Dzisiaj jest 29 lis 2024, 11:26



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 08 lip 2012, 18:22 
*

Rejestracja: 06 gru 2011, 15:20
Posty: 37
Lokalizacja: Sanniki ok. Płocka
Pojazd:
Siema,

zastanawiam się nad tymi dwoma cylindrami ale jest jedno ALE

otóż chodzi mi o to żeby skuter jechał w miare przyzwoicie i sporo wytrzymał (cylek jest już z górnej półki cenowej więc ma długo wtrzymać a nie jak china 1k km)

więc chodzi mi głównie o wytrzymałość i żeby można jeszcze troche polatać na tym cylku i ładnie go dotrzeć.

co wybrać ? głównie tak jak powtarzam chodzi o WYTRZYMAŁOŚĆ

pzdr




_________________

bziuuuuuuuuuuuuuum


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 08 lip 2012, 18:25 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8336
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Jeśli mowa o silniku 4T to wiadomo,że czym większa pojemność tym więcej wytrzyma ,gdyż silnik może sobie kręcić mniejsze obroty przy ten samej prędkości co w silniku o mniejszym cylindrze.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lip 2012, 18:38 
*

Rejestracja: 06 gru 2011, 15:20
Posty: 37
Lokalizacja: Sanniki ok. Płocka
Pojazd:
no właśnie a wał? będę musiał wymieniać?
bo jeździłem na chinskiej 70 i mi komprecha uciekła po 1tys km
wiec chce kupic cos pożądnego




_________________

bziuuuuuuuuuuuuuum




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lip 2012, 18:43 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8336
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Nie wiem jaki silnik masz bo mówisz o 50 cc ,70 cc i 80 cc.Wału wymieniać nie trzeba.Jesli mowa o kompresji to może jej nie być z rożnych powodów simeringi,pierścienie,zawory itp




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lip 2012, 21:17 
*

Rejestracja: 06 gru 2011, 15:20
Posty: 37
Lokalizacja: Sanniki ok. Płocka
Pojazd:
mam teraz 70 cc CHINA bez kompresji zawory ustawione OK kręce magnetem luźno jak chce palucha nie od pycha od głowicy jak przyłoże i zakręcę silnikiem.
i chce własnie założyć albo Airsala 50 cc Sport albo 80. jeszcze się zastanawiam




_________________

bziuuuuuuuuuuuuuum




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy