Dzisiaj jest 01 gru 2024, 23:29



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lip 2012, 14:01 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
Biskup Śmierci pisze:
bo o ile dobrze wiem to z seryjnego cyla można 12 koni wyciągnąć(tylko nie jestem pewny)

Ja słyszałem że do 8-10 ale to już max, 13km to dużo, airsal sport 70 ma około 10-12 więc zastanów się czy lepiej cyl 12km za 700zł, czy cyl także 12km za 150.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 12 lip 2012, 16:44 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lis 2010, 19:55
Posty: 447
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd:
Ja prawdopodobnie będe niedługo zmieniał cyl i napewno nie dam za jakiś markowy 400-600zł. Wole kupić chiński i dokupić mu tłok wertexa czy meteora i tyle.




_________________

TGB - Diabeł
RS - Szatan.

Aprilia : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1841573#1841573




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lip 2012, 17:03 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
koza_sky50, nie kupuj markowego tłoka. Ja mam od zestawu tłok i ani razu nie spuchł, a raz zalałem za mało wody i się prawie zagotował, a tłok nie spuchł. U mnie była słaba kompresja, okazało się że uszczelkę wydmuchało, lepiej kup dobre uszczelki polini, albo jakieś inne bo te co oni dają szybko padają :roll:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lip 2012, 20:20 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 paź 2011, 22:38
Posty: 131
Lokalizacja: Wilków/Lublin
Pojazd:
Ale gdy tłok spuchnie to tłok do wywalenia, a cylek do szlifu i kolejne koszta... A że dobry egzemplarz to kwestia fartu... Ja mam cylek seryjny i pod szlif kupiony meteor 41,25 za 100zł. Zero problemów...




_________________

Derbi - reaktywacja ;)
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=281790


Fiat Marea 1.8 HLX + LPG
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=303043




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lip 2012, 20:58 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
Funner pisze:
Ja mam cylek seryjny i pod szlif kupiony meteor 41,25 za 100zł. Zero problemów...

Ten twój meteor za ''100zł'' też potrafi spuchnąć, z tym też jest loteria :roll:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lip 2012, 21:01 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 gru 2010, 20:35
Posty: 344
Lokalizacja: Strzelce Kraj .
Pojazd:
Biskup Śmierci pisze:
Moto miał wszystko pod tuning(gaźnik,wydech itp),także się zastanów, czy nie lepiej odłożyć kasę na porządny cylek
hahha koleś miał seryjny TŁUMIK z naklejką AKAPOVIC ... Marne gówno ten jego " tjuning " . ;) Bierz ten cylek , ja na swoim cylku zrobiłęm dużo ,a docierałem go jakieś 100-150 km. Lej wiecej oleju jak ja (wal mieszankę) przy gaźniku 16 mm , dyszy 100 i chinskim stozku spalanie mniej niż 3 litry . Dzisiaj wyciągnąłem silnik i cylek igła ;) :wink:

Najlepszym rozwiązaniem jest
- kupić taki cylek zatarty - za grosze
- dokupić uszczelki metrakita albo polini lub DIRCO Silikon ;)
- kupić tłoczek lepszy i zestaw jak za 400 zł a dasz marne około 200 zł .




_________________

Malina pamiętamy ! [*]
Obrazek
Trynithy pisze:
KOCHAM MASTURBACJE ALE NADSZEDŁ TEN CZAS :D


Ostatnio zmieniony 12 lip 2012, 21:03 przez Jaworek990, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lip 2012, 21:04 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 paź 2011, 22:38
Posty: 131
Lokalizacja: Wilków/Lublin
Pojazd:
Trzymałem w ręku chiński tłok i meteora, widać różnicę w wykonaniu, trochę w materiale, wykończeniu... Nie jest to takie bez znaczenia. Każdy tłok potrafi spuchnąć gdy trafi na debila :P Ale mimo wszystko wolę zainwestować pewniej i mieć chociaż jakiś wewnętrzny spokój :wink: A jeśli komuś sie trafi dobry chińczyk to też dobrze, jego szczęście, na siłe nie ma z tym co walczyć bo każdemu czasem coś się uda, a większość firm i tak przenosi się do chin. Mimo wszystko wole swoje zdanie gdyż uważam, że prędzej czy później to gdzieś wyjdzie. Jeśli nie moja strata...




_________________

Derbi - reaktywacja ;)
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=281790


Fiat Marea 1.8 HLX + LPG
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=303043




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lip 2012, 21:06 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 gru 2010, 20:35
Posty: 344
Lokalizacja: Strzelce Kraj .
Pojazd:
Funner pisze:
Trzymałem w ręku chiński tłok i meteora
dla mnie to jedno i to samo . Meteor zszedł na psy.




_________________

Malina pamiętamy ! [*]
Obrazek
Trynithy pisze:
KOCHAM MASTURBACJE ALE NADSZEDŁ TEN CZAS :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lip 2012, 21:10 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
Jaworek990, masz może link do tego filmiku?

EDIT:Dobra już znalazłem http://www.youtube.com/watch?v=m_jQyVpy4tw 13,7km przy 9747 obr/min


Ostatnio zmieniony 12 lip 2012, 21:26 przez karol159620, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lip 2012, 21:12 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 paź 2011, 22:38
Posty: 131
Lokalizacja: Wilków/Lublin
Pojazd:
Tyle, że na meteorze jeżdżę, a o chińczykach to się rózne historie słyszało... Komu nie padło to się chwali, a kto miał przez to problemy ten miał. Decyzja należy tylko do kupującego :wink:




_________________

Derbi - reaktywacja ;)
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=281790


Fiat Marea 1.8 HLX + LPG
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=303043




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lip 2012, 21:38 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
Pozwolę sobie zapodać wam filmik z moją rs: cyl różowy 90cc z seryjnym tłokiem, wydech tecnigas g box, gaźnik 17,5 motoforce z gazboxem, zawór hebo big vavle, filtr revo synth.
http://www.youtube.com/watch?v=6Qw76ljgL4M

Myślę że z tym setupem też będę miał koło 12-14km co myślicie? Miałem gaźnik 19 dellorto to nie szło wyregulować 10000 obr/min i nic więcej, a na 17,5 odżył :O Dziwne :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lip 2012, 22:48 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
jak będziesz tak obrotomierz domykał to napewno długo pozyje

13.7konia ten różowy ma z samy,m gaźnikiem 21, jest film na youtube z hamowni z tzr w roli głównej




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lip 2012, 23:36 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 paź 2011, 22:38
Posty: 131
Lokalizacja: Wilków/Lublin
Pojazd:
Czas na nową skale w obrotomierzu ;D




_________________

Derbi - reaktywacja ;)
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=281790


Fiat Marea 1.8 HLX + LPG
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=303043




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lip 2012, 8:49 
**

Rejestracja: 08 mar 2012, 16:17
Posty: 304
Pojazd:
Dobra. Zorbie tak :cool:
Kupuje cylek róż <3 :P 90 ccm i zakładam full zestaw ... I bd wam na bierząco zdawał relacje z docierania i wgl ....
I nie bd 2 tematu zakładał ... Jakie przełożenie ?? Ja mam 12/44 ... :angry: I piszcie swoje poradniki odnośnie docierania tych cylków




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lip 2012, 9:05 
**

Rejestracja: 08 mar 2012, 16:17
Posty: 304
Pojazd:
I jeszcze jedno jak widać na tym zdjęciu na głowicy jest taki jakby zalepiony otwór czy coś takiego to ja tam mam normalną dziurę z gwintem i ucieka mi płyn tamtędy i wkręciłem tam normalnie śrubę może tak być ?
Obrazek
http://images35.fotosik.pl/75/3b210cd9192502e5med.jpg


Ostatnio zmieniony 13 lip 2012, 9:08 przez młody1121, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lip 2012, 11:15 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
seb94 pisze:
jak będziesz tak obrotomierz domykał to napewno długo pozyje

Spokojnie to tylko na potrzeby filmika, przed przypiłowaniem dolałem olej do baku, solidnie zakopcił :D

młody1121 pisze:
Ja mam 12/44

Moim zdaniem ciut ciężko będzie miał na dotarciu :) Ja bym dał 12/47 i jak dotrzesz to wtedy 12/44 :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lip 2012, 11:19 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sty 2012, 15:59
Posty: 801
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
młody1121, Może być. Ważne żeby płynu nie przepuszczał.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lip 2012, 13:48 
**

Rejestracja: 08 mar 2012, 16:17
Posty: 304
Pojazd:
Cytuj:
Moim zdaniem ciut ciężko będzie miał na dotarciu :) Ja bym dał 12/47 i jak dotrzesz to wtedy 12/44 :wink:

A nie lepiej dać z przodu 11 taniej wyjdzie ...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy