Dzisiaj jest 28 lut 2025, 19:07



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 04 lip 2012, 20:17 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 cze 2009, 13:21
Posty: 230
Lokalizacja: rakszawa
Pojazd:
Wydaje mi się, że pasek powinien być wyżej, ale oceńcie.
Pasek naraku 811x18,5 wszystko seria tylko dysza 74

Obrazek


Jest słaby, przy ruszaniu i przy 90km/h czuć, jakby wariator doszedł do przeciwtalerza(coś blokuje).
Z górki jak dam 3/4 gazu to poleci ponad 105

foto duze




_________________

Cylinder: seria 50 1 szlif
Wydech: SitoPlus
Rolki: 3.5g
Wariator: P/G (oversize)
Membrana: RMS
Gaźnik: dellorto 17.5mm
Centralka: topracing +30%
V-max: 120km/h


Ostatnio zmieniony 04 lip 2012, 20:21 przez hardmen969, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 04 lip 2012, 20:25 
**

Rejestracja: 31 mar 2012, 7:25
Posty: 210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd: Piaggio Typhoon
Wyżej to już być nie może.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lip 2012, 20:43 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 cze 2009, 13:21
Posty: 230
Lokalizacja: rakszawa
Pojazd:
A niby czemu? Jak by był dłużysz to by wszedł wyżej. Jak ściągnę pasek z wariatora to zaraz sprężyna wciska go na samą górę, aż trochę wystaje.




_________________

Cylinder: seria 50 1 szlif
Wydech: SitoPlus
Rolki: 3.5g
Wariator: P/G (oversize)
Membrana: RMS
Gaźnik: dellorto 17.5mm
Centralka: topracing +30%
V-max: 120km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lip 2012, 21:04 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 cze 2009, 13:21
Posty: 230
Lokalizacja: rakszawa
Pojazd:
Tu wyraźnie widać, pasek jest na samej górze

od 4min widać




_________________

Cylinder: seria 50 1 szlif
Wydech: SitoPlus
Rolki: 3.5g
Wariator: P/G (oversize)
Membrana: RMS
Gaźnik: dellorto 17.5mm
Centralka: topracing +30%
V-max: 120km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lip 2012, 21:06 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 mar 2011, 20:39
Posty: 416
Lokalizacja: Złotów
Pojazd: Aprilia Sx
A jak było na starym pasku ?? Moim zdaniem jest okej ale niech sie inni wypowiedzą :D




_________________

APRILIA SX: aprilia-sx50-09-t335705.html


AIRSAL 70CC[b][/b]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lip 2012, 21:13 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 cze 2009, 13:21
Posty: 230
Lokalizacja: rakszawa
Pojazd:
Stary pasek ma coś około 803-805x17 i tez ruszał słabo, ale na prostej jechał prawie 100




_________________

Cylinder: seria 50 1 szlif
Wydech: SitoPlus
Rolki: 3.5g
Wariator: P/G (oversize)
Membrana: RMS
Gaźnik: dellorto 17.5mm
Centralka: topracing +30%
V-max: 120km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lip 2012, 21:19 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 mar 2011, 20:39
Posty: 416
Lokalizacja: Złotów
Pojazd: Aprilia Sx
Pasek musi sie chyba lekko jakby wyrobić po paru kilometrach dopiero sie przystosuje do skuterka :D




_________________

APRILIA SX: aprilia-sx50-09-t335705.html


AIRSAL 70CC[b][/b]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lip 2012, 21:24 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 cze 2009, 13:21
Posty: 230
Lokalizacja: rakszawa
Pojazd:
Już ma około 30km, na jaki filmik bym nie patrzył to pasek jest na samej górze.
Nie wiem czemu ten stary pasek jest krótszy, a niby jest oryginalny piaggio

Może ma być taki jak w piaggio nrg 17,5x804
Mam jeszcze taki 805 x 18.7 x 32




_________________

Cylinder: seria 50 1 szlif
Wydech: SitoPlus
Rolki: 3.5g
Wariator: P/G (oversize)
Membrana: RMS
Gaźnik: dellorto 17.5mm
Centralka: topracing +30%
V-max: 120km/h


Ostatnio zmieniony 04 lip 2012, 21:28 przez hardmen969, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lip 2012, 14:41 
**

Rejestracja: 31 mar 2012, 7:25
Posty: 210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd: Piaggio Typhoon
Ja w tph 2000 rok mam 804*17,5 ale są też 811*17,5 i wydaje mi się że u Ciebie powinieen być taki jak u mnie, czyli 804*17,5. który to jest rok?


Ostatnio zmieniony 05 lip 2012, 16:53 przez WojtalTPH, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lip 2012, 0:04 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 cze 2009, 13:21
Posty: 230
Lokalizacja: rakszawa
Pojazd:
rok 98 teraz mam pasek 805x18,7 i leci 100 na prostej, z górki 110, ale przez to,że skróciłem tulejkę wariatora do 48,5mm. Gdy dołożę podkładki, tak aby miała 50mm, to jedzie maks 85 i czuć, że to już koniec przełożenia, a bez podkładek przełożenie kończy się przy 100. Trochę to dziwne.
811x17,5 takiego jeszcze nie widziałem.
To ten, który mam za parę tysięcy będzie miał 805x17,5;p

Apropo ten 811x18,5 kupiłem NARAKU nowy na allegro, a przyszedł wyraźnie wytarty :evil:




_________________

Cylinder: seria 50 1 szlif
Wydech: SitoPlus
Rolki: 3.5g
Wariator: P/G (oversize)
Membrana: RMS
Gaźnik: dellorto 17.5mm
Centralka: topracing +30%
V-max: 120km/h


Ostatnio zmieniony 06 lip 2012, 0:08 przez hardmen969, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lip 2012, 8:59 
**

Rejestracja: 31 mar 2012, 7:25
Posty: 210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd: Piaggio Typhoon
Ja miałem rms i po 400 km padł. został tylko wierzch a ząbki po odpadały.Włożyłem stary pasek Dayco i śmigam. W jaki sposób skracasz tą tulejkę wario bo u mnie nie ma żadnych podkładek tylko za tulejką na wale jest taka gruba podkładka około 5 mm grubości i za nią jest koło do paska od pompki oleju.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lip 2012, 9:53 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 cze 2009, 13:21
Posty: 230
Lokalizacja: rakszawa
Pojazd:
Skracałem szlifierką, tylko to musi byś zrobione bardzo dokładnie, i jak masz wariator z tą osłonką na 3 śruby to wywal:)




_________________

Cylinder: seria 50 1 szlif
Wydech: SitoPlus
Rolki: 3.5g
Wariator: P/G (oversize)
Membrana: RMS
Gaźnik: dellorto 17.5mm
Centralka: topracing +30%
V-max: 120km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lip 2012, 10:15 
**

Rejestracja: 31 mar 2012, 7:25
Posty: 210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd: Piaggio Typhoon
Nawet nie ma otworów do przykręcenia tego na 3 śruby. Ile trzeba skrócić tą tulejkę?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lip 2012, 12:29 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 cze 2009, 13:21
Posty: 230
Lokalizacja: rakszawa
Pojazd:
o 1,5mm tylko trzeba się liczyć z tym, że może słabiej ruszać, bo pasek będzie bardziej ściśnięty.




_________________

Cylinder: seria 50 1 szlif
Wydech: SitoPlus
Rolki: 3.5g
Wariator: P/G (oversize)
Membrana: RMS
Gaźnik: dellorto 17.5mm
Centralka: topracing +30%
V-max: 120km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lip 2012, 18:58 
**

Rejestracja: 31 mar 2012, 7:25
Posty: 210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd: Piaggio Typhoon
Ok, pomyśli się nad tym ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy