Dzisiaj jest 28 lut 2025, 19:33



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 05 lip 2012, 13:55 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2011, 18:06
Posty: 55
Lokalizacja: Rumia
Pojazd:
Cylinder SKZ 70 Evolution

Żeliwny cylinder o pojemności 70 ccm – tłok o średnicy 47,6mm. Cylinder klasy sport. Dyskretny poprzez gabaryty i wygląd zewnętrzny fabrycznego cylindra o standardowej pojemności 50 ccm. Dzięki zastosowanemu tłoku o średnicy 47,6mm oraz 6 kanałowego cylindra ( podobnie jak Polini Evolution 70 ) na tym zestawie można uzyskać od 10 a nawet do 15 koni mechanicznych – wszystko zależy od zastosowanych pozostałych podzespołów. Cylindry są kompletne i zawierają wszystko to co potrzebne jest do montażu. Wysokiej jakości produkt niemieckiego producenta.

UWAGA: Cylinder jest bez głowicy – fabryczna pasuje od 50cc.

W komplecie:
- cylinder
- tłok kompletny ( sworzeń, zabezpieczenia, pierścienie )
- uszczelki cylindra

Jak myślicie warto sie w to pchać , zamiast serii . bez wymiany wału ?


Ostatnio zmieniony 05 lip 2012, 13:58 przez dixovsky, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 05 lip 2012, 15:01 
*

Rejestracja: 25 lis 2011, 18:20
Posty: 110
Lokalizacja: Wroclaw
Pojazd:
Byl już o tym temat! nie warto się pchać!! to zwykły chiński celek tylko tłok jest jedno pierscieniowy(brak nad wymiarowych tłoków-przynajmniej u tego sprzedawcy!!) osiągniecie takiej mocy jaka podaje sprzedawca jest na tym zeliwniaku mało prawdopodobne,ale cóż napisać można wszystko,pisałem również do nich czy to napewno niemiecki cyl (tak podali na aukcji) tak tak ,niemiecki,ale kilka dni na innej aukcji napisali ze hiszpanski! tak akurat! hiszpanski z Pekinu ! :lol:




_________________

skutery już jeżdżą u innych właścicieli,ale miłe wspomnienie zostały!! ;-)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lip 2012, 18:25 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2011, 18:06
Posty: 55
Lokalizacja: Rumia
Pojazd:
ok dzieki :)

a co powiecie na : Cylinder DR Evolution 70

Najtańszy cylinder klasy sport 70ccm. Atrakcyjna propozycja dla osób szukających cylindra do codziennego użytkowania tak aby podwyższyć 2x moc swojego silnika! Nawet do 9KM! Dobrze spisuje się z wydechem Yasuni R czy Tecnigas RSII lecz swobodnie może być stosowany razem z seryjną jednostką co znacznie wpływa na ekonomię, trwałość oraz znaczny przyrost momentu obrotowego co znacznie zwiększa przyspieszenie.

warto sie w to pchać , zamiast serii . bez wymiany wału , przy 15tys. przebiegu :) ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lip 2012, 20:11 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2009, 22:19
Posty: 923
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd: Honda NSR 125
dixovsky, warto bardzo dobry żeliwny cylinder osiągi są na poziomie 110-115km/h po dobrej regulacji trochę słabszy od malossi sport ale daję radę jest wytrzymały :) Łożyska zmienisz i jazda wału nie musisz zmieniać :)




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy