Dzisiaj jest 07 paź 2024, 9:23



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 21 lip 2012, 21:12 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 kwie 2010, 15:08
Posty: 1428
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Pojazd: Matrix LC
Witam, mam problem... Składałem ze znajomym Boosterka, wymiana wału, łożysk... Nie wymieniliśmy uszczelniaczy, odpaliłem silnik chodził, strasznie kopcił, po dodaniu gazu strzelał z tłumika, po chwili je*, dym z pokrywy przekładni, zdejmuję wariator i patrzę zimmering sam wylatuje ... Przyjrzałem się dokładnie i zobaczyłem że nie ma żadnego zabezpieczenia zimmeringu . Teraz nasuwa się pytanie czy muszę rozpoławiać i wszystko od nowa? czy po prostu mogę wbić nowy zimmering, założyć zabezpieczenie < o ile takie tam jest > ?


<Dodam że skuter został kupiony i praktycznie od razu rozebrany ... Nie zauważyłem że nie ma żadnego zabezpieczenia zimmeringu, o ile takie powinno być. >




_________________

Hebo Manston Replica
Stage6 Pro Replica <niedługo C21>
Wał Top Racing Evo NG
Polini Speed Controll
Polini For Race 3g
Tec CNC
Tec Black Edition 21
Polini Air Box
Malossi X-Special
<zawór> Polini Evolution
<króciec>Polini 21mm


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 21 lip 2012, 21:33 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 10:04
Posty: 1244
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd:
We wszystkim co robiłem nie było zabezpieczenia. Koledze też wypadał simmer od strony waria, załatwiliśmy to w ten sposób że kupiliśmy seger wewnętrzny na taką samą średnicę jak uszczelniacz. Wpisz sobie w google i skumasz o co mi kaman. Owy seger umieszczasz po wbiciu uszczelniacza (jest tam rowek do tego przeznaczony). Podsumowując idzesz do hurtowni łożysk, kupujesz uszczelniacz i seger wewnętrzny, wbijasz uszczelniacz (do odpowiedniego momentu, wbijesz za słabo to nie odsłoni ci się gniazdo segera), zakładasz seger i nie ma prawa wypaść.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lip 2012, 22:46 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 kwie 2010, 15:08
Posty: 1428
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Pojazd: Matrix LC
ok czyli przynajmniej rozpoławianie z głowy, hmm a patent na dużą ilość wysokotemperaturowego silikonu zamiast segera ? I druga rzecz, to że tam mało miejsca jest, uszczelniacz duży i nawet po maksymalnym wbiciu zimmeringu nie widać tego rowka na seger ;<




_________________

Hebo Manston Replica
Stage6 Pro Replica <niedługo C21>
Wał Top Racing Evo NG
Polini Speed Controll
Polini For Race 3g
Tec CNC
Tec Black Edition 21
Polini Air Box
Malossi X-Special
<zawór> Polini Evolution
<króciec>Polini 21mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lip 2012, 6:13 
*

Rejestracja: 29 lip 2011, 13:32
Posty: 108
Lokalizacja: Nowe Miasto Lub.
Pojazd:
Wymień uszczelniacze, najlepiej komplet bo nie wiadomo co z drugiej strony, i powinien śmigać jak szalony bez żadnych segerów. :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 106 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy