Dzisiaj jest 27 lip 2025, 8:10



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 25 lip 2012, 10:46 
*

Rejestracja: 25 lip 2012, 10:35
Posty: 1
Pojazd:
Witam, kolega przyprowadził mi motorek do naprawy. Jest to rieju smx, ma następujący cylinderek http://motor-x.pl/czesci-do-skutera,bet ... lli-am6-vp + conti chr do tego.
Problem polega na tym, że motor na niskich obrotach w ogóle nie ciągnie, dopiero zaczyna iść jak wejdzie w rezo. Wiem, że taki cylinder i wydech no ale poniżej rezo i powyżej 3-go biegu nie da się jeździć. Na razie wykluczam zużyty zestaw tłok-cylinder i chciałbym zająć się gażnikiem. Jest to dellorto phbg 21mm jednak strasznie rozwalony. Uszczelka pod komorą cieknie, dysza 72 i mieszanka odkręcona na pół obrotu - inaczej moto w ogóle nie chce chodzić, iglica drugi rowek od góry ,więc również ustawiona na ubogo, filtr powietrza do kitu. Po włożeniu dyszy 85 podobno nie chciał mu w ogóle chodzić. Zaślepienie podciśnienia nieszczelne. Jak ugryźć temat i na co zwrócić uwagę, żeby radykalnie rozwiązać sprawę. Widzę, że do phbg jest dużo typów iglic, jak określić która jest która skoro nie ma oznaczeń. Może założenie "grubszej" iglicy pozwoliłoby na wzbogacenie mieszanki i poprawną regulację bez zalewania silnika benzyną przy otwartej przepustnicy?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy