Dzisiaj jest 28 lut 2025, 16:10



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 25 lip 2012, 18:36 
**

Rejestracja: 08 sty 2012, 19:14
Posty: 236
Lokalizacja: Sosnowiec
Pojazd:
Siemka mam do was pytanie
zamierzam kupić cylinder http://allegro.pl/cylinder-tec-eco-50cc ... 97923.html ale mam problem bo mam tylko 3 szpilki bo jedna sie urwała i nie da jej sie za chu... odkręcić a nie chce zmieniać karterów i mam pytanie czy można jeździć na 3 szpilkach??




_________________

Ogar 200 swap ^.^ grubo !!!
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 25 lip 2012, 18:57 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lip 2011, 22:53
Posty: 41
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd:
może i można ale chyba warto coś pokombinować żeby odkręcić to wkońcu cylinder jak seryjnie są 4 szpilki to 4 mają być a nie inaczej,weź zcentruj 2 śrubki na szpilce i spróbuj odkręcić kluczem :D




_________________

Keeway HURRICANE By Jakob;D

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=226486




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lip 2012, 19:01 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
A może na dwóch ,albo na jednej szpilce, albo wcale bez szpilek tylko przyspawac cylek do karterów,ludzie co to za pytanie ,daj kartery do jakiegoś warsztatu mechanicznego to ci wykręcą urwaną szpilkę albo rozwiercą i na nowo nagwintują :D :D :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lip 2012, 19:10 
**

Rejestracja: 08 sty 2012, 19:14
Posty: 236
Lokalizacja: Sosnowiec
Pojazd:
ej a co bym musial zmienic jak mam teraz lc a chce ac??




_________________

Ogar 200 swap ^.^ grubo !!!
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lip 2012, 19:18 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 kwie 2012, 11:44
Posty: 719
Lokalizacja: Sochocin
Pojazd:
Wywalić chłodnice i wszystkie przewody od niej idące. Ale tego się nie opłaca robić.




_________________

Setup :
Stage6 Pro Replica
Stage6 Sport Pro Variator
Dzown Tec. Reszta seria... Już niedługo :)
Sprzedam kilka części do p/g




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lip 2012, 19:18 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Ale po co???? :D :D :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lip 2012, 19:33 
**

Rejestracja: 08 sty 2012, 19:14
Posty: 236
Lokalizacja: Sosnowiec
Pojazd:
ponieważ mam dziurawą chłodnice tak na 5 cm i nie chce kupować nowej bo musiał bym tez nowy cylek kupić bo jest zatarty a jak czytałem to do 50cc to bez różnicy jest czy jest lc czy ac . wiec tylko te przewody i tyle??




_________________

Ogar 200 swap ^.^ grubo !!!
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lip 2012, 19:53 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 kwie 2012, 11:44
Posty: 719
Lokalizacja: Sochocin
Pojazd:
I jeszcze pompę wody. Tylko nie zdejmuj przypadkiem tego paska bo znów cylek zatrzesz.




_________________

Setup :
Stage6 Pro Replica
Stage6 Sport Pro Variator
Dzown Tec. Reszta seria... Już niedługo :)
Sprzedam kilka części do p/g




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lip 2012, 19:55 
**

Rejestracja: 08 sty 2012, 19:14
Posty: 236
Lokalizacja: Sosnowiec
Pojazd:
mieszanki sam robię.
a nie obejdzie się bez zdejmowania pompy wody??


Ej a wgl podejdzie mi ten cylinder ??
http://allegro.pl/cylinder-tec-eco-50cc ... 97923.html




_________________

Ogar 200 swap ^.^ grubo !!!
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lip 2012, 19:59 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 kwie 2012, 11:44
Posty: 719
Lokalizacja: Sochocin
Pojazd:
Jak zdemontujesz chłodnicę to po co pompa ?




_________________

Setup :
Stage6 Pro Replica
Stage6 Sport Pro Variator
Dzown Tec. Reszta seria... Już niedługo :)
Sprzedam kilka części do p/g




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lip 2012, 20:15 
*

Rejestracja: 20 kwie 2012, 21:17
Posty: 63
Pojazd:
Miałem kiedys ten albo lepszą wersje tego ale tej firmy na pewno. Własciwie osiągi sie nie różnią od zwykłego a żywotność nie wiem bo pozniej sprzedałem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lip 2012, 20:27 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2011, 19:39
Posty: 679
Lokalizacja: Czułów , KRK
Pojazd: Peugeot Trekker
Co do tej szpilki to rozwierć to wiertarką :idea: :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lip 2012, 20:30 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
kubayo pisze:
Co do tej szpilki to rozwierć to wiertarką
No i co dalej, bo chyba niedokończyłeś co ma zrobic dalej "!!" "!!" "!!"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lip 2012, 20:36 
*

Rejestracja: 20 kwie 2012, 21:17
Posty: 63
Pojazd:
No i sie wykruszy wydmuchasz i wkręcisz nową szpilke :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lip 2012, 20:40 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
provixi pisze:
No i sie wykruszy wydmuchasz
No tak bo szpilka jest z amelinum :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Masz zero pojęcia o tym co piszesz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lip 2012, 7:41 
**

Rejestracja: 08 sty 2012, 19:14
Posty: 236
Lokalizacja: Sosnowiec
Pojazd:
nie da się tego wiertatrka ręczną przewiercić próbowałem.
a jak się robi porting cylindra??




_________________

Ogar 200 swap ^.^ grubo !!!
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lip 2012, 8:36 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Cytuj:
nie da się tego wiertatrka ręczną przewiercić próbowałem.
Masz już tępe wiertło i nie idzie :D :D :D Próbuj wiercic stopniowo wiertłem 4;5;6


Ostatnio zmieniony 26 lip 2012, 8:39 przez n0ooRt, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lip 2012, 9:47 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sty 2011, 0:33
Posty: 118
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Pojazd: Piaggio NRG & Astra F
Oddaj to do speców bo jak będziesz chciał rozwiercać to siłą rzeczy wiertło będzie chciało iść w karter bo jest aluminiowy , a z tego co wiem takie wykręcenie szpilki gdzieś w zakładzie to 10-20 zł a karteru nowego za tyle nie kupisz, jak wywiercisz w nim jakąś dziurkę . Jeszce 1 pytanie czy szpilka urwała się na równo czy wystaje kilka mm?




_________________

Kiedy znajdziemy się na zakręcie ...
Manetka w dół i odcięcie ...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lip 2012, 9:52 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2011, 19:39
Posty: 679
Lokalizacja: Czułów , KRK
Pojazd: Peugeot Trekker
n0ooRt pisze:
kubayo napisał/a:
Co do tej szpilki to rozwierć to wiertarką
No i co dalej, bo chyba niedokończyłeś co ma zrobic dalej "!!" "!!" "!!"
co nie dokończyłem ? mam napisać jaki rozmiar wiertła ? jak wiertło umieścić i wiertarce i przy jakich obr. wiercić ? :roll:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lip 2012, 14:30 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Cytuj:
co nie dokończyłem ? mam napisać jaki rozmiar wiertła ? jak wiertło umieścić i wiertarce i przy jakich obr. wiercić ? :roll:
Ty już lepiej nikomu nic nie doradzaj jak ma robic vahovcó :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy