e89153e6.jpg.html
http://zapodaj.net/1b5eaff3c65d.jpg.html
http://zapodaj.net/748bbaa9c5de.jpg.html

Tutaj pare fotek z tuningu:D;
http://zapodaj.net/a780f14edb90.jpg.html
http://zapodaj.net/78183851eec8.jpg.html
http://zapodaj.net/551fb2dbeaa0.jpg.html
http://zapodaj.net/a966f92006ae.jpg.html
http://zapodaj.net/1f8eb8dcc9ec.jpg.html

A tu jeszcze silniczek 125cc:
http://zapodaj.net/0bc8f5bc2a96.jpg.html
http://zapodaj.net/fa5f66127377.jpg.html
http://zapodaj.net/35ee618f0a4e.jpg.html
http://zapodaj.net/c83c06df112b.jpg.html

I efekt końcowy(aktualnie):
http://zapodaj.net/d4954853d298.jpg.html
http://zapodaj.net/2b7f87350849.jpg.html
http://zapodaj.net/60a39bab7c89.jpg.html
http://zapodaj.net/b15103d43288.jpg.html
http://zapodaj.net/9b2d44aef2e2.jpg.html
http://zapodaj.net/30b8a6abcb6c.jpg.html

No, to by było na tyle. Oceniajcie i komentujcie:D pzdr:)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 29 cze 2012, 22:16 
*

Rejestracja: 20 cze 2011, 20:50
Posty: 89
Lokalizacja: Brać kasę??
Pojazd:
Bardzo fajny skuter wiem bo mam ten sam model ale jezdze 72ccm 4t już 2 sezon narazie jezdzi:d A powiedz ile cie wyniosły przerubki na 125?? wraz z elektryka?? I jakie spalanie na 125?? przy ciśnięciu i przy spokojnej jezdzie??


Ostatnio zmieniony 29 cze 2012, 22:19 przez lolek621, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 cze 2012, 22:22 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 maja 2011, 13:42
Posty: 16
Lokalizacja: Okolice Rzeszowa
Pojazd:
Jeśli chodzi o koszty to tak: silnik z przesyłką kupiłem za 950 pln, moduł 30 pln i regulator 45 pln. No i jeszcze jakieś 20 pln na węże do chłodnic. To by było na tyle. No a ręsztę ogarnołem w domowych warunkach:) Jeśmi miał byś w planach zmieniać silnik to 125cc to proponował bym ci chłodzonego powietrzem - mniej kłopotów po prostu:) A jeśli chodzi o spalanie to nie jedna 50cc mogła by mi pozazdrościć a mianowicie ok. 2,2l/100km przy jeździe 90/95 km/h. Pzdr


Ostatnio zmieniony 29 cze 2012, 22:24 przez pawel1994, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 cze 2012, 22:26 
*

Rejestracja: 20 cze 2011, 20:50
Posty: 89
Lokalizacja: Brać kasę??
Pojazd:
Ahaa dziękii za informacje przemysle co z nim zrobiee. A twój ładny zrób mu nadkole bd ładnie. Ja w swoim mam sam robiłem mysle że zle nie wyszło. :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 cze 2012, 22:29 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 maja 2011, 13:42
Posty: 16
Lokalizacja: Okolice Rzeszowa
Pojazd:
To jak możesz to wyślij zdj z tym nadkolem bo jestem ciekawy jak to wygląda. Kiedyś też sie głowiłem jak zrobić ale jednak błotnik się przydaje:)




_________________

Zapraszam--> http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1858704#1858704




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 cze 2012, 22:35 
*

Rejestracja: 20 cze 2011, 20:50
Posty: 89
Lokalizacja: Brać kasę??
Pojazd:
Podaj GG to ci wysle ale jutro co dopiero wyśle bo musze zgrać zdjęcia i na GG bym ci podesłał bak mam w schowku a na plecy nie chlapie bo jest ten stelaż z tyłu.:d




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 cze 2012, 22:39 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 maja 2011, 13:42
Posty: 16
Lokalizacja: Okolice Rzeszowa
Pojazd:
Aaaa no właśnie, ten bak był najgorszym mankamentem. 9639791 :)




_________________

Zapraszam--> http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1858704#1858704




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy