Dzisiaj jest 03 gru 2024, 21:43



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 04 lip 2012, 12:43 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 kwie 2012, 7:56
Posty: 19
Lokalizacja: Będzin
Pojazd:
Witam, może wy coś pomożecie, bo mnie już ręce opadają, jak mam coś robić w tym skuterze i chyba się przesiądę na rower...
Sprawa prosta banalnie:
Na 50ccm (jedynie bez blokady na filtrze powietrza i gaźniku, z oryginalną dyszą) leciał 65-70km/h licznikowe
Po wymianie paska na nowy, cylindra na 80ccm WM Motor (nie jakaś mega chińska firma, allegro czy coś), realne 72ccm i na oryginalnej dyszy odejście miał super, v-maxu nie sprawdzałam, bo docierałam jak Pan Bóg przykazał, czyli powolutku i coraz szybciej.
W końcu jak sobie stopniowo docierałam, chciałam przetestować max i co? Ledwo 60km/h.
Wymieniłam dyszę na #85, co nic specjalnie nie polepszyło, aktualnie 50km/h na niewyregulowanym gaźniku, ale ileż ta regulacja może dać. Maksymalnie 60-65km/h.. Aktualnie będzie coś pod 500km po wymianie.

I powiedzcie mi, co jest kurde, że na 50ccm mi szedł lepiej?! A, warto dodać, że był minimalnie przytarty ten 50ccm, na tłoku, mechanik mi przy wymianie pokazywał.
Tak mnie denerwuje ten skuter, najgorsze jest to, że on po takim dotarciu powinien śmigać jak rakieta. I o co kurde chodzi?
Coś go może blokować? Ja już nie wiem co mam robić.




_________________

Zapamiętaj! Google nie mają wakacji!

"Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości" - Terry Pratchett


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 04 lip 2012, 12:45 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 kwie 2011, 13:34
Posty: 426
Pojazd: Rieju RS3 50 '10
a zawory dobrze wyregulowane?




_________________

Robię Virtual Tuning




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lip 2012, 12:45 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2011, 12:39
Posty: 1235
Lokalizacja: Łosice
Pojazd:
Regulacja gaźnika na pewno sporo pomoże, do tego trzeba jeszcze wyregulować napęd, tzn. wymienić rolki, sprężynę centralną, oraz sprężynki sprzęgła.
Jak masz jeszcze blokadę na filtrze powietrza to dobrze by było jakbyś ją wyjął.




_________________

Setup:
Cyl: Tec 70cc
Wario: Top Racing Ng
- Rolki: 3.5g
Sprzęgło: Motoforce Evo
- Dociskowa: Niebieska TR
- Sprężynki: Czerwone Hebo
- Dzwon: Malossi
Gaźnik: Tec 17,5 mm
- Dysza: 90#
Zawór mem.: Tec Sport
Wydech: Top Performance Nardo


Ostatnio zmieniony 04 lip 2012, 12:46 przez lamal, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lip 2012, 12:52 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 kwie 2012, 7:56
Posty: 19
Lokalizacja: Będzin
Pojazd:
Zawory dobrze mam, ssący na 0,05mm a wydechowy na 0,06mm ciasno :)
Blokady na filtrze nie mam.
lamal pisze:
do tego trzeba jeszcze wyregulować napęd, tzn. wymienić rolki, sprężynę centralną, oraz sprężynki sprzęgła.

Rolki w seryjnym wariatorze? I sprężyny bez wymiany wariatora? To miałoby coś dać?

A co myślicie o module, może on coś blokować?




_________________

Zapamiętaj! Google nie mają wakacji!

"Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości" - Terry Pratchett




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lip 2012, 13:27 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sty 2012, 20:20
Posty: 77
Pojazd:
A jak przyśpiesza to nadal ma takie odejście jak wcześniej? Przerywa Ci przy 60, czy poprostu nie chce dalej wycisnąć?




_________________

CYLINDER : 65CM WM Motor
WARIATOR : TEC R-TYPE
ROLKI 4G
V-MAX : 85 licznikowe




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lip 2012, 13:40 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 kwie 2012, 7:56
Posty: 19
Lokalizacja: Będzin
Pojazd:
Aktualnie nie jest wyregulowany, ale nie, nie przerywa przy maxymalnej prędkości, po prostu nie idzie dalej. Tak jakby nie mógł więcej wycisnąć.

Jak mi go zaraz przywiózł mechanik i przy pierwszej przejażdżce byłam zszokowana odejściem i w ogóle, a potem to jakoś zanikło, idzie jak zwykła 50ccm słabsza niż seria.

Jakim cudem idzie Ci 85 licznikowe przy 65ccm no name, wariatorze i rolkach 4g? Magia.




_________________

Zapamiętaj! Google nie mają wakacji!

"Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości" - Terry Pratchett




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lip 2012, 14:44 
**

Rejestracja: 19 cze 2010, 8:54
Posty: 367
Pojazd:
Ja mam też taki problem tylko mi leci 70km/h jak na serii i niechce więcej i gaznik i napęd regulowany i guzik to samo cały czas




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lip 2012, 15:35 
*

Rejestracja: 29 cze 2012, 21:05
Posty: 31
Pojazd:
ja miałem tajwana cylek 80cm z dyszą 82 i zamykałem licznik a wszystko mam seryjne prawie spróbuj wyregulować napęd




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lip 2012, 15:46 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2011, 12:39
Posty: 1235
Lokalizacja: Łosice
Pojazd:
Cytuj:
Rolki w seryjnym wariatorze? I sprężyny bez wymiany wariatora? To miałoby coś dać?

Człowieku, większy cylinder=większa moc i przy okazji inna moc w różnych zakresach obrotów, więc musisz wyregulować napęd tak, żeby łapał odpowiednie obroty przy odpowiednich prędkościach.




_________________

Setup:
Cyl: Tec 70cc
Wario: Top Racing Ng
- Rolki: 3.5g
Sprzęgło: Motoforce Evo
- Dociskowa: Niebieska TR
- Sprężynki: Czerwone Hebo
- Dzwon: Malossi
Gaźnik: Tec 17,5 mm
- Dysza: 90#
Zawór mem.: Tec Sport
Wydech: Top Performance Nardo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lip 2012, 16:03 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 kwie 2012, 7:56
Posty: 19
Lokalizacja: Będzin
Pojazd:
lamal pisze:
Cytuj:
Rolki w seryjnym wariatorze? I sprężyny bez wymiany wariatora? To miałoby coś dać?

Człowieku, większy cylinder=większa moc i przy okazji inna moc w różnych zakresach obrotów, więc musisz wyregulować napęd tak, żeby łapał odpowiednie obroty przy odpowiednich prędkościach.


Człowieku spójrz na znaczek przy nicku i nie wydzieraj tak japy, nie wiem to się pytam, przywilej płci pięknej.




_________________

Zapamiętaj! Google nie mają wakacji!

"Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości" - Terry Pratchett




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lip 2012, 16:51 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2011, 12:39
Posty: 1235
Lokalizacja: Łosice
Pojazd:
Czy ja wydzieram japę? Przepraszam bardzo, jak z mowy pisanej chcesz wywnioskować to, że krzyczę? Można to przedstawić jako wykrzyknik lub parę, a jak widać nie ma tam takiego znaku "!"... Po prostu tłumaczę jak chłop krowie na miedzy, wszystko po kolei.
Czasami wystarczy użyć trochę logicznego myślenia...

Rubik pisze:
Rolki w seryjnym wariatorze? I sprężyny bez wymiany wariatora? To miałoby coś dać?


To co napisałaś ^ wygląda jak wyśmiewanie mojego pomysłu co do regulacji napędu, stąd taka odp. a nie inna.

Nie róbmy więcej offtopa.

@TOPIC
Sprawdź jakie rolki masz teraz, na jaką wysokość wchodzi Ci pasek, wyreguluj porządnie gaźnik, ewentualnie sprawdź jakie obroty kręci na stopkach.




_________________

Setup:
Cyl: Tec 70cc
Wario: Top Racing Ng
- Rolki: 3.5g
Sprzęgło: Motoforce Evo
- Dociskowa: Niebieska TR
- Sprężynki: Czerwone Hebo
- Dzwon: Malossi
Gaźnik: Tec 17,5 mm
- Dysza: 90#
Zawór mem.: Tec Sport
Wydech: Top Performance Nardo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lip 2012, 16:52 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 kwie 2011, 13:34
Posty: 426
Pojazd: Rieju RS3 50 '10
a zrobisz to sama czy do mechanika będziesz go wiozła??




_________________

Robię Virtual Tuning




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lip 2012, 16:53 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sty 2012, 20:20
Posty: 77
Pojazd:
Rubik, Oczywiscie napęd do regulacji, ALE nie wykluczone że masz zamulony cylek, napisz jak go docierałaś.

PS: No też się ciesze że leci mi 85 tylko że to licznikowe a realne pewnie 75. Niedługo może wstawie jakiś filmik z vmaxem.

Pozdro




_________________

CYLINDER : 65CM WM Motor
WARIATOR : TEC R-TYPE
ROLKI 4G
V-MAX : 85 licznikowe




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lip 2012, 17:01 
*

Rejestracja: 08 maja 2010, 8:28
Posty: 93
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Mój stary 4suw tez cos takiego miał, na 72ccm zamulał. Reulacja, dysza i stozek daly mu znacznie wiecej mocy. Chodz teraz wiem ze i tak za malo. Gdyż moj Romet C1 50ccm, leci 85km/h mierzone BMW E39 przy 1 osobie, a nic prócz zdjetych blokad nie ma ;D




_________________

Romet C1 for the win ;D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lip 2012, 17:30 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sie 2011, 20:56
Posty: 1212
Lokalizacja: Tu i tam
Pojazd: Fiat Stilo 3D, Corolla E12 D4D
Rubik, tu nie ma przywilejów, to że jesteś kobietą nie oznacza że będziesz inaczej traktowana, tu każdego obowiązują te same zasady i ten sam regulamin. Masz kogos kto sie zna na skuterach z twojej okolicy? jak nie to oddaj skuter do jakiegos mechanika, on załatwi sprawe




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lip 2012, 21:46 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 kwie 2012, 7:56
Posty: 19
Lokalizacja: Będzin
Pojazd:
lamal pisze:
To co napisałaś ^ wygląda jak wyśmiewanie mojego pomysłu co do regulacji napędu, stąd taka odp. a nie inna.

Nie wyśmiewanie, tylko upewnianie się. Czy cały wariator, czy wystarczą same rolki itd. Jakbym chciała coś wyśmiewać, to raczej bym się was nie radziła.

Stepek pisze:
ALE nie wykluczone że masz zamulony cylek, napisz jak go docierałaś.


Pierwsze 300km starałam się tak 30-40km/h potem szybciej.




_________________

Zapamiętaj! Google nie mają wakacji!

"Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości" - Terry Pratchett




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lip 2012, 22:56 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sie 2011, 20:56
Posty: 1212
Lokalizacja: Tu i tam
Pojazd: Fiat Stilo 3D, Corolla E12 D4D
możliwe że zamulilas, od czasu do czasu trzeba przegonic na wyższej prędkosci




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lip 2012, 9:12 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 kwie 2012, 7:56
Posty: 19
Lokalizacja: Będzin
Pojazd:
Co jakiś czas starałam się pociągnąć na wyższe obroty :)




_________________

Zapamiętaj! Google nie mają wakacji!

"Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości" - Terry Pratchett




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lip 2012, 10:03 
***

Rejestracja: 24 sie 2011, 16:08
Posty: 939
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Pojazd: Audi A6 C5 2.8
Cylek wm to jest china ;)Rubik, więc to ten sam chu* no więc tak zacznijmy od tego że te cylki to zamienniki (gorsze) serii one są tylko powiększone dają tyle że większe spalanie, co do tej waszej regulacji więc tak ja miałem taki cylek i co ? 65km/h jak miał przebieg 300km potem spadł do 60km/h Cały napęd wymieniłem i co ? i nic.. 61km/h Wario Malossi Rolki 5,5g i na 4g tak samo nicc ani góra ani dół sprzęgło centralka zerooo głowica do portu tak samo więc nie wydawaj Rubik, bez sensu kasy kupisz cylek Tajwański z głowicą za 150zł taki jak ma mój kolega i tam wszystko seria tylko stożek i dysza 82 i 80km/h to miał lekko licznikowe ;) Ja teraz mam Naraku Race + Głowica Naraku 80cmm3 i docieram latać to konkretnie lata mam około 300-320km zrobionych i latam po 60km/h 50 zalezy żeby nie zamulić no ja mam cały napęd zmieniony i wał więc tam czuje że 80+ będzie leciał bo te 60km/h to na troszke manetki :mrgreen: no ale sie rozpisałem wybaczcie więc tak.

Serio to powinnaś zakupić tajwana albo naraku lub airsala tajwan nie gorszy od firmówek docierasz tylko 300km ;d więc jeśli Ci nie przeszkadza latanie na tym tych 60-65km/h to lataj ale jak chcesz troszke więcej to wrzuć jeszcze ze hmm 150-160zł na tego tajwana i odrazu po założeniu odczujesz moc ;) bez zbędnego zmieniania napędu no chyba że rolki :D

A i lamal, to nie 2t że musisz pół napędu wymieniać 4t to inna bajka :wink:


Ostatnio zmieniony 05 lip 2012, 10:04 przez Maksiu, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lip 2012, 14:31 
*

Rejestracja: 29 cze 2012, 21:05
Posty: 31
Pojazd:
kup lepiej tajwana bo te wm motor to szajs jest a na Tajwanie będziesz latać 80km to spokojnie :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy