Dzisiaj jest 26 lis 2024, 8:49



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 23 lip 2012, 20:49 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 cze 2012, 17:01
Posty: 20
Lokalizacja: Toruń
Pojazd:
Witam. Mam sende z 99 roku.

Wsadzilem nowy cylinder z tłokiem.

Cylinder Polini EVO 50cc.
Wydech Gianelli.
Gaźnik seria 14mm
iltr stożkowy gąbkowy.


Problem polega na tym, ze za chiny nie mogę go wyregulowac na wolnych obrotach. Gdy go odpale to obroty rosną do maxymalnych.

Probowalem na iglicy i z dyszami, lecz dysze mam tylko 90, 85, 70, 65

Jaka dysza waszym zdanie powinna byc przy takim setapie i czy gaznik 14mm starczy czy wsadzac wiekszy. jesli tak to jaki?




_________________

Power by mercedes


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 23 lip 2012, 20:58 
*

Rejestracja: 19 lip 2012, 13:20
Posty: 30
Pojazd:
gaźnik 19




_________________

ZUMICO GR 500 - my love




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lip 2012, 21:07 
*

Rejestracja: 08 cze 2012, 21:10
Posty: 19
Pojazd:
Castiel, poyebany? Sprawdź króciec czy nie jest popękany uszczelniacze itp. może po prostu lewe powietrze łapie spróbuj :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lip 2012, 21:33 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
guti66, Sprawdź czy lewego powietrza nie łapie.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lip 2012, 22:17 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lip 2012, 20:26
Posty: 16
Lokalizacja: Pasłęk
Pojazd: Aprilia AF1
No własnie pewnie lewe powietrze łapie I tak ci obroty skaczą :D A gaźnik to żeby go dobrze wyregulować to tak 16-17,5 mm ;pp




_________________

Klik -> Aprilia AF1 50<- Klik




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lip 2012, 22:04 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 cze 2012, 17:01
Posty: 20
Lokalizacja: Toruń
Pojazd:
No drodzy kochani, trafiliscie z tym lewym powietrzem :) zdejmując dzis gaznik, kruciec sie przerwał tak konkretnie - czyli był pekniety i lapał lewe powietrze.

I teraz tak. Moto chodzi bardzo fajnie, ale ma słaby dół, lecz jak złapie rezo to wariat. Nie podejrzewałem ze 50cc moze robić taką robote.

Czy da rade zwiekszyc moc w dolnych partach obrotów?
I powiedzcie mi czy zmiana gaźnika na 17,5 bądz na 19mm cos mi da? jesli tak to co.

Z góry dzieki za Rady.




_________________

Power by mercedes


Ostatnio zmieniony 24 lip 2012, 22:05 przez guti66, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lip 2012, 22:20 
*

Rejestracja: 08 cze 2012, 21:10
Posty: 19
Pojazd:
guti66, zmiana gaźnika na 17.5mm da Ci na pewno lepsze chłodzenie dla silnika, przyspieszenie oraz wiekszą prędkość maksymalna, może też ale nie koniecznie zwiększyć spalanie :) na 19mm nie wiem czy jest sens w 50ccm :) jak dasz radę to z tym spróbuj bo wiesz niekonieczne wydatki :) no ale znowu zdrowiej dla silnika i poprawy chłodzenia cylindra :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lip 2012, 22:59 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 cze 2012, 17:01
Posty: 20
Lokalizacja: Toruń
Pojazd:
A nie da sie oddac gaznika do tokarza zeby zwiekszyl na 17,5 ?:D haha




_________________

Power by mercedes




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lip 2012, 18:42 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 cze 2012, 12:15
Posty: 30
Pojazd:
Z 14 cudów nie zrobisz bo materiału braknie a co do 19 w 50 to jest to jak najbardziej możliwe gdyż am-y lubią dużą dawkę paliwa.




_________________

Romet Chart 210 wersja RS Limit Edition

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1812525#1812525




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lip 2012, 10:45 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 cze 2012, 17:01
Posty: 20
Lokalizacja: Toruń
Pojazd:
Adriano155, z tym ze ja nie mam tego nowego silnika co jest np z tzr tylko mam silnik DERBI.

Do 50cc lepiej 17,5 czy 19mm gaźnik?




_________________

Power by mercedes




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lip 2012, 11:40 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 paź 2011, 14:17
Posty: 968
Pojazd:
Ja mam Minarelli AM5,gaźnik 21 mm,wydech Yasuni,stożek Polini,cylek 50 i to starcza,żeby moto na ostatnim biegu zamykał obrotomierz,przełożenia oryginalne.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lip 2012, 14:04 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 cze 2012, 12:15
Posty: 30
Pojazd:
Sory nie dopatrzyłem, w takim razie 17,5.




_________________

Romet Chart 210 wersja RS Limit Edition

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1812525#1812525




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy