Dzisiaj jest 06 lut 2025, 7:13



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 31 lip 2009, 23:31 
*

Rejestracja: 02 kwie 2009, 20:44
Posty: 42
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
Witam.
Dzisiaj jechalem sobie moim crosserem tak jakos z 70km/h i raptem poprostu zgasl przy maxymalnych obrotach. pochylilem sie pod cylynder tam gdzie wydech i lecial stamtad jakis dym. nie wiem co sie stalo i dlaczego poniewaz po chwili normalnie odpalil i dalej jechal.
Jedyne co mnie zastanawia to czy nie jest to moze wina tego ze uszczelnilem uszczelki takim klejem do wydechow technicqll czy jakos tak i czy on nie wchodzi w jakies reakcje ze spalinami czy cos. ale nie wiem poniewaz on ma wytrzymywac temperature podobno do 1200 stopni. Dodam jeszcze ze nie sadze zebym mogl przytrzec cyinder poniewaz dolewam zawsze olej do baku a cylek ma jakies 1500 przebiegu dopiero.
Co Wy o tym sadzicie?
Pozdrawiam.


Nazywaj sensownie tematy i pisz z PL znakami!/Sadi


Ostatnio zmieniony 06 sie 2009, 15:20 przez adixi1, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 01 sie 2009, 9:51 
**

Rejestracja: 12 sty 2009, 15:44
Posty: 233
Lokalizacja: Miasto
Pojazd:
a gdzie lejesz olej ? bak czy dozownik ? jak dozownik to lepiej puki czas i pora lej do baku w skali 1:20 czyli litr na 20 lirtow bo teraz on ci sie mocno grzeje i dlatego gasnie na wysokich obrotach . mialem to samo i w ten sposob zatarlem silnik .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 sie 2009, 18:24 
*

Rejestracja: 02 kwie 2009, 20:44
Posty: 42
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
No przeciez napisalem ze leje do baku.
A dozownik swoja droga.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 sie 2009, 18:36 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Bartek_r50x pisze:
lej do baku w skali 1:20
adixi1 pisze:
napisalem ze leje do baku.
A dozownik swoja droga.
Te 1:20 to już dużo,a jeszcze do baku to już nawet nie ropa tylko mazut :)




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sie 2009, 11:52 
*

Rejestracja: 02 kwie 2009, 20:44
Posty: 42
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
Problem mi sie powtorzyl.
Ma ktos jakas rade?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sie 2009, 13:34 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Może zapalił sie nagar w tłumiku lub niespalona mieszanka. Powstał mały wybuch i część tego poszła wylotem ale tłok dostał kontrę i zatrzymało silnik w miejscu. Ktoś opisywał już taki przypadek.




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sie 2009, 18:05 
*

Rejestracja: 02 kwie 2009, 20:44
Posty: 42
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
a moglo to byc spowodowane tym uszczelniaczem ktorego uzylem? jak sadzicie?
i czy ma to jakies konsekwencje dla silnika?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sie 2009, 18:42 
**

Rejestracja: 12 sty 2009, 15:44
Posty: 233
Lokalizacja: Miasto
Pojazd:
To wiadome od czego ... Ciśniesz go na wysokich obrotach temperatura silnika jest wysoka i do tego jeszcze cieplo jest i dlatego , chyba ze moze byc druga opcja jak masz zawor membranowy to sprawdz czy zawor nie pekl taka plytka tam jest . sprawdz te 2 opcje
A ten twoj uszczelniacz nie ma nic z tym Wspolnego . :]

PS : w twoim przypadku bym sie nie zastanawial tylko odcinal dozownik i robil sam mieszanke w skali 1:20(na dotarciu) lub 1:30 twoj wybor bedzie ci kopcil ale bedziesz jezdzil i nie zatrzesz ...


Ostatnio zmieniony 06 sie 2009, 18:44 przez Bartek_r50x, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sie 2009, 20:37 
*

Rejestracja: 02 kwie 2009, 20:44
Posty: 42
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
ale ja juz mam po dotarciu i nigdy tak sie nie robilo.
A z tym uszczelniaczem mi juz kiedys przez to chyba wariowal a jak usowalem to to jezdzil normalnie, wiec zastanawiam sie czy to nie od tego.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy