Dzisiaj jest 03 gru 2024, 0:36



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 17 lip 2012, 19:37 
*

Rejestracja: 17 lip 2012, 19:28
Posty: 4
Lokalizacja: się biorą dzieci ?!
Pojazd:
Hej, wiem że na forum jest dużo poradników jak zdjąć wariator ale ja chciałbym zapytaj czym/jak zdjąć wario w Kiłeju F-Act ?? Proszę o odpowiedź. Pozdrawiam :mrgreen:


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 17 lip 2012, 19:40 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8336
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Kluczem Pneumatycznym
Kluczem nasadowym (z blokadą)




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lip 2012, 19:42 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 cze 2010, 20:51
Posty: 2563
Lokalizacja: Zawiercie
Pojazd:
Odkręcasz nakrętkę na wale (za pomocą pneumata / polecam zrobić lub kupić sobie blokadę wariatora i odkręcać/dokręcać grzechotką) i zdejmujesz z wału wariator :)




_________________

Zajrzyj do mojego CPI :)
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lip 2012, 19:53 
*

Rejestracja: 17 lip 2012, 19:28
Posty: 4
Lokalizacja: się biorą dzieci ?!
Pojazd:
Mate57 pisze:
Kluczem nasadowym (z blokadą)


Blokadą ??




_________________

[center]Obrazek[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lip 2012, 20:04 
*

Rejestracja: 03 maja 2012, 9:26
Posty: 94
Lokalizacja: Babice
Pojazd:
http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... 58&osCsid=




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lip 2012, 20:06 
*

Rejestracja: 17 lip 2012, 19:28
Posty: 4
Lokalizacja: się biorą dzieci ?!
Pojazd:
Czytałem że można też spróbować kluczami 32 i 17. Tylko nie wiem czy to wypali. Zobaczymy :P




_________________

[center]Obrazek[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lip 2012, 20:42 
*

Rejestracja: 03 maja 2012, 9:26
Posty: 94
Lokalizacja: Babice
Pojazd:
U mnie w keewayu hurricane nie ma opcji w ten spobób odkręcic . Niestety nie wiem czy mamy ten sam wario ;C




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lip 2012, 20:46 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2012, 15:06
Posty: 120
Lokalizacja: Polanka Wielka
Pojazd:
Moim zdaniem najlepiej jest odkręcić wariator kluczem do filtrów olejów samochodowych, oplatasz łańcuszkiem cały wariator zaczepiasz i odkręcasz, zakręcasz i tak samo tylko w drugą stronę. W wariatorze 4t masz ząbki na całym wariatorze więc działa, ale nie wiem jak w wariatorach bez ząbków. U mnie w 4t puściło bez problemu chociaż zakręcone było pneumatem :<




_________________



adi888881 pisze:
zrób tak jak mówi Krzysiek535, ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lip 2012, 21:02 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2011, 21:37
Posty: 1134
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Pojazd:
Ja zalecam blokadę tłoka, prosta i szybka w obsłudze




_________________

Cytuj:
moj rox na serii leci 120 tylko rolki mam na v maxxa

mam jeszcze zalany sportowy płyn chlodniczy i swiece odblokowana




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lip 2012, 21:19 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2011, 7:18
Posty: 445
Lokalizacja: Lubowidz
Pojazd:
Możesz też użyć mojego sposobu (tylko jest on trochę czasochłonny).

A więc odkręcasz obudowę i wiatraczek od magneta i w miejsce śrub od wiatraka na magnecie wkręcasz jakieś dwie dłuższe śruby i wkładasz miedzy nie pręta i się blokuje.
(w moim przypadku pręt blokuje się o wydech nie wiem jak jest u ciebie) i teraz możesz spokojnie odkręcać wariator. :wink:




_________________

Obrazek
[/list]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lip 2012, 21:33 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2011, 21:21
Posty: 1709
Lokalizacja: Połomia / Wodz. Śl.
Pojazd: Faspi F8, Tigra 1.6 16V
Ja polecam zrobić blokade tłoka, tylko na niej zdejmuję wario ;)




_________________

Obrazek

https://www.facebook.com/PKRHgarage ZAPRASZAM !

http://forum.mieloch.pl/faspi-by-przemek051195-70cc-midrace-t261458-580.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy