Dzisiaj jest 22 paź 2024, 12:35



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 06 lip 2012, 10:17 
*

Rejestracja: 07 cze 2012, 10:43
Posty: 40
Pojazd:
Siema czy PFR3 nada sie do stage6 racing po portingu?Chodzi mi głownie o to czy nie bedzie on za slaby.Wiem ze ciagnie od dosc niskich obrotow przez co niebedzie go trudno wyregulowac.Prosze o opinie na temat tego wydechu lub doradzajcie jakies inne do tego cylka.

Setup:
S6 racing
21mm BE
Kartery po portingu
naped seria :/ ale bedzie wario


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 06 lip 2012, 10:28 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
Murinus, polini for race to wydech stworzony do serii, sporta i racinga. Dlatego jego cena jest tak wysoka, bo jest uniwersalny. Moim zdaniem, będzie ciut słaby, obejrzyj się za jakimś wydechem yasuni :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lip 2012, 11:11 
*

Rejestracja: 07 cze 2012, 10:43
Posty: 40
Pojazd:
Tylko ze wydaje mi sie ze np yasuni c20 bedzie ciezko wyregulowac z seria napedem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lip 2012, 11:22 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 sie 2010, 21:32
Posty: 181
Lokalizacja: leci ta woda;/
Pojazd:
do tego musi dojść regulacja napędu, którego nie masz więc kmiń coś, bo takto to lipa lipa, napędem tez wiele zdziałasz .




_________________

Jog RR '03r
Setup:
Stage6 Racing MKII
Wał Polini Evo
Yasuni c16 Black Edition
Polini SpeedControl
Stage6 TorqueControl MK II
Membrany Polini
Dzwon Stage6 Wingcooler
Dell'orto 19mm stage6
Przełożenia Polini
malossi x-kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lip 2012, 11:29 
*

Rejestracja: 07 cze 2012, 10:43
Posty: 40
Pojazd:
No cos sie wykombinuje ale jak z tym PFR3 dobry bedzie?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lip 2012, 11:36 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
Murinus pisze:
No cos sie wykombinuje ale jak z tym PFR3 dobry bedzie?

Jeśli seryjny napęd to jak najbardziej :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lip 2012, 11:42 
*

Rejestracja: 07 cze 2012, 10:43
Posty: 40
Pojazd:
Obecnie to mam s6 pro replica a to jest duzo slabsze nie?:DMocowo bedzie duza rożnica?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lip 2012, 11:47 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
Murinus, obejrzyj wykresy http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1780164
ale myślę że s6 pro replica zamieniać na polini for race nie ma sensu, pro replice na c16 już bardziej :roll:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lip 2012, 11:49 
*

Rejestracja: 07 cze 2012, 10:43
Posty: 40
Pojazd:
ALe PFR3 jest porownywalny z c16




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lip 2012, 11:51 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2011, 14:37
Posty: 791
Lokalizacja: Oświęcim .
Pojazd:
Laser też wyszedł bardzo ładnie :D
C16 się sprawdzi :)




_________________

Wydech: Laser x-pro
Sprzęgło: Hebo
Sprężynki sprzęgła: Niebieskie Hebo
Rolki :4,5g
Sprężyna dociskowa sprzęgła : Hebo +60 Niebieska.

SPRZEDAM:

http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=22036080




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lip 2012, 12:45 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2009, 18:52
Posty: 2610
Lokalizacja: Radomsko [ERA]
Pojazd: BMW E61
Teoria nie zawsze się zgadza z praktykom.
Każdy pojazd reaguje inaczej na daną zmianę. Nie sugerujcie się tylko i wyłącznie tym wykresem.

karol159620 pisze:
ale myślę że s6 pro replica zamieniać na polini for race nie ma sensu, pro replice na c16 już bardziej :roll:


Chłopie co Ty w ogóle gadasz ? :shock: :roll:
Pewnie że jest sens !
Ja bym prędzej wziął PFR3 niż C16 do tego cylindra.

Dobrym wyjściem by było danie Stage6 R1200 albo nawet 1400 jakbyś miał cały napęd zmieniony.




_________________

REGULAMIN FORUM ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lip 2012, 12:50 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
seku145 pisze:
Dobrym wyjściem by było danie Stage6 R1200 albo nawet 1400 jakbyś miał cały napęd zmieniony.

Z tym się zgodzę. Ale powiedz mi dlaczego prędzej PFR do tego cyla niż c16? Wytłumacz a nie tylko piszesz teorie. Z tego co słyszałem PFR jest uniwersalnym wydechem tak jak pisałem, więc jego moc chyba nie może być jak c16 sokoro nawet do serii się nadaje :/
Wytłumacz mi czy dobrze myślę :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lip 2012, 12:58 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2009, 18:52
Posty: 2610
Lokalizacja: Radomsko [ERA]
Pojazd: BMW E61
Zauważ jedną różnice.
Polini For Race 3 jest wydechem niskoobrotowym, a Yasuni C16 nie.
Dlatego PFR3 nadaje się również do serii. Nie oznacza to, że jest słaby z tego względu że daje rade w 50cc !
Nawet Mieloch zachwala ten wydech.




_________________

REGULAMIN FORUM ---> viewtopic.php?t=3


Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 1:00 przez seku145, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lip 2012, 13:05 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
seku145, to zgoda, a to że mieloch zachwala to wiem bo sam miałem zamiar go kupić :twisted: Wykres to pokazuje że ma dużą moc w dolnym zakresie obrotów :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lip 2012, 16:11 
*

Rejestracja: 07 cze 2012, 10:43
Posty: 40
Pojazd:
Czyli bedzie dobry?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy