Dzisiaj jest 11 gru 2024, 8:39



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 04 lip 2012, 3:50 
***

Rejestracja: 24 sie 2011, 16:08
Posty: 939
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Pojazd: Audi A6 C5 2.8
Witam moje pytanie brzmi jeśli docieramy cylinder i właśnie nie wiem czy to alu czy żeliwo Tylko że ja mam 80ccm3TAJWAN to ile km alu a ile żeliwo ? no i ja od nowości latam nim tak 40-55 km/h nieraz pokręce nim troche wyżej oko 75 km/h ale to na chwile i zaraz zwalniam czy to tak zdrowo czy nie zamule ? Przebieg to około 300km


Ostatnio zmieniony 04 lip 2012, 3:51 przez Maksiu, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 04 lip 2012, 8:23 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2011, 12:39
Posty: 1235
Lokalizacja: Łosice
Pojazd:
Już go dotarłeś xD
4T nie trzeba długo docierać tym bardziej aluminium. (zapewne jest to aluminium)(aluminiowe są jasne a żeliwne ciemne)




_________________

Setup:
Cyl: Tec 70cc
Wario: Top Racing Ng
- Rolki: 3.5g
Sprzęgło: Motoforce Evo
- Dociskowa: Niebieska TR
- Sprężynki: Czerwone Hebo
- Dzwon: Malossi
Gaźnik: Tec 17,5 mm
- Dysza: 90#
Zawór mem.: Tec Sport
Wydech: Top Performance Nardo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lip 2012, 8:27 
Zbanowany

Rejestracja: 10 gru 2010, 22:17
Posty: 1058
Lokalizacja: Wałbrzych
Pojazd:
Wg mnie 4t dociera się do 300km sam chyba ze 3 cylindry docierałem i zawsze max 300km czasem po 250 już ogień ;p




_________________

LwG




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lip 2012, 8:30 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2011, 12:39
Posty: 1235
Lokalizacja: Łosice
Pojazd:
U kolegi razem z cylindrem Airsala przyszła instrukcja docierania. Było napisane, że to jest 50 minut jazdy na średnich obrotach...
300 km to się dociera cylindry żeliwne w dwusuwach.




_________________

Setup:
Cyl: Tec 70cc
Wario: Top Racing Ng
- Rolki: 3.5g
Sprzęgło: Motoforce Evo
- Dociskowa: Niebieska TR
- Sprężynki: Czerwone Hebo
- Dzwon: Malossi
Gaźnik: Tec 17,5 mm
- Dysza: 90#
Zawór mem.: Tec Sport
Wydech: Top Performance Nardo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lip 2012, 8:50 
***

Rejestracja: 24 sie 2011, 16:08
Posty: 939
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Pojazd: Audi A6 C5 2.8
No właśnie bo ten tłok sie świecił przed założeniem jak po polerce ;D no ale jeszcze polatam spokojnie olej koniecznie musze zmieniać ? bo bym zmieniany nie dawno z miecha temu. i Napewno sie dociera tylko 300 ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lip 2012, 8:52 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2011, 12:39
Posty: 1235
Lokalizacja: Łosice
Pojazd:
Aluminiowy nawet 100 km.
Najlepiej jakbyś zmienił olej.




_________________

Setup:
Cyl: Tec 70cc
Wario: Top Racing Ng
- Rolki: 3.5g
Sprzęgło: Motoforce Evo
- Dociskowa: Niebieska TR
- Sprężynki: Czerwone Hebo
- Dzwon: Malossi
Gaźnik: Tec 17,5 mm
- Dysza: 90#
Zawór mem.: Tec Sport
Wydech: Top Performance Nardo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lip 2012, 9:23 
***

Rejestracja: 24 sie 2011, 16:08
Posty: 939
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Pojazd: Audi A6 C5 2.8
No zmienie zmienie ale kolega mówi że te cylki mają żeliwne tuleje na tłok prawda to ?;) I wystękał że 750km to musze zrobić żeby to jakoś w miare chodziło...lata to ładnie licznikowe 85 :D


Ostatnio zmieniony 04 lip 2012, 9:32 przez Maksiu, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy