Dzisiaj jest 14 lut 2025, 22:51



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 30 cze 2012, 21:43 
**

Rejestracja: 02 lip 2010, 21:18
Posty: 340
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Siemka , sory za mieszanie w głowie i drugi temat ale ostateczny wybór padł na budowe buggyego ala pirhany ale z własnego projektu , i budżet wynosi nie 500 zł a 4500zł , udało sie sprzedać motur ;D Wiem juz od czego zacząć itd , wiem z jakich rur powinien byc zbudowany , gientraeczka , spawarka itd wszystko mam oczywiście . Ale pojawia sie wiele spraw o których nic nie wiem .
1.Silnik , chciałbym coś mocnego około 100 km , myślałem nad silnikiem od Horneta bo jest na gaźnikach , i chyba nie potrzeba do niego komputera jak do silnikach na wtrysku , druga sprawa , błoto i woda dobrze nie wróży elektronice wiec im jej mniej tym lepiej . Jakie jeszcze znacie silniki o podobniej mocy na gaźniczkach ?
2.Przeniesienie napędu (tył) , nie zaglądałem w plany buggusów , wiec nie wiem , czy z tyłu jest dyfer ? LOOK Czy po prostu jest to sztywne mocowanie zębatki i tarczy od ktorego wychodzą półosie ?
3.Z czego można użyć zwrotnic (chodzi mi o jak najtansze koszta) , myślicie ze samochodowe podpasują , bo mam ich az zanadto , i jaki jest najpopularniejszy rozstaw śrób w quadach ? bo chyba z nich trzeba wziac fele ? czy użyć samochodowych jakiś małych ?

Temat zakładam bo chce sie naprawde czegoś dowiedzieć , a ta budowa to nie sciema itd , bede na bierząco zdawał relacje od momętu rozpoczecia projektu :D


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 30 cze 2012, 23:29 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2009, 15:26
Posty: 2647
Pojazd:
Odnośnie silnika, znajomy robi tą ,,piranhe'' czy jak jej tam i wrzucił od paska 1.8 90km , były pierwsze jazdy i spisuję się dobrze.
Fotka w trakcie budowy :
Obrazek
Rozstaw felg vw więc kółka są przerobione, czyli 12'' od malucha poszerzone i na to oponki od quada.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lip 2012, 20:28 
**

Rejestracja: 02 lip 2010, 21:18
Posty: 340
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Moj wybór padnie chyba na silnik hondy 1.4 90 km albo 1.6 115km , bo jednak skrznia od samochodu to skrzynia od samochody , a tu są duże przeciązenia i wądpie czy skrzynia od Horneta da rade ;/ a wy co myslicie ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lip 2012, 20:48 
***

Rejestracja: 19 gru 2010, 19:51
Posty: 662
Lokalizacja: Zabrze
Pojazd:
Ja pakował bym silnik z garba a jak starczy $ to z subaru :) Taki bokser świetnie by się tu spisywał




_________________

Domin192 pisze:
Pomykałem dziś roxem ponad 105, bez kasku z włączonymi neonami




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lip 2012, 21:20 
**

Rejestracja: 02 lip 2010, 21:18
Posty: 340
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Ale jest kilka problemów , po 1.Taki silnik swoje waży a byłby na samym końcu buggyego co nie wróży dobrze wyważeniu ;/ Czesci do takiego silnika są drogie , i jest szeroki a mi chodzi o to zeby zajmował jak najmniej miejsca . A zwrotnic użyc samochodowych czy jakiś od quada albo co ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lip 2012, 21:23 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2009, 15:26
Posty: 2647
Pojazd:
http://www.youtube.com/watch?v=70M8xvay6e8 tu masz z tego samego silnika co ja pisałem wyżej ,,90km''




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lip 2012, 22:17 
**

Rejestracja: 02 lip 2010, 21:18
Posty: 340
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
No daje daje , dzięki za linki :D swoją droga 90 km w zupełności wystarcza ale pokusiłbym się o coś w vteckiem <3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lip 2012, 9:57 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lip 2009, 15:20
Posty: 1275
Lokalizacja: SkiernieVice
Pojazd: GOLFS ROYCE TRZECI
troche słabe zawieszenie ( mały skok) to jak takich terenowych to tam jest ze 2 razy tyle skoku - wiadomo lepiej sie prowadzi po dziurach




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lip 2012, 20:29 
**

Rejestracja: 02 lip 2010, 21:18
Posty: 340
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Z tego co wykminiłem to zawieszenie mam na szrocie niedaleko mnie od jakiegoś jeepa terenowego skok faktycznie musi być duży a amortyzatory ustawione pod lekkim kątem . Panowie , niech wypowiedza się fachowcy , co musze mieć zeby to zarejstrowac ? nie chodzi mi o swiatła itd tylko o papiery ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy