Dzisiaj jest 24 lis 2024, 0:03



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 14 lip 2012, 15:00 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2011, 19:39
Posty: 679
Lokalizacja: Czułów , KRK
Pojazd: Peugeot Trekker
Witam , mógłby mi ktoś powiedzieć od czego są poszczególne dysze ? I która to dysza główna. Wydaje mi się że to ta największa na środku , ale wole mieć pewność :wink: .

Obrazek

I jeszcze jedno pytanie, jeżeli na dyszy jest więcej dziur (widać na zdjęciach) to znaczy że jest ona większa ? Bo na obu dyszach są takie same napisy tzn. 266. Obie są z gaźnika dellorto 28.

Obrazek

Obrazek

SORRY za zdjęcia słabej jakości :|


Ostatnio zmieniony 14 lip 2012, 15:03 przez kubayo, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 14 lip 2012, 15:22 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sty 2012, 15:59
Posty: 801
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
1 lub 2 - ssanie
3 - główna
4 - wolne obroty
Te dziurki to tzw. rozpylacz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lip 2012, 16:29 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2011, 19:39
Posty: 679
Lokalizacja: Czułów , KRK
Pojazd: Peugeot Trekker
bartexc, czyli to jest jakaś większa dysza czy nie ? wiecej paliwa daje ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lip 2012, 18:46 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sty 2012, 15:59
Posty: 801
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
kubayo, Nie. Od paliwa jest ta dziura w dyszy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lip 2012, 18:52 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2011, 19:39
Posty: 679
Lokalizacja: Czułów , KRK
Pojazd: Peugeot Trekker
bartexc, OK

A jeszcze jedno pytanie . Czy gaźnik 28mm nie bedzie za mały do cylindra 160cc polini ? Motor to Cagiva Super City. Jeśli za mały to jakie skutki mogą być jak bede jeździł na takim gaźniku. Ktoś nią normalnie jeździł dawniej na tym gaźniku i dobrze chodziła , ale pytam dla pewności




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lip 2012, 12:09 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2011, 19:39
Posty: 679
Lokalizacja: Czułów , KRK
Pojazd: Peugeot Trekker
UP -> odpowie ktoś ? plis :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lip 2012, 12:21 
***

Rejestracja: 17 sty 2009, 15:52
Posty: 532
Pojazd: Brak :O
3. To nie jest dysza główna - jest to automizer (nie wiem jaki ma to odpowiednik w j. polskim.

Głowna masz wkręconą w śrubę co trzyma pokrywkę komory pływakowej - ten czarny plastik.

Do polniego 160 daj lepiej dellorto 34




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lip 2012, 12:31 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2011, 19:39
Posty: 679
Lokalizacja: Czułów , KRK
Pojazd: Peugeot Trekker
TeDeX pisze:
Głowna masz wkręconą w śrubę co trzyma pokrywkę komory pływakowej - ten czarny plastik.
to jest gdzieś w prawym górnym rogu ? nie widzie tego za bardzo :P

TeDeX, no wolałbym dać 34mm ale chodzi o to ze nie mam kasy tyle, kupie teraz tłoka i już kasy nie będe miał. A jak będe jeździł na 28 to coś sie stanie ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy