Dzisiaj jest 09 lis 2024, 17:41



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 03 sie 2009, 11:43 
*

Rejestracja: 03 sie 2009, 11:35
Posty: 4
Pojazd:
Witam.Założyłem to konto, ponieważ interesuję się kupnem Kymco Bet&Win. Jest w dobrej ( jak dla mnie ) cenie.Jestem całkowitym żółtodziobem w dziedzinie tuningu. Początkowo skutery mają blokade jak się nie mylę do 45 km/h, a bardzo bym chciał osiągać prędkości mniej więcej do 65 km/h. Co prawda jeszcze nie mam tego skuteru, ale wole być już odrazu przygotowanym :) Serdecznie proszę o wyjaśnienie dokładnie ( jak można ;) )
Jeśli powtórzyłem temat bardzo przepraszam i proszę o wyrozumiałość.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 03 sie 2009, 11:49 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2009, 15:16
Posty: 88
Lokalizacja: Opole
Pojazd:
Kolega, dobry sprzęt chcesz kupić. W kymco są blokady, które pozwalalają osiągnąć prędkość w granicach 50-55 km/h. Po zdjęciu blokad takowe kymco powinno jechać około 80 km/h, tak podaje producent i tak jest w rzeczywistości.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sie 2009, 12:15 
*

Rejestracja: 03 sie 2009, 11:35
Posty: 4
Pojazd:
Tak ,tak dzięki lecz to wiedziałem(oprócz tych początkowych blokad :) ) Jestem fanem motoryzacji mam ( co prawda chińszczyzne) 125 cm3,więc znam się trochę na rzeczy :D. Chodziło mi oto by ktoś mi wytłumaczył zdejmowanie tych blokad bo jak już wcześniej powiedziałem jestem w dziedzinie tuningu kompletnie zielony :(


Ostatnio zmieniony 03 sie 2009, 12:50 przez CoVer, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sie 2009, 12:26 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2009, 15:16
Posty: 88
Lokalizacja: Opole
Pojazd:
Aha sorry źle Ciebie zrozumiałem. Pierwszą blokadą i tą ktora daje najwięcej jest tulejka na wariatorze, musisz założyć taką bez blokady. Następna blokada ta jest zwężka w tłumiku na wejściu koło cylindra,musisz ją jakoś wyciągnąć. Kolejną jest "ślepa kicha" na wydechu, którą musisz odciąć i potem zaspawać dziurę po niej. Napewno musisz wsadzić większą dysze, ale tutaj już nie wiem jaką. W moim serwisie kymco w przypadku Super9 wkładają 92. Moduł to teżnie wiem jak jest w przypadku B&W. W tych dwóch ostatnich kwestiach lepiej jakby się wypowiedział posiadać tego skutera.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sie 2009, 12:35 
*

Rejestracja: 03 sie 2009, 11:35
Posty: 4
Pojazd:
Wielkie dzięki Dipsi . Już co nieco kumam :).A co do tulejki mam pytanie: Jak ją zamontuje to jakie będę miał osiągi prędkościowe i ,żeby załozyć tą tulejke na wariatorze co trzeba kupić założmy na allegro i najlepiej jakiej marki?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sie 2009, 12:58 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2009, 15:16
Posty: 88
Lokalizacja: Opole
Pojazd:
Tą tulejke powinieneś dostać z skuterem. a osiągi może około 70-75km/h.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sie 2009, 13:34 
*

Rejestracja: 03 sie 2009, 11:35
Posty: 4
Pojazd:
Aha ,czyli dostaje tulejkę zablokowaną i tulejkę odblokowaną ,która muszę sam odblokować?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sie 2009, 14:40 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2009, 12:24
Posty: 451
Lokalizacja: P do en kreska
Pojazd:
Dipsi ale żeś namieszał :D . Z kymco B&w to jest tak .. Masz 3 blokady ... zablokowaną tuleje na wariatorze / dyszę mniejszą (zablokowana 72 odblokowana 88 ) / i dopalacz spalin / ślepa kiszka . Tulejka to taki kawałek solidnej grubej rurki który w wersji zablokowanej ma kołnierz który blokuje wariator żeby nie przesuwał się dalej po wymianie tej tulejki kymkacz poleci 60-65 km/h . Teraz jeżeli chcesz dalej się bawić w odblokowywanie to ucinasz kiszkę i miejsce po niej zaspawywujesz wtedy skuter dostaje niesamowitego kopa i v/max w granicy 75km/h max . Możesz wymienić dyszę na większą ale to tylko poprawi ciut dynamikę i zwiększy spalanie (4 ltr max po wymianie dyszy) ja sam jej osobiście nie wymieniałem i wiem z praktyki że nie ma możliwości żeby odblokowany b&w poleciał więcej niż 75-80km/h . Jeżeli tobie to będzie za mało to możesz wymienić komin i wario i kymkacz powinien polecieć magiczne 95km/h z średnim przyśpieszeniem .

PS. Tulejki zablokowanej nie odblokujesz ponieważ ten "kołnierz" jest do niej przytwierdzony na stałe .




_________________

City Raider Club Poznań !
www.skuter.org!


Ostatnio zmieniony 03 sie 2009, 14:41 przez leonid pakas, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sie 2009, 18:43 
*

Rejestracja: 25 lip 2009, 9:46
Posty: 109
Pojazd:
jest takie coś jak tokarka ;D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sie 2009, 21:33 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2009, 12:24
Posty: 451
Lokalizacja: P do en kreska
Pojazd:
renos22 pisze:
jest takie coś jak tokarka ;D


A Polska to dziwny kraj ... nigdy nic nie wiadomo kiedy wejdą badania techniczne z nakazem sprawdzania blokad albo hamownie .. Więc dla takich chwil zostawia się elementy zablokowanego . W ostateczności przy sprzedaży kupujący może sobie zażyczyć zablokowania skutera .. i co wtedy ?




_________________

City Raider Club Poznań !
www.skuter.org!


Ostatnio zmieniony 04 sie 2009, 21:33 przez leonid pakas, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sie 2009, 22:23 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2009, 15:16
Posty: 88
Lokalizacja: Opole
Pojazd:
Ponoć od 14 września br. mają wejść przeglądy rejestracyjne dla skuterów. To będzie lipa poprostu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sie 2009, 11:50 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 maja 2009, 17:06
Posty: 30
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
Dipsi pisze:
W moim serwisie kymco w przypadku Super9 wkładają 92. Moduł to teżnie wiem jak jest w przypadku B&W. W tych dwóch ostatnich kwestiach lepiej jakby się wypowiedział posiadać tego skutera.


Ja w vitalce mam dyszę 94. Moduł przy seryjnej 50 nie trzeba zmieniać (blokuje przy 10,5 tys.) Kumpel co ma sporta 70 lata na seryjnym :)

Dipsi, ja też o tym niestety słyszałem :evil: przeglądy mają być bdj. co 2 lata :roll:


Ostatnio zmieniony 05 sie 2009, 11:51 przez p.six, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sie 2009, 12:12 
***

Rejestracja: 18 sie 2007, 6:50
Posty: 564
Lokalizacja: Husów/Łańcut
Pojazd:
Nie przejmujcie się zakładacie blokady i jedziecie, chyba nie będą sprawdzać co mamy w środku :D W betwinie ślepa kiszka zwężka przy cylku, i tulejkę trzeba wymienić na odblokowaną albo oddać do tokarza żeby stoczył ja na gładko. Co prawda jest jeszcze dysza ale to już jest niekonieczne, można jeździć na seryjnej ;)


Ostatnio zmieniony 05 sie 2009, 12:12 przez damian1322, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sie 2009, 12:36 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2009, 15:16
Posty: 88
Lokalizacja: Opole
Pojazd:
Najgorsze jest to, że mam 70. Ale największym problemem jest to, że nie mam tej tulejki z blokadą.. :(




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sie 2009, 12:46 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2009, 12:24
Posty: 451
Lokalizacja: P do en kreska
Pojazd:
damian1322 pisze:
Nie przejmujcie się zakładacie blokady i jedziecie, chyba nie będą sprawdzać co mamy w środku :D W betwinie ślepa kiszka zwężka przy cylku, i tulejkę trzeba wymienić na odblokowaną albo oddać do tokarza żeby stoczył ja na gładko. Co prawda jest jeszcze dysza ale to już jest niekonieczne, można jeździć na seryjnej ;)


Kiedy zrozumiecie że bet&win to nie jest dokładnie to samo co s9 i nie ma żadnej zwężki na tłumiku --.-- ?




_________________

City Raider Club Poznań !
www.skuter.org!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sie 2009, 13:11 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 maja 2009, 17:06
Posty: 30
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
leonid pakas pisze:
Kiedy zrozumiecie że bet&win to nie jest dokładnie to samo co s9


A kiedy kolega zrozumie, że takie skutery jak np.; vitality, s9, bet&win mają te same silniki? Bet&win to to samo co s9, tylko w innym opakowaniu :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sie 2009, 13:16 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2009, 12:24
Posty: 451
Lokalizacja: P do en kreska
Pojazd:
p.six pisze:
leonid pakas pisze:
Kiedy zrozumiecie że bet&win to nie jest dokładnie to samo co s9


A kiedy kolega zrozumie, że takie skutery jak np.; vitality, s9, bet&win mają te same silniki? Bet&win to to samo co s9, tylko w innym opakowaniu :)


Ja wiem że to PRAWIE to samo bo nigdy nie zrobisz z b&w super 9 ;) . Zacznijmy od tego że b&w i s9 różnią się zastosowanymi blokadami . Następna różnica widoczna na gołe około .. przełożenia w przekładni .. odblokowany b&w nie poleci więcej niż 75-80 km/h . Następna różnica ... rurki do odprowadzania za dużej ilości paliwa .. Więc Proszę was nie mówcie ,że jeżeli coś ma podobny silnik to musi być takie same ...




_________________

City Raider Club Poznań !
www.skuter.org!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sie 2009, 16:28 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2009, 15:16
Posty: 88
Lokalizacja: Opole
Pojazd:
Też już to mówiłem, że te skutery mają tylko podobne silniki...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy