Dzisiaj jest 23 sie 2025, 23:16



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 17 lip 2012, 14:41 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2011, 23:55
Posty: 234
Lokalizacja: Ostróda
Pojazd: Yamaha Target
Mam pytanie , na nowym cylku mam przejechane 90km , jeżdżę na oleju ipone full syntetyk , i mam pytanie bo tego mi zostało dosłowni 4cm na dnie zbiorniczka czy mogę bez obaw zalać orlenowskiego ? mam dozownik , ale robię też mieszankę na czas docierania. Cylek to motoforce 50cc żeliwo.


Ostatnio zmieniony 17 lip 2012, 15:09 przez Konradus, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 17 lip 2012, 15:06 
*

Rejestracja: 05 lis 2011, 16:26
Posty: 99
Lokalizacja: Łańcut/Rzeszów
Pojazd:
hipol to olej do przekladni




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lip 2012, 15:09 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2011, 23:55
Posty: 234
Lokalizacja: Ostróda
Pojazd: Yamaha Target
pomyliłem się , chodzi o ten orlenowski , wydawało mi się że to hipol ;p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lip 2012, 15:38 
*

Rejestracja: 15 mar 2012, 22:20
Posty: 2
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Pojazd:
lepiej jak byś kupił castrola lub mobila żadnych orlenowskich:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lip 2012, 15:46 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lut 2011, 14:19
Posty: 331
Lokalizacja: Polska
Pojazd: Yamaha R6
Ten orlenowski za 20zł? Jeżeli ten to spokojnie możesz na nim jezdzić. Ja na takim przejezdziłem z 10 butelek jak nie więcej, a cylinder jest w bdb stanie, tak samo jak i łożyska.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lip 2012, 16:06 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 lip 2011, 13:31
Posty: 523
Pojazd:
ja tak samo na orlenowskim jeżdżę, jak ktoś jest IDIOTĄ to i na castrolu zatrze..... taka prawda....


Ostatnio zmieniony 17 lip 2012, 16:06 przez Dawdoo, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lip 2012, 16:44 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2010, 17:22
Posty: 78
Lokalizacja: K-lin
Pojazd:
wg. mnie powinno się docierać na takim oleju na jakim będzie się jeździć ;)




_________________

Jak ruc*ać to księżniczki, jak jeździć to Yamahą ;))




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lip 2012, 17:27 
*

Rejestracja: 29 maja 2011, 16:12
Posty: 15
Pojazd:
Nie ma różnicy czy orlen za 20 czy castrol za 50. Jedynie w cenie. Ludzie ogłupieni reklamą castrola myślą że to cudo niewiadomo jakie.
Kiedyś jezdziło się na miksolu i też nie było problemu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lip 2012, 17:42 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lis 2011, 20:38
Posty: 103
Lokalizacja: Opole lubelskie
Pojazd:
nie * jest róznica jak sie jezdzi Na orlen 2 t sytetic A np na castrol Actevo 2t Poł syntetyk albo racingowy olej

To są całkowicie inne oleje
No i równiez inna cena U mnie orlen 2t kosztuje 15zł
A castrol Actevo 24zł ZA 1L

Warn
/seku145


Ostatnio zmieniony 17 lip 2012, 18:39 przez areklol22a, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lip 2012, 18:23 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2010, 10:39
Posty: 433
Pojazd:
Dawdoo, adiplo 100% racji. Roznicy sie nie odczuwa, tylko widzi i ocenia po ilosci nagaru na tłoku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lip 2012, 18:34 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lis 2011, 20:38
Posty: 103
Lokalizacja: Opole lubelskie
Pojazd:
baranie chyba racingowy cylider dłuzej ci pojezdzi na castrol racing Niz na orlen 2 t syntetik


Warn
/seku145


Ostatnio zmieniony 17 lip 2012, 18:39 przez areklol22a, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lip 2012, 18:44 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 lip 2012, 13:51
Posty: 5
Pojazd:
Ja docierałem na Platinum tym z orlenu i nie było żadnych problemów po dotarciu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lip 2012, 18:47 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 lip 2011, 13:31
Posty: 523
Pojazd:
areklol22a,
Konradus pisze:
Cylek to motoforce 50cc żeliwo.

kto tu o racingu mówi.

Jak tak bardzo chcecie dbać o tłok pierscionki i cylinder to rozgrzewajcie przed jazdą i na zimnym nie pałujcie. Myślisz że jak zalejesz castrola to nagle co?? +20 do vmaxa ?
Castrol też nagar zostawia, sam widziałem tłok u kolegi w tzr oraz w speedfighcie 2 drugiego kolegi....




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lip 2012, 7:11 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 mar 2012, 14:41
Posty: 480
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
Ja mam apke od nowości od 99r . też na Racingu . i mam zrobione na nim 29t. KM i od nowości jeżdże na oleju z Shela za 10 zł taki czerwony ! taz tylko wymieniałem pierścienie po 15 t. kąpresja spadła o 1,5 po tylu KM ... Więc nie widzę sensu kupować drogich oleji .




_________________

9




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lip 2012, 9:24 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sty 2010, 17:05
Posty: 469
Lokalizacja: Jasło
Pojazd: Mz Rt 125/Beta ARK
Podpinam się , zrobiłem ok 18 k km na Orlenie i kompresja jak na świeżo dotartym cylku :D . Oczywiście do bardziej wysilonych cylindrów lepiej lać oleje full syntetyczne , bo to potwierdzony fakt ,że jest nieco lepsze smarowanie i dłuższa żywotność , ale do zwykłego cylindra nie opłaca się ich kupować ( no chyba ,że ktoś sra kasą :lol: ) .




_________________

Moja Beta ARK

Wbijać :D .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lip 2012, 12:54 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
Cylinder dociera się na mineralnym albo półsyntetycznym oleju. Mają gorsze właściwości smarujące i pozwalają pierścieniom bardziej się rozepchnąć w ścianach cylindra. Olej orlenowski jest bdb i zbiera dużo pochwał :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lip 2012, 15:40 
***

Rejestracja: 02 sty 2012, 23:04
Posty: 1056
Lokalizacja: jestes?
Pojazd:
ja jeżdzę na shtil i nie zostawia prawie wcale nagaru


Ostatnio zmieniony 18 lip 2012, 15:40 przez ThisIsSparta, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lip 2012, 16:52 
**

Rejestracja: 11 cze 2011, 8:54
Posty: 438
Pojazd:
rzepakowy dobry tylko 1:33 ale słonecznikowy lepszy 1:50 najlepiej kujawski ;d




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lip 2012, 16:58 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lis 2011, 20:38
Posty: 103
Lokalizacja: Opole lubelskie
Pojazd:
w sumie to i ja jezdze na oleju 2t orlen oil bo tani Ale mam racingowy cyl
I nie wiem ile mi to pojezdzi ;/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lip 2012, 21:39 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2010, 17:22
Posty: 78
Lokalizacja: K-lin
Pojazd:
jak chcecie dbać o cylek i tłok to lejcie olej z rycyną ;)
najlepiej wszystko smaruje, pięknie się przepala i nie zostawia nagaru.
Do tego tworzy on powłokę na tłoku że nawet bez oleju można 50 km zrobić bez żadnego zmartwienia.
I do tego oleju wg. mnie warto dopłacić pare zł, jeżeli ma się lepszy cylek.




_________________

Jak ruc*ać to księżniczki, jak jeździć to Yamahą ;))




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 51 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy