Dzisiaj jest 23 sie 2025, 13:43



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 11 lip 2012, 11:51 
**

Rejestracja: 19 cze 2010, 8:54
Posty: 367
Pojazd:
Mam pytania dotyczące racinga:
1. Ile pali taki racing (motoforce) na gazniku 21 pwk a na 24 pwk (wydech S6 pro replica/yasuni c16)
2.Co ile trzeba wymieniać tłok?
3.Ogólnie na co trzeba uważać w racingach?
4.Czy opłaca kupić Aeroxa 2007r.,16k przebiegu na tym cylku około 1,5k,przekładnia mhr,gaznik 24mm,zrobiona optyka lamy,nadkole,wydech pro replica za 3,5k zł?


Ostatnio zmieniony 11 lip 2012, 11:51 przez keewayatv, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 11 lip 2012, 11:59 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 mar 2010, 16:24
Posty: 1070
Lokalizacja: Augustów
Pojazd:
1. Przy normalne jeździe można się zmieścić w 5l. Przy szybszej już się trzeba liczyć z ok 8-9l.
2. Nie jestem pewien ale myślę że ok 10 tys można zrobić na tłoku.
3. Na Racingach trzeba uważać i pilnować temperatury. Przegrzanie aluminium wiadomo czym się kończy ;)
4. Nie widziałem z wyglądu, ale myślę że jeżeli optyka jest ok to warto ;)




_________________

Keeway <3
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 58&start=0
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lip 2012, 14:44 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 mar 2011, 22:21
Posty: 1290
Lokalizacja: Łuków
Pojazd: Gp1 Racing, TZR 125
przecież koszt zrobienia tego roxa był droższy...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lip 2012, 14:46 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lut 2011, 20:21
Posty: 614
Lokalizacja: PTB
Pojazd:
za 3,5 kafla to bym się nie zastanawiał, bierz ;p




_________________

"Scooter tuning is my lifestyle"

Moja SR----> Komentuj http://forum.mieloch.pl/davidssp-aprilia-sr-50-07-optyk-tuning-t285897-480.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lip 2012, 15:03 
**

Rejestracja: 12 gru 2011, 9:51
Posty: 371
Pojazd:
Nie wiadomo jak cyl wygląda. Powiedz żeby ci cylek pokazał.




_________________

Piaggio Zip II:

Polini For Race 70cc & Hebo Manston 70cc
Yasuni C20
Mikuni TM 24mm
Top Racing EVO NG
Polini For Race 3G
Stage6 Wingcooler R/T
Stage6 NBR
Malossi Multivar
Stage6 Double Layer




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lip 2012, 15:13 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2011, 10:33
Posty: 326
Lokalizacja: Wejherowo
Pojazd: Rox
Łukasz2212 pisze:
1. Przy normalne jeździe można się zmieścić w 5l. Przy szybszej już się trzeba liczyć z ok 8-9l.
2. Nie jestem pewien ale myślę że ok 10 tys można zrobić na tłoku.
3. Na Racingach trzeba uważać i pilnować temperatury. Przegrzanie aluminium wiadomo czym się kończy ;)
4. Nie widziałem z wyglądu, ale myślę że jeżeli optyka jest ok to warto ;)



1.Yyy mi Midrace(MHR Replica) pali 5-6l przy normalnej jezdzie a jak chce po mieście pohałasowac to nawet i 7,5l spali...racing w granicach 8-9l podejrzewam będzie palił.
2.Wątpie żeby zrobił 10k na samym cylindrze,a co dopiero na tłoku :)
3.Nie przegrzewać(warto kupic dodatkowy czujnik temp. i takie gadzety jak chłodniczka przepływowa,no i większa pompa to minimum)
4.Warto.

Na koniec jeszcze powiem,że taki skuter nie będzie sie absolutnie nadawał na dłuzsze wypady poza miasto :p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lip 2012, 15:38 
**

Rejestracja: 12 gru 2011, 9:51
Posty: 371
Pojazd:
10K na cylku zrobi, jak będzie o niego dbał. Tłok co 3-4k a pierścienie raz na 1,5k




_________________

Piaggio Zip II:

Polini For Race 70cc & Hebo Manston 70cc
Yasuni C20
Mikuni TM 24mm
Top Racing EVO NG
Polini For Race 3G
Stage6 Wingcooler R/T
Stage6 NBR
Malossi Multivar
Stage6 Double Layer




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lip 2012, 16:02 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 mar 2010, 16:24
Posty: 1070
Lokalizacja: Augustów
Pojazd:
Temu powiedziałem, że nie jestem co do tego tłoka ;)




_________________

Keeway <3
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 58&start=0
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lip 2012, 17:10 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Hahaha, cyl na 10tysiecy km :lol:

Zmiana tloka co 5-8 tysiecy, cylek starcza na 5-8 takich tlokow.
Alu nie przegrzejesz, trzeba sie tylko mocno postarac, choc watpie.


Ostatnio zmieniony 11 lip 2012, 17:10 przez maciek805, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lip 2012, 18:38 
**

Rejestracja: 12 gru 2011, 9:51
Posty: 371
Pojazd:
Mówię że 10 tyś km zrobi na bank.




_________________

Piaggio Zip II:

Polini For Race 70cc & Hebo Manston 70cc
Yasuni C20
Mikuni TM 24mm
Top Racing EVO NG
Polini For Race 3G
Stage6 Wingcooler R/T
Stage6 NBR
Malossi Multivar
Stage6 Double Layer




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lip 2012, 19:11 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
_-Zip-_ pisze:
Mówię że 10 tyś km zrobi na bank.

Ale zrozum, ze 10 tysiecy to praktycznie nic, wiec kazdy moze sobie tak mowic jak ty :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lip 2012, 19:28 
**

Rejestracja: 16 lip 2009, 9:43
Posty: 331
Pojazd: 200+
http://moto.allegro.pl/yamaha-aerox-200 ... 73892.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lip 2012, 20:46 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 mar 2011, 22:21
Posty: 1290
Lokalizacja: Łuków
Pojazd: Gp1 Racing, TZR 125
Głupoty opowiadacie... Ludzie na racingach normalnie latają... Rs 125 ma aluminiowy cylek powlekany nicasilem i jakos sie nie grzeje... a to 125 :) To nie jakies evo, że tak szybko trzeba tłoki zmieniac...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lip 2012, 22:36 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2011, 10:33
Posty: 326
Lokalizacja: Wejherowo
Pojazd: Rox
skolsik13 pisze:
Głupoty opowiadacie... Ludzie na racingach normalnie latają... Rs 125 ma aluminiowy cylek powlekany nicasilem i jakos sie nie grzeje... a to 125 :) To nie jakies evo, że tak szybko trzeba tłoki zmieniac...


Haha pomyśl...125ccm ale SERYJNA czyli z większa chłodnicą,pompa etc... nie ma prawa sie przegrzać,a tu mówimy o zwiekszonej mocy na cylindrze aluminiowym TUNINGOWYM na SERYJNYM chłodzeniu,widzisz róznice?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lip 2012, 0:00 
Zbanowany

Rejestracja: 01 lip 2012, 18:45
Posty: 25
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
keewayatv, Odradzam kupować skuterów od tego gościa, kolega ogladał ostatnio aeroxa też i inne, ten też był to wszystkie masakra, jeden aerox miał plastiki na sylikon poskładane, wszystko polepione na siłę chodzą beznadziejnie jak na takie setupy jak oni mają gość opowiada takie bajki że się śmiać chce, kto się nie zna może u uwierzy ale wybór należy do Ciebie.

co do twoich pytań :roll:

1. 6l przy normalnej jeździe, mocniej - lepiej wciągnie
(oczywiście jeżeli wyregulowany dobrze jak beznadziejnie możesz zrobić na baku 20km)

2. Na tłoku jeden robi 15 tyś drugi 5, Motoforce kolega miał to nie zachwycał jakością wykonania.

3. Na to co w każdym skuterze części eksploatacyjne wymieniać, temp. olej lać i dbać...

4. Według mnie tak i nie, z jednej strony warto, z drugiej nikt nie sprzedaje takich skuterów bez powodu przeważnie (nie zawsze) jest to powód kończącego się cylindra, na którym zrobisz kilkadziesiąt / set kilometrów i padnie, kupowanie (według mnie) skuterów po takich przeróbkach jest bezsensowne, raz nie możesz samemu podłubać dwa nie wiadomo co i jak jest poskładane, ten rox nie podchodzi mi, ale to głównie dlatego że gość to handlarz i robi wszystko "aby trzymało się kupy" jak zobaczyłem plastiki na sylikon i posłuchałem bajek to padłem, " tu siedzi laser x-pro nowy kupiony 700zł dałem, mówię bardzo ciekawe na allegro po 320 a on a to nie ten skuter tutaj jest faktycznie lasery po tyle stoją" wymiguje się, nie wie co powiedzieć itp.

podsumowując:

Jak bym miał kupować skuter po tuningu patrzył bym na to czy ładny jest czy gościu zgodzi się np. zajrzeć pod pokrywę itp. jeżeli widać że gość nie żałował na skuter wszystko jest zrobione z głową i ładnie chodzi to można brać. Jest dużo skuterów na allegro po tuningu ładnie zrobionych i właśnie z głową które są godne uwagi, jeżeli masz taki fundusz do wydania jak cena tego aeroxa (3,800) kupił bym coś seryjnego ale w stanie zadbanym lub po lekkim tuningu, lecz z drugiej strony patrząc sprzedać części o ile są w dobrym stanie sporo się zarobi, tutaj można rożnie gadać, dyskutować na ten temat itp. ale chyba nie kupujemy skutera żeby zaraz sprzedawać części albo grzebać co chwilę.

Jedni powiedzą: warto, taki tuning OMG, ŁAŁ,
Drudzy: nie warto itp.

Ps. idealny wydech pod ten setup. :)


Ostatnio zmieniony 12 lip 2012, 0:01 przez Fournales, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lip 2012, 13:03 
**

Rejestracja: 19 cze 2010, 8:54
Posty: 367
Pojazd:
Mam jeszcze 2 na oku ale ten jest fest setup taki sam tylko 21 pwk,c16 jest i s6 R zamiast tamtej reszty. Byłem u tego typa oglądałem aeroxa na sporcie i wydawał się ok ale ja go znam i mi takich bajek nie wciskał, chodził ładnie ale go szybko sprzedał, a ten z linku to kolegi jest ;) Ale go jakoś nie mogę spotkać


Ostatnio zmieniony 12 lip 2012, 13:06 przez keewayatv, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lip 2012, 14:53 
**

Rejestracja: 12 gru 2011, 9:51
Posty: 371
Pojazd:
radziłbym brać ci tego na S6R




_________________

Piaggio Zip II:

Polini For Race 70cc & Hebo Manston 70cc
Yasuni C20
Mikuni TM 24mm
Top Racing EVO NG
Polini For Race 3G
Stage6 Wingcooler R/T
Stage6 NBR
Malossi Multivar
Stage6 Double Layer




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lip 2012, 13:19 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 mar 2011, 22:21
Posty: 1290
Lokalizacja: Łuków
Pojazd: Gp1 Racing, TZR 125
Multifruit, widziałeś kiedys cylinder od rs 125 od wewnątrz? wszystkie okna są dużo większe niż w racingu.... Wirnik pompy wody taki sam jak w p/g chłodnica trochę większa niz z moim derbi...

Wiesz co to jest termostat? Nie widzialem jeszcze nigdy aby ktos przegrzał aluminium... rozumiem zeliwo ale aluminium... chlopie zejdz na ziemie, ludzie w moto crossie nie przegrzewają polini 160 a ty chcesz 70




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lip 2012, 18:57 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
skolsik13, nie porównuj 160cc do 70cc bo 160 nie kręci takich obrotów bo nie musi :)




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359


Ostatnio zmieniony 13 lip 2012, 18:58 przez Furian50, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 47 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy