Dzisiaj jest 03 gru 2024, 21:38



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 30 cze 2012, 13:08 
*

Rejestracja: 20 gru 2011, 18:18
Posty: 30
Lokalizacja: Sosnowiec
Pojazd:
Witam.
Wczoraj, podczas jazdy skuter nagle zgasł(tłok się nie zatrzymał, wydawał dźwięk jakbym przekręcił kluczyk podczas jazdy), próbowałem go odpalić ale nic nie dało. Dopchałem go do domu sprawdziłem świecę, wyczyściłem gaźnik. Trochę pokręciłem, a później jak kopłem, poczułem, że kopka chodzi dużo lżej. nie posiadam manometru więc postanowiłem "sprawdzić" kompresje palcem, okazało się że ledwo wypchnął.

Miałem już kilka razy tak, że zgasł podczas jazdy, ale odrazu odpalał i jeździł cały czas tak samo (nie spadła moc).

Wie ktoś w czym może być problem? Zatarty cyl?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 30 cze 2012, 14:28 
**

Rejestracja: 10 mar 2012, 17:10
Posty: 235
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd:
zatarty tłok a cyl przytarty.
za słabe smarowanie - ile lejesz oleju na litr paliwa?
cylinder do szlifu i nowy tłok o większym rozmiarze.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 cze 2012, 15:41 
***

Rejestracja: 24 sie 2011, 16:08
Posty: 939
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Pojazd: Audi A6 C5 2.8
Nie koniecznie zatarty może pierścienie już swoje najlepsze mają za sobą ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 cze 2012, 17:15 
*

Rejestracja: 20 gru 2011, 18:18
Posty: 30
Lokalizacja: Sosnowiec
Pojazd:
Leje do dozownika, ale sprawdzałem i wężyk nie jest zatarty, co lepsze szlif czy cyl tec eco 50cc bez głowicy?

Szkoda bo skuterek jeszcze nawet roku nie ma ;//
Ale ciężkie życie miał, cały czas we dwie osoby i manetka na max, albo prawie na max...

A jeśli kompresja byłaby w porządku, to czego mogłaby być przyczyna i czemu nie zatrzymało tłoka?


Ostatnio zmieniony 30 cze 2012, 17:28 przez jestem.za, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 cze 2012, 19:37 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 cze 2012, 11:10
Posty: 162
Lokalizacja: Iłża
Pojazd:
Sprawdź uszczelki a jak już cylek to jak masz kase weź tec-a




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 cze 2012, 21:22 
**

Rejestracja: 10 mar 2012, 17:10
Posty: 235
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd:
ale jak widać kompresja nie jest wporządku ;)
Tłok zatrzymuje wtedy gdy z powodu wysokiej temperatury się tłok zapiecze.
Zapewne jechałeś i zaczęło brakować mocy - tłok sie przycierał i robił rysy na cylindrze.
Odkręć głowice i zobacz co w trawie piszczy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 cze 2012, 22:05 
*

Rejestracja: 20 gru 2011, 18:18
Posty: 30
Lokalizacja: Sosnowiec
Pojazd:
Miałem w planach, o uszczelce już pomyślałem, ale nie miałem czasu żeby sprawdzić. Za rozbiórkę biorę się w poniedziałek i zdam relacje, miałem to zrobić dzisiaj, ale nie miałem jak.

A pytam sie czy się opłaca, bo on ma być "przejściowy" bo zbieram na streetrace, ale tak szubko nie dam rady, a jeszcze gazior i komin potrzebny...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lip 2012, 23:12 
*

Rejestracja: 20 gru 2011, 18:18
Posty: 30
Lokalizacja: Sosnowiec
Pojazd:
Faktycznie cyl zatarty...

Chciałbym, abyście polecili mi czy robić szlif, czy kupić jakiś cyl do powiedzmy 200-300 zł i jaki wydech do niego polecacie. Czy kupić china cyl i do niego porządny tłok?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lip 2012, 23:33 
**

Rejestracja: 10 mar 2012, 17:10
Posty: 235
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd:
a ile byś chciał wydać na wydech?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lip 2012, 7:32 
*

Rejestracja: 20 gru 2011, 18:18
Posty: 30
Lokalizacja: Sosnowiec
Pojazd:
na wszystko mam około 600 zł, ale jeszcze wario jakieś muszę dorwać...


Ostatnio zmieniony 03 lip 2012, 7:32 przez jestem.za, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lip 2012, 7:53 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 gru 2010, 18:54
Posty: 2165
Lokalizacja: DIRTY SOUTH
Pojazd: GSXR 1000 k8 / A4B7
To może od razu kup streetrace i gaźnik a potem ogarniesz sobie wydech i wariator.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lip 2012, 8:50 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 cze 2012, 11:10
Posty: 162
Lokalizacja: Iłża
Pojazd:
Bihon ma racje rób jak mówi.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lip 2012, 10:50 
*

Rejestracja: 20 gru 2011, 18:18
Posty: 30
Lokalizacja: Sosnowiec
Pojazd:
A wał mi nie walnie jak dokupię wydech?
Może nastukam 800 ^^
Gaźnik 17,5 czy 19?

street 470 na mielochu, to zostaje jakieś 330
Jaki gaźnik do streeta i jakie dysze kupić?
Na allegro jest 17,5 phva za 125, tylko nie wiem czy styknie 17,5.

Dorzucę 50 i mam wario, chyba że szukać pierw jakiegoś wydechu? Jakie obroty będzie kręcił ten street bo mam blokadę do 9k ;//

Ile całość będzie palić, jeśli bd seria wydech pseudo sport?


Ostatnio zmieniony 03 lip 2012, 11:00 przez jestem.za, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lip 2012, 11:00 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 cze 2012, 11:10
Posty: 162
Lokalizacja: Iłża
Pojazd:
Weź lepiej 19mm i łożyska skf.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lip 2012, 11:19 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2011, 12:39
Posty: 1235
Lokalizacja: Łosice
Pojazd:
Kupisz jeszcze moduł bo to nie ma sensu z blokadą do 9k obrotów...
Street coś około 12k kręci.
Wału nie musisz wymieniać tylko łożyska na SKF C4.
Gaźnik 19mm.
Mi się wydaje, że około 4-5 l bd palił.




_________________

Setup:
Cyl: Tec 70cc
Wario: Top Racing Ng
- Rolki: 3.5g
Sprzęgło: Motoforce Evo
- Dociskowa: Niebieska TR
- Sprężynki: Czerwone Hebo
- Dzwon: Malossi
Gaźnik: Tec 17,5 mm
- Dysza: 90#
Zawór mem.: Tec Sport
Wydech: Top Performance Nardo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lip 2012, 11:33 
**

Rejestracja: 10 mar 2012, 17:10
Posty: 235
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd:
do AC preferowałbym gaznik 21mm - lepsze chłodzenie, szczegolnie teraz.
Mysle ze spali mu ok. 6L
Mnie pali 6 ale na malossi sporcie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lip 2012, 13:28 
*

Rejestracja: 20 gru 2011, 18:18
Posty: 30
Lokalizacja: Sosnowiec
Pojazd:
Kupić same łożyska czy uszczelniacze też?
Nie da rady na c3?
Jakie są montowane seryjnie?
Filtr powietrza może być malossi e5, czy zostawić serie?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy