Dzisiaj jest 23 sie 2025, 16:53



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: zgasł
Post: 17 lip 2012, 20:25 
*

Rejestracja: 08 mar 2012, 15:46
Posty: 169
Lokalizacja: Radom/Parznice
Pojazd:
Jechałem sobie malaga strzeliła zgasłą i juz nie odpaliła , a i jeszcze jedno jak by miał ktos jakis poradnk jak złożyć samemu cylinder i rozłożyć :)




_________________

Zapraszam DO mojej F12 http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1633701#1633701


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 17 lip 2012, 20:35 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 kwie 2010, 15:43
Posty: 341
Pojazd:
No i pewnie coś z tłokiem albo się uszczerbał albo coś innego.
Normalnie zdjemujesz wąż co idzie do cylka spuszczasz płyn i odkręcasz 4 nakrętki na głowicy i schodzi normalnie leciutko :) A złożyć w odwrotnej kolejności.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lip 2012, 20:43 
*

Rejestracja: 08 mar 2012, 15:46
Posty: 169
Lokalizacja: Radom/Parznice
Pojazd:
po pierwsze mam Ac ale spoko rozumiem ale mi chodzi dalej jak odczepić tłok od wału , chce sie nauczyć kupiłem sobie cylinder chiński c tłokiem vertex do nauki składania jak złoże bedzie dobrze to jego chwila moment zajade i założe markowego cyla który czeka juz miesiąc




_________________

Zapraszam DO mojej F12 http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1633701#1633701




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lip 2012, 20:56 
*

Rejestracja: 29 lip 2011, 13:32
Posty: 108
Lokalizacja: Nowe Miasto Lub.
Pojazd:
Żeby zdjąć tłok w karbowodu należy wyciągnąć zabezpieczenie sworznia, a następnie sam sworzeń. :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lip 2012, 9:50 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 kwie 2010, 15:43
Posty: 341
Pojazd:
Nrvs., Po obu stronach tłoka masz zabezpieczenia, które osiadają się w rowkach, to zdejmowania ich jest najlepszy mały płaski śrubokręcik.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lip 2012, 19:33 
**

Rejestracja: 10 mar 2012, 17:10
Posty: 235
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd:
ja zdejmowałem kleszczami.
poprostu chwyciłem za ten ogonek i pociągnąłem.
W moim przypadku sworzen nie chciał wyjść i musiałem go wybijać - tylko pierw zablokuj czymś tłok żeby nie skrzywić korbowodu.
Hmm ten tłok vertexa zostaw sobie lepiej do tego markowego cylindra a co chińskiego cylka wsadź chinski tłok.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lip 2012, 22:06 
*

Rejestracja: 08 mar 2012, 15:46
Posty: 169
Lokalizacja: Radom/Parznice
Pojazd:
kupi sie nowy bo musi na tym troche polatać do wypłaty zeby kupic wał i gaźnik




_________________

Zapraszam DO mojej F12 http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1633701#1633701




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lip 2012, 22:07 
*

Rejestracja: 29 lip 2011, 13:32
Posty: 108
Lokalizacja: Nowe Miasto Lub.
Pojazd:
Norbeert pisze:
Nrvs., Po obu stronach tłoka masz zabezpieczenia, które osiadają się w rowkach, to zdejmowania ich jest najlepszy mały płaski śrubokręcik.

Na prawdę?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 37 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy