Dzisiaj jest 03 gru 2024, 0:34



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: moduł
Post: 22 lip 2012, 21:00 
*

Rejestracja: 19 lip 2012, 17:23
Posty: 67
Lokalizacja: Nowy Sącz
Pojazd:
Witam. Zakupiłem sobie skuter Kingway koyot 4t.. Chciałem właśnie zamówić sobie na allegro jakiś moduł zapłonowy odblokowany ale ich jest tyle że niewiem czym one się różnią proszę o waszą pomoc... Proszę mi powiedzieć czym się różni http://moto.allegro.pl/modul-cdi-skuter ... 73895.html od tego http://moto.allegro.pl/tuning-modul-zap ... 81641.html albo tego http://moto.allegro.pl/modul-odblokowan ... 78057.html albo od tego z regulacja jakaś ale o co z nią chodzi ? http://moto.allegro.pl/tuning-tanio-mod ... 81625.html który z nich jest najlepszy i czym się różnią proszę o szybką odpowiedz..


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 22 lip 2012, 21:08 
****

Rejestracja: 20 lis 2011, 19:43
Posty: 1321
Lokalizacja: Gryfino
Pojazd:
Ja w swoim 2t mam ten 1, ogólnie polecam. Lecz jak to sie ma w 4t to sam nie wiem.
Moduł odblokowany daje Tobie to iż skuter wkręca sie na większe obroty, co przekłada sie na większy v-max.




_________________

TGB r50x - http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1911845#1911845

Ogień na tłoka!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lip 2012, 21:43 
*

Rejestracja: 19 lip 2012, 17:23
Posty: 67
Lokalizacja: Nowy Sącz
Pojazd:
ale powiedz mi czym się różni zwykły od tego z regulacją ?:D o co chodzi z tą regulacją ?:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lip 2012, 21:51 
****

Rejestracja: 20 lis 2011, 19:43
Posty: 1321
Lokalizacja: Gryfino
Pojazd:
Wyprzedzenie kąta zapłonu, nie polecam. Silnik dostaje po tyłku i przy 4t nie możliwy do regulacji, gdyż ma za mało mocy aby luki łatac.




_________________

TGB r50x - http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1911845#1911845

Ogień na tłoka!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lip 2012, 21:57 
*

Rejestracja: 19 lip 2012, 17:23
Posty: 67
Lokalizacja: Nowy Sącz
Pojazd:
to z tego wychodzi ze ten jest najlepszy prawda ? http://moto.allegro.pl/modul-cdi-skuter ... 73895.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lip 2012, 21:57 
****

Rejestracja: 20 lis 2011, 19:43
Posty: 1321
Lokalizacja: Gryfino
Pojazd:
Tak.




_________________

TGB r50x - http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1911845#1911845

Ogień na tłoka!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lip 2012, 22:01 
*

Rejestracja: 19 lip 2012, 17:23
Posty: 67
Lokalizacja: Nowy Sącz
Pojazd:
ok dzięki :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lip 2012, 22:04 
*

Rejestracja: 19 lip 2012, 17:23
Posty: 67
Lokalizacja: Nowy Sącz
Pojazd:
A jaki byś mi doradził filter stożkowy do niego ?? żeby był dobry




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lip 2012, 22:05 
****

Rejestracja: 20 lis 2011, 19:43
Posty: 1321
Lokalizacja: Gryfino
Pojazd:
Zapomnij, żaden stożek. Jak chodzi jeździj. Jeszcze raz odradzam nie pytaj czemu, po prostu nie.




_________________

TGB r50x - http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1911845#1911845

Ogień na tłoka!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lip 2012, 22:08 
*

Rejestracja: 19 lip 2012, 17:23
Posty: 67
Lokalizacja: Nowy Sącz
Pojazd:
wiesz.. Wole się zapytam czemu tak odradzasz tych stożków ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lip 2012, 22:18 
****

Rejestracja: 20 lis 2011, 19:43
Posty: 1321
Lokalizacja: Gryfino
Pojazd:
Nie wyregulujesz gaźnika, ciągnie syf, pali zawory, zwiększa temperature pracy silnika.




_________________

TGB r50x - http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1911845#1911845

Ogień na tłoka!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lip 2012, 14:08 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2011, 21:21
Posty: 1709
Lokalizacja: Połomia / Wodz. Śl.
Pojazd: Faspi F8, Tigra 1.6 16V
Moge dodać jeszcze, że zwiększy ci spalanie.
Po co się wszyscy tak pchają na te stożki!?

Ale co do syfu to siatkowe go ciągną, gąbkowe to mało..




_________________

Obrazek

https://www.facebook.com/PKRHgarage ZAPRASZAM !

http://forum.mieloch.pl/faspi-by-przemek051195-70cc-midrace-t261458-580.html


Ostatnio zmieniony 23 lip 2012, 14:09 przez Przemek051195, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lip 2012, 14:39 
***

Rejestracja: 24 sie 2011, 16:08
Posty: 939
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Pojazd: Audi A6 C5 2.8
Przemek051195 pisze:
Nie wyregulujesz gaźnika, ciągnie syf, pali zawory, zwiększa temperature pracy silnika.


Ten post mnie rozśmieszył...

Pali zawory ? zwiększa temperature silnika ? i co sie nie da wyregulować ?

Wszystko sie da ja latam na stożku 3 rok i jest dobrze jak kupisz dobry stożek w obudowie z gąbką i mieszkasz w mieście to nie musisz go często czyścić co innego na wsi co do regulacji do stożka trzeba większą dysze jak by sie nie dało wyregulować to by tego nie sprzedawali co do tej temperatury CZŁOWIEKU jak sie ma silnik grzać przez stożek ? przecież on łapie więcej powietrza czyli wychodzi na to że im więcej powietrza tym lepsze chłodzenie po to są stożki zakładane w 50ccm nie ma sensu zakładać bo zwiększa spalanie ale chłodzenie sie poprawia i dzwięk...wiec prosze Cie nie pisz jak nie wiesz...bez urazy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lip 2012, 16:33 
****

Rejestracja: 20 lis 2011, 19:43
Posty: 1321
Lokalizacja: Gryfino
Pojazd:
Wiecej powietrza, lepsze chłodzenie. Padłem...hahahahahaha




_________________

TGB r50x - http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1911845#1911845

Ogień na tłoka!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lip 2012, 19:55 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2012, 15:06
Posty: 120
Lokalizacja: Polanka Wielka
Pojazd:
Ja mam w swoim 4t stożek i tylko dysze większą dałem i troszkę wzrosły osiągi i jest fajny dźwięk.

Co do kół 12" nie da rady ich wpasować do twojego sprzętu ponieważ ty masz krótsze kartery na koła 10'' - jeśli koniecznie chcesz tak zrobić musiałbyś najlepiej kupić cały silnik z kołem i od razu z drugim mocowaniem, lepiej zostaw tak jak jest...




_________________



adi888881 pisze:
zrób tak jak mówi Krzysiek535, ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lip 2012, 21:19 
***

Rejestracja: 24 sie 2011, 16:08
Posty: 939
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Pojazd: Audi A6 C5 2.8
Cytuj:
Wiecej powietrza, lepsze chłodzenie. Padłem...hahahahahaha


Widać że nie masz doczynienia z tuningiem silnika ;) pozdrawiam serdecznie brak wiedzy na ten temat...

Koniec off topica ;3

A więc osiągi hmm przy 50ccm3 jak mówiłem no może i przyśpieszenie troche ale tak nie odczuwalnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy