Dzisiaj jest 24 lut 2025, 21:21



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 01 lip 2012, 9:24 
*

Rejestracja: 01 lip 2012, 9:09
Posty: 5
Pojazd:
Witam,
Mam problem z moim Trekkerem po wymianie cylindra na airsal sport 50 AC skuter jedzie tylko 60 + km/h .Cylinder był kupiony używany już dotarty z przebiegiem około 1,5k km.Wcześniej miałem cylinder MOFA to skuter na nim jechał 65km/h .
Przyczyną tak niskiego v-maxu może być za mała dysza ?
Skuter ma wszystkie części seryjne.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 01 lip 2012, 9:52 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 maja 2011, 8:48
Posty: 521
Lokalizacja: ok. Kolna
Pojazd:
Andrej, zobacz jaką masz dyszę, być może jest za mała :)




_________________

Malina pamiętamy[*]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lip 2012, 11:25 
***

Rejestracja: 24 maja 2011, 18:50
Posty: 826
Pojazd:
sprawdź jaką masz wagę rolek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lip 2012, 12:44 
*

Rejestracja: 01 lip 2012, 9:09
Posty: 5
Pojazd:
Młody328i pisze:
Andrej, zobacz jaką masz dyszę, być może jest za mała :)

Dysze mam seryjną.
Rolki już były rok temu wymieniane na polini 7.7 g .
Czy jak kupie dysze 64 to coś da?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lip 2012, 14:00 
***

Rejestracja: 24 maja 2011, 18:50
Posty: 826
Pojazd:
to jest już cylinder klasy sport może by się regulacja napędu przydała? i do niego to już raczej konieczny wydech sportowy i gaźnik 17.5mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lip 2012, 17:46 
*

Rejestracja: 01 lip 2012, 9:09
Posty: 5
Pojazd:
Na stronie na której można kupić ten cylinder nie pisało nic że jest konieczna wymiana gaźnika.Myślę że jak na serie to powinien przynajmniej te 75/80 km/h jechać... Czy zmiana dyszy na 64 coś da ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lip 2012, 17:49 
***

Rejestracja: 24 maja 2011, 18:50
Posty: 826
Pojazd:
daj dysze 72 wyreguluj gaxnik i zobacz ale wiele sie nie powinno zmienić to jest cylek mocniejsszy od serii więc i ustawienia napedu powinny być inne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lip 2012, 18:37 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 cze 2011, 6:48
Posty: 427
Lokalizacja: LUBELSKIE
Pojazd:
mate123 pisze:
to jest już cylinder klasy sport może by się regulacja napędu przydała? i do niego to już raczej konieczny wydech sportowy i gaźnik 17.5mm
Ogarnij się głąbie. Do tego Airsala nie potrzeba większego gaźnika ani wydechu.Co do małego v-maxa przy mofach warto sprawdzić też wydech , średnicę kolanka itp.




_________________

Peugeot Vivacity Sport 70
*DR Evolution 70
*Leovince ZX*
*Hebo NG*
*Dellorto 17.5*
*Revo-S-Type*




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lip 2012, 23:41 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 maja 2011, 8:48
Posty: 521
Lokalizacja: ok. Kolna
Pojazd:
pawelvivacity, głąba to ty masz w majtkach! Najpierw trzeba mieć troszkę pojęcia o cylindrze airsal sport 50cc, bo jeżeli airsal jest cylindrem takim samym jak seria i nie trzeba regulować napędu to ja jestem święty :roll: .
Co do gaźnika i wydechu to z tego co wiem to gaźnik mofa miał bodajże dyszę 48 a tłumik miał mniejszą średnicę, także posprawdzaj te rzeczy i nam napisz. Oryginalny odblokowany tłumik Peugeota miał średnicę kolanka bodajże 21mm :)




_________________

Malina pamiętamy[*]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lip 2012, 8:08 
*

Rejestracja: 01 lip 2012, 9:09
Posty: 5
Pojazd:
Wydech na 100 % odblokowany jest bo mój skuter jest z francji,gaźnik raczej ma standardową dysza a dokupywałem tylko nowy silnik do niego .Kupiłem niestety MOFA .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lip 2012, 8:51 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 maja 2011, 8:48
Posty: 521
Lokalizacja: ok. Kolna
Pojazd:
Andrej, wyreguluj napęd :)




_________________

Malina pamiętamy[*]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lip 2012, 12:33 
***

Rejestracja: 24 maja 2011, 18:50
Posty: 826
Pojazd:
pawelvivacity,
czego mnie wyzywasz sam jesteś głabem
widziałeś kanały airsala? wygląda on jak seria?
a tak w ogóle napisałem nie konieczny ale raczej konieczny latać powinien i przy seryjnych częściach ale juz w wydechu sportowym i gaźniku większym by radził sobie o niebo lepiej i by z niego wyciągnoł ładną moc
Andrej,
dysza w mofie jest 48 miałem mofa to wiem
mój mof miał zablokowany i cylek i wydech i jechal 40km/h ale jak twój szedł 65 to tylko cylinder raczej miałeś zablokowany




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lip 2012, 13:17 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 gru 2009, 11:31
Posty: 2482
Lokalizacja: Opoczno
Pojazd:
skończcie z obrazami ;) jak macie cos do siebie to na PW. Co do tematu to regulacja zaarówno napedu jak i gaznika jest konieczna..




_________________


Moja maszyna:

SpEeDfIgHt 2 Led R-CUP Full-Sport DR 70ccm EVO

Zobacz go !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lip 2012, 15:15 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 cze 2011, 6:48
Posty: 427
Lokalizacja: LUBELSKIE
Pojazd:
Cytuj:
pawelvivacity, głąba to ty masz w majtkach! Najpierw trzeba mieć troszkę pojęcia o cylindrze airsal sport 50cc, bo jeżeli airsal jest cylindrem takim samym jak seria i nie trzeba regulować napędu to ja jestem święty :roll: .
Regulacja napędu jak najbardziej ale ten wydech i gaźnik z deczka przesadzone :)




_________________

Peugeot Vivacity Sport 70
*DR Evolution 70
*Leovince ZX*
*Hebo NG*
*Dellorto 17.5*
*Revo-S-Type*




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lip 2012, 16:37 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 maja 2011, 8:48
Posty: 521
Lokalizacja: ok. Kolna
Pojazd:
pawelvivacity, wydech to podstawa tuningu w 2t! Więc najpierw powinno się kupić wydech a później cylek i koniecznie większą dysze lub gaźnik 17.5.




_________________

Malina pamiętamy[*]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lip 2012, 8:24 
*

Rejestracja: 01 lip 2012, 9:09
Posty: 5
Pojazd:
Gaźnik już regulowałem po wymianie cylindra ale to nic nie dało.
Zestaw rolek do regulacji wystarczy jakbym kupił i jeszcze dysze trzeba by było wymienić?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lip 2012, 10:28 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 maja 2011, 8:48
Posty: 521
Lokalizacja: ok. Kolna
Pojazd:
Andrej, dyszę daj większą tak z 10 numerów. Jeżeli chodzi o rolki to kup zestaw i jeszcze z 2 sprężyny jeżeli chcesz dobrze to wyregulować :)




_________________

Malina pamiętamy[*]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lip 2012, 10:35 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2011, 19:39
Posty: 679
Lokalizacja: Czułów , KRK
Pojazd: Peugeot Trekker
Andrej pisze:
Wydech na 100 % odblokowany jest bo mój skuter jest z francji
to że z francji nie znaczy że odblokowany , a nawet na odwrót , większość skuterów z francji przychodzi zablokowanych , blokada na wydechu polega na tym , że odstaje tam taka rurka , trzeba ją uciąć i zaspawać




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lip 2012, 11:33 
*

Rejestracja: 04 lip 2012, 10:53
Posty: 1
Lokalizacja: NOwogrodziec
Pojazd:
Ja mam Yamaha Slider i jak wymieniłem cylinder na athena 50 to mi 85 km/h aluminiowy cylinder wydech z zawirowywaczem spalin i mocno wyekspatowany wariator :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:




_________________

Jedziemy jedziemy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lip 2012, 15:40 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2011, 19:39
Posty: 679
Lokalizacja: Czułów , KRK
Pojazd: Peugeot Trekker
Ja nie wiem co wam te seryjne skutery tak mało idą :P ja mam peugeota trekkera , full seria , ( sprowadzany z francji) , ostatnio ściągnąłem blokade z wariatora i po prostym jedzie 80 a z góry 85 , dodam, że jeszcze jest blokada w tłumiku :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy