Dzisiaj jest 25 kwie 2025, 18:36



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 04 lip 2012, 17:10 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
siema, zatarłem cylinder, a dokładniej malossi sport 70 i zastanawiam się z jakiego powodu;)

przebieg ok 700km, chodził normalnie i przy ok 50km/h coś strzeliło, kichnął i brak mocy, pochodził może 1 minute na wolnych po czym gasł aż w końcu nie odpalił.
świeca po tych cudach była biała czyli zbyt uboga mieszanka jednak wcześniej była dość ciemna kawa z mlekiem. dodam, że wszystko było szczelne i lewego powietrza raczej nie łapał. zatarty od strony wydechu. urwany kawałek tłoka :? głowica nieruszona, nigdy nie przegrzany, max temp jaką miał to 85*C.

wina docierania ? spore obroty na docieraniu jednak nigdy na zimnym, niestety lubiłem go przycisnąć ..

Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 04 lip 2012, 19:39 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Na obrotach to musi jezdzic, byle nie przegrzac na docieraniu.

No coz, wal nie ma luzow gora dol ?
Mogla to byc wlasnie uboga mieszanka tez. Zreszta daj zdjecie cylindra, to cos wiecej powiemy :wink:
Pozdrawiam.


Ostatnio zmieniony 04 lip 2012, 19:40 przez maciek805, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lip 2012, 19:41 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sty 2012, 15:59
Posty: 801
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
Jesteś pewien, że dostawał olej? Może dozownik się zaciął.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lip 2012, 19:42 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Dokladnie i jeszcze jedna opcja to syf przez kanal wydechowy mogl ci sie dostac, choc to raczej malo prawdopodobne.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lip 2012, 20:11 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
Pierwsze co to sprawdź czy dozownik podawał olej.

Edit: Ok już wiem ,że była mieszanka.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.


Ostatnio zmieniony 04 lip 2012, 20:13 przez wojak, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lip 2012, 20:11 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
maciek805 pisze:
No coz, wal nie ma luzow gora dol ?


przed założeniem nie było, po ściągnięciu od razu sprawdziłem bo byłem pewny, że przez to lecz nie, wał idealny tak jak i przed zatarciem.

maciek805 pisze:
uboga mieszanka


tu też nie bo miałem dyszę 90 i świeca była dość ciemna.

bartexc pisze:
Może dozownik się zaciął.


robiona mieszanka 1:40, olej Malossi 7.1 czyli pełny syntetyk.

co można stwierdzić po zdjęciu cylindra?:> złapało tłok od strony wydechu..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lip 2012, 20:24 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 maja 2012, 16:59
Posty: 119
Lokalizacja: Siedlec Bochnia Krk
Pojazd:
a pierscionki napewno dobrze ułozyles ?? wrzuc foto cylka i glowicy :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lip 2012, 20:45 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
tak wszystko było dobrze złożone;)

Obrazek

Obrazek

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lip 2012, 20:52 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Czyzby pierscien zahaczyl o kanal wydechowy ? Jak wyglada kanal - dobrze sfazowany ?

Ten syf mogl sie dostac, a jak wyglada lozysko igielkowe na korbie i zabezpieczenie sworznia ?
Co do przetarcia na tloku - Ewidentnie zatarty, jakby za male smarowanie bylo - Nie mialbym przekonania do tego oleju malossi, choc wydaje mi sie, ze oni raczej zlecaja firmie zajmujacymi sie produkcja olejow, tylko etykieta jest malossi.


Ostatnio zmieniony 04 lip 2012, 20:53 przez maciek805, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lip 2012, 20:57 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
wygląda to tak jakby tłok idący już w dół zahaczył pierścieniem o dolną krawędź kanału :/ bo nie ma ani pierścienia ani tego kawałka tłoka :< kanał również jest poszczerbiony.

syf ? raczej nie, cylinder nowy, wydech również + wszystko było szczelne więc skąd ?

ps. pierścienie też puszczały już niżej :roll: po 600km na vertexie i 50cc pod pierścieniami jest czyściutko.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lip 2012, 21:03 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
mass143 pisze:
pierścienie też puszczały już niżej
Tez to zauwazylem. Jak juz pisalem - Nie mialbym zaufania do tego oleju malossi. Ja na ipone scoot run fullsyntetyk dosc mocno zylowalem silnik na docieraniu i nic.
mass143 pisze:
świeca po tych cudach była biała czyli zbyt uboga mieszanka

Napisales to w pierwszym poscie, tutaj tez mozna szukac przyczyny ...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lip 2012, 21:10 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
no tylko zawsze była normalnie ciemna i po tym zatarciu jasna choć nigdzie lewego nie łapał :| teraz mam założyć 50cc i się boje, że zatrę następny cylinder.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lip 2012, 21:21 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 gru 2010, 20:35
Posty: 344
Lokalizacja: Strzelce Kraj .
Pojazd:
Jest tez mozliwosc ze zalozyles odwrotnie tlok . Tylko ze wtedy dlugo to by nie pojezdzilo... Strzalka do wydechu zakladales ?




_________________

Malina pamiętamy ! [*]
Obrazek
Trynithy pisze:
KOCHAM MASTURBACJE ALE NADSZEDŁ TEN CZAS :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lip 2012, 21:29 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
oczywiście strzałką do wydechu. kumpel założył odwrotnie to przy pierwszym odpaleniu urwało połowę;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lip 2012, 22:02 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sty 2012, 15:59
Posty: 801
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
to chyba jakiś felerny zestaw Ci się trafił, niestety :) Najlepiej lej olej Castrola albo innego sprawdzonego :) Za tego Malossi tylko przepłacasz, a może nie jest wart tej ceny...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lip 2012, 22:04 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
bartexc, przecena była w mielochu za 4 dyszki.

sprawdzałem dziś szczelność silnika i wszystko jest ok, więc chyba wina zestawu. w zimie będzie szlif + port i inne docieranie. temat można zamknać.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy