Dzisiaj jest 17 paź 2024, 23:11



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 30 cze 2012, 23:13 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 cze 2012, 13:01
Posty: 306
Lokalizacja: okolice Rzeszowa
Pojazd:
Witam, jako ze po niedzieli wykładan silnik i zmieniam tłok na meteor a aktualnie mam chiński "piston" w dodatku przegrzany i max to 70km/h chciałem spytać o konkretne rady w sprawie dotarcia go, czy około 100km spokojnej jazdy i nie przekraczającej 40 wystarczy? a potem już trochę więcej lecz nie full maneta do 300km i po tych 300 już gitara? proszę o konkretne odpowiedzi nie w stylu było dużo tematów tego rodzaju lecz wszystko bez konkretnych odpowiedzi. dodam ze cyl seria 50 żeliwny , moto jest ac




_________________

Zaglądnij
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1931510#1931510


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 01 lip 2012, 0:30 
**

Rejestracja: 10 mar 2012, 17:32
Posty: 233
Pojazd:
co przegrzany? , najlepiej jak byś odświeżył cylinder czyli dał go na szlif , docieranie tak jak pisałeś jak najbardziej, ale daj mu troche odpocząć , szczególnie na początku




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lip 2012, 6:55 
Zbanowany

Rejestracja: 23 kwie 2012, 13:36
Posty: 399
Lokalizacja: Łask
Pojazd:
Docieranie tłoka LOL wystarczy 50km ;) tu nie chodzi o dotarcie cylka tylko o ułożenie się pierścieni .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lip 2012, 8:01 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 cze 2012, 13:01
Posty: 306
Lokalizacja: okolice Rzeszowa
Pojazd:
rys na gładzi nie ma, tłok przegrzany bo koło pierścieni był czarny i taki złoty .

Wiem ze to chodzi o ułożenie pierścieni lecz jak wymieniam też tłok to więcej potrzeba bo przegrzany traci swoje właściwości
50km- tak tego tłoka co mam właśnie docierałem i efekty są ze we 2 pod górkę sobie nie daje rady i ledwo co jedzie i prędkość też niższa. nie powiem bo na początku był silny w miarę i szybszy ale to właśnie tak po 50km a potem już lipa, pierścienie źle są ułożone bo sprawdziłem wkładając je do cyl i nie dochodzą do siebie końcami, i też kompresja spadła, i co najgorsze na sworzniu jest luz i dzwoni.
przy okazji to czy szer. paska 14.5 mm nadaje się ?




_________________

Zaglądnij
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1931510#1931510


Ostatnio zmieniony 01 lip 2012, 8:19 przez młody96, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lip 2012, 10:18 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 kwie 2012, 14:59
Posty: 300
Lokalizacja: Wieliczka
Pojazd: Yamaha Aerox
Myślę że tłok wystarczy "docierać" jakieś 100/150km i będzie dobrze.




_________________

Aerox <3
aerox-by-maciek-t282774.html

Ibiza 6K2
post2448390.html#p2448390




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lip 2012, 15:57 
Zbanowany

Rejestracja: 23 kwie 2012, 13:36
Posty: 399
Lokalizacja: Łask
Pojazd:
Zobacz jest coś takiego jak kontrowersyjna metoda docierania poczytaj sobie na ten temat ;) Jak docierasz tak jeździsz ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lip 2012, 17:29 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lis 2011, 19:17
Posty: 871
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
młody96 pisze:
przy okazji to czy szer. paska 14.5 mm nadaje się ?


Nie , nie nadaje sie.




_________________

nieregulaminowy podpis




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lip 2012, 19:09 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 cze 2012, 13:01
Posty: 306
Lokalizacja: okolice Rzeszowa
Pojazd:
dzięki Rafcio825 , metod jest wiele a ja o zamulaniu nie mówię, mówisz ze jak docierasz tak masz zgodze się, ale na początku trzeba trochę krótsze trasy robić by nie przegrać jeździć i gdzieś tak na pół manetki bo jak dasz w pizd* załóżmy po 30km tłok nadaje się na bubel




_________________

Zaglądnij
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1931510#1931510


Ostatnio zmieniony 01 lip 2012, 19:11 przez młody96, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lip 2012, 23:23 
**

Rejestracja: 10 mar 2012, 17:32
Posty: 233
Pojazd:
o ile wiem to pasek powinien mieć 16,5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lip 2012, 0:23 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2009, 22:19
Posty: 923
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd: Honda NSR 125
młody96, to nie wszystko zależy od jazdy tylko regulacji i proporcji oleju do benzyny, zmieniłeś tłok dlaczego? teraz znowu będziesz zmieniał.., to już lepiej zrobić szlif i wsadzić dobry tłok niż bawić się ciągle. Jak kupujesz tłok to musisz dokładnie pomierzyć tuleje w cylindrze by później nie było takich jaj, przy minimalnych luzach po kilku kilometrach wszystko zaczyna się pieprzyć ponieważ tłok jest źle dobrany jest mniejszy niż tuleja w cylindrze powiedzmy o 0,10 mm i później to wszystko lata. A może też być tak że tłok jest troszkę za ciasny i szybko dochodzi do przegrzania pierścienie się wycierają i kompresja spada.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy