Witam, kolega przyprowadził mi motorek do naprawy. Jest to rieju smx, ma następujący cylinderek
http://motor-x.pl/czesci-do-skutera,bet ... lli-am6-vp + conti chr do tego.
Problem polega na tym, że motor na niskich obrotach w ogóle nie ciągnie, dopiero zaczyna iść jak wejdzie w rezo. Wiem, że taki cylinder i wydech no ale poniżej rezo i powyżej 3-go biegu nie da się jeździć. Na razie wykluczam zużyty zestaw tłok-cylinder i chciałbym zająć się gażnikiem. Jest to dellorto phbg 21mm jednak strasznie rozwalony. Uszczelka pod komorą cieknie, dysza 72 i mieszanka odkręcona na pół obrotu - inaczej moto w ogóle nie chce chodzić, iglica drugi rowek od góry ,więc również ustawiona na ubogo, filtr powietrza do kitu. Po włożeniu dyszy 85 podobno nie chciał mu w ogóle chodzić. Zaślepienie podciśnienia nieszczelne. Jak ugryźć temat i na co zwrócić uwagę, żeby radykalnie rozwiązać sprawę. Widzę, że do phbg jest dużo typów iglic, jak określić która jest która skoro nie ma oznaczeń. Może założenie "grubszej" iglicy pozwoliłoby na wzbogacenie mieszanki i poprawną regulację bez zalewania silnika benzyną przy otwartej przepustnicy?