Dzisiaj jest 09 maja 2025, 15:58



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 09 lip 2012, 18:19 
*

Rejestracja: 09 lip 2012, 18:11
Posty: 3
Pojazd:
Witam,
niedawno zakupiłem nowy moduł odblokowany (Za 35zł, ale widać efekt)
Musiałem zakupić inny a nie odblokowywać stary gdyż chcę mieć możliwość jego zablokowania przez założenie starego modułu jak go komuś pożyczę.
Zamontowałem nowy moduł (wymiary te same, wtyczki też), odpaliłem skuter i wszystko ok. Zrobiłem prze gazówkę i rzeczywiście słychać że obroty maksymalne wzrosły. Zrzucam go ze stopki, zapinam kask i wyjeżdżam na ulicę. I tu pojawia się problem, gdyż na tym module zmienił mi się głos silnika i nie bardzo mi się on podoba. Jest taki jakby silnik był mocno obciążony, ale tylko do 55 km/h. Potem głos się zmienia, jakby silnik pracował bez wysiłku.

I teraz nie wiem czy to jest normalne, czy lepiej jednak wrócić do starego modułu.
Prędkość maksymalna wzrosła ze 60 do ponad 80 km/h (nie wiem dokładnie gdyż licznik jest tylko do 80, a z nawigacją jeszcze nie jechałem na nowym module)
W skuterze są ściągnięte wszystkie inne blokady w serwisie przy przebiegu 1000 km, teraz mam ok 7500 km przebiegu (skuter ze 2005 roku).
Po drodze wymieniane było tylko sprzęgło, oczywiście regularny przeglądy, wymiany płynów itp.

Pozdrawiam


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 10 lip 2012, 10:00 
*

Rejestracja: 01 maja 2012, 20:09
Posty: 16
Pojazd:
mozliwe ze moduł ma inną mapę zapłonu, nic innego mi do głowy nie przychodzi i jak ma powiększony kąt odchylenia np. na 30 po całości obrotów to możliwe że silnik Ci będzie gorzej pracował przy wolneijszych prędkościach z racji na za duży kąt na niskie obroty, ale czy to dźwięk zmienia to nie mam pojęcia : P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lip 2012, 12:14 
*

Rejestracja: 09 lip 2012, 18:11
Posty: 3
Pojazd:
Jeśli chodzi o przyśpieszenie na niskich obrotach to się nie pogorszyło, przyśpiesza nawet minimalnie lepiej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lip 2012, 18:12 
*

Rejestracja: 01 maja 2012, 20:09
Posty: 16
Pojazd:
no to raczej nie powinieneś się zamartwiać, jak chodzi lepiej to patrz przed siebie i się ciesz :)
Ja dzisiaj się wkurzyłem bo na stożku jak założyłem dyszę 90 [mam silnik 85ccm] zaczął mi się zalewać i musiałem wrócić do dyszy 82 od silnika 50ccm -_-




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lip 2012, 18:43 
*

Rejestracja: 09 lip 2012, 18:11
Posty: 3
Pojazd:
Mi chodzi głównie o to czy nie zaszkodzi to za bardzo silnikowi.
Skuterem pokonuję długie trasy (nawet po 500 km tygodniowo się zdarza) i chcę mieć do niego pewność. Stary moduł wożę ze sobą, tak na wszelki wypadek.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lip 2012, 21:03 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lut 2010, 19:18
Posty: 741
Lokalizacja: Wojkowice
Pojazd:
no nw bo u mnie jak pracował właśnie na takich obrotach i jak by się męczył to silnik mocno się grzał




_________________

http://tablica.pl/oferta/kymco-vitality ... 2VQmP.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy