Dzisiaj jest 28 lut 2025, 15:56



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 10 lip 2012, 21:09 
Zbanowany

Rejestracja: 24 lut 2012, 20:46
Posty: 177
Pojazd:
Więc tak kupiłem nowy paasek dayco wyczyściłem świece filtr zalałem wachy , i wyrególowałem gaźnik . V-max bez zmian 90-92km przyspieszenie też dobre , tylko jak ruszam albo jak wjade w piach to daje cały gaz a on nie chce wejść na obroty tylko trzyma 5,5tys dopiero zaczyna rwać od 7tys .Co to może być ?dodam że rolki założyłem 7,2 g czy może to być zaciężkich rolek?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 10 lip 2012, 21:34 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 gru 2009, 18:43
Posty: 836
Lokalizacja: stalowa wola
Pojazd:
skrobek41, tak, daj lżejsze i zobacz, jak dalej tak bd to daj twardsze sprężynki sprzęgła...




_________________

Honda NSR 125 <3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lip 2012, 15:22 
Zbanowany

Rejestracja: 24 lut 2012, 20:46
Posty: 177
Pojazd:
Dodaje filmik nawet w miejscu jak stoje na palcach nie chce kołem przekręcić
http://www.youtube.com/watch?v=wE9N_JfUTlI&feature=plcp




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lip 2012, 17:09 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 cze 2009, 13:21
Posty: 230
Lokalizacja: rakszawa
Pojazd:
Pasek za długi, albo za szeroki.




_________________

Cylinder: seria 50 1 szlif
Wydech: SitoPlus
Rolki: 3.5g
Wariator: P/G (oversize)
Membrana: RMS
Gaźnik: dellorto 17.5mm
Centralka: topracing +30%
V-max: 120km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lip 2012, 9:12 
Zbanowany

Rejestracja: 24 lut 2012, 20:46
Posty: 177
Pojazd:
a mogą być jakeś jeszcze inne przyczyny?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lip 2012, 21:14 
Zbanowany

Rejestracja: 24 lut 2012, 20:46
Posty: 177
Pojazd:
Więc tak założyłem rolki 5,3 g jestem zadowolony bo ma dużo ale to naprawde dużo lepsze przyspieszenie a v-max troszeczke spadł bo 88-89km ale to mi paskuje bo mam lepsze przyspiesznie ale ten problem troche znikł ale jak się nagrzeje przekładnia np. po robieniu bączków to później jest ten taki mółek na początku nawet kołem nie można przekręcić w miejscu Co mam zrobić żeby tego nie było? powtarzam robi się tak tylko jak się nagrzeje przekładnia




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lip 2012, 16:16 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Mam dokladnie to samo co ty. I problem pojawil sie wlasnie po montazu paska Dayco. Jest on po prostu za dlugi i sie slizga.
Jak jestes na wznesieniu i jedziesz we dwie osoby to w ogole masakra.

Nawet filmik masz http://www.youtube.com/watch?v=ZFN9LSzMVss&feature=plcp


Ostatnio zmieniony 13 lip 2012, 16:17 przez maciek805, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lip 2012, 18:42 
Zbanowany

Rejestracja: 24 lut 2012, 20:46
Posty: 177
Pojazd:
Tak to to samo
a gdzie kupywałeś ten pasek jeżeli na mielochu to pokaż link zobacze czy taki sam mam


Ostatnio zmieniony 13 lip 2012, 19:07 przez skrobek41, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy