Dzisiaj jest 25 lis 2024, 23:22



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lip 2012, 18:55 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sty 2012, 15:59
Posty: 801
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
Oklin_96, Dyszę zmień na większą. Do 19mm to około 100 dysza. Kup zestaw kilku i sprawdzaj. Jak świeca już trochę przeżyła to kup nową, bo ona też może być winna. Na takiej kompresji też może jeździć, bo różne przypadki się trafiają. Jak to nic nie da to niestety, ale czeka Cię remont.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 05 lip 2012, 21:15 
*

Rejestracja: 01 cze 2012, 18:25
Posty: 63
Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski
Pojazd:
Świeca też z miesiąc ma. BR8ES. Serwisówka podaje chyba BR9ES, ale kompresji to nie poprawi. Jak kupiłem rske wstawiałem dysze 104 i nic to nie dało. W dodatku paliła ze 6l. Wtedy kompresja też wynosiła 6 bar. Po włożeniu meteora też 6 bar i teraz też 6 bar. Dziwne. Chyba od tego trzeba zacząć, że ta kompresja gdzieś musi uciekać. Jeździć się da. Owszem. Tylko, że nie ma tej frajdy z jazdy. Nie no w kolejny remont to już nie mam sił i kasy się bawić




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lip 2012, 13:37 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2011, 12:08
Posty: 281
Lokalizacja: Wieluń
Pojazd:
simering przy magnecie sprawdź




_________________

Obrazek http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=256343
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lip 2012, 18:00 
*

Rejestracja: 01 cze 2012, 18:25
Posty: 63
Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski
Pojazd:
Rzeczywiście lewa owiewka od wewnętrznej strony przy magnecie zawsze była w jakimś smarze, ale na pod motorem nie było żadnych plam oleju. Sprawdziłem to i trochę się w tym miejscu poci. Zrobilem kilka zdjęć.


Obrazek

Ten smar to raczej z wydechu.

Obrazek

Obrazek

Jeśli to ten simering to czy może on powodować aż taki spadek mocy?


Ostatnio zmieniony 09 lip 2012, 18:03 przez Oklin_96, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lip 2012, 21:54 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sty 2012, 15:59
Posty: 801
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
Może. Wymień go.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lip 2012, 0:51 
*

Rejestracja: 01 cze 2012, 18:25
Posty: 63
Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski
Pojazd:
Gdzie dostać taki simmering? Ciężko gdzieś znaleźć pojedyńczy.


Ostatnio zmieniony 10 lip 2012, 1:14 przez Oklin_96, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lip 2012, 18:52 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sty 2012, 15:59
Posty: 801
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
W sklepie lub hurtowni z łożyskami.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lip 2012, 13:05 
*

Rejestracja: 01 cze 2012, 18:25
Posty: 63
Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski
Pojazd:
Apka poszła do mechanika na wymianę tego uszczelniacza. Ostatnio wsadzałem do niej inny filtr powietrza i większą dyszę jednak to nic nie pomogło. Po wstawieniu starej dyszy, filtra i ustawieniu gaźnika tak jak wcześniej mam problem, gdyż po przejechaniu ok 2 km apka muli tak jakby gdzieś lewe dostawała i gaśnie, nie chce na rozrusznik odpalić. Na popych odpali i jedzie normalnie znowu przez jakiś czas. Po złożeniu apki zapomniałem nałożyć wężyka od paliwa na bak. Możliwe, że coś się tam zapowietrzyło?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lip 2012, 21:22 
*

Rejestracja: 01 cze 2012, 18:25
Posty: 63
Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski
Pojazd:
To jednak nie wina simeringu. Wyciek był gdzieś spod bendiksu, więc simering został stary. tłok, cylinder i pierścienie po 800 km przebiegu w idealnym stanie. Uszczelka pod cylindrem została zamieniona jakimś specjalnym silikonem przez co zmniejszyła się komora spalania i kompresja wzrosła z 6,5 do 7,5. Idąc tym tropem dałoby może coś założenie cieńszych uszczelek?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lip 2012, 21:49 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sty 2012, 15:59
Posty: 801
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
Dałoby, tylko nie przesadź z grubością, bo efekt może być odwrotny :) Zamiast uszczelek możesz też splanować głowicę.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lip 2012, 22:07 
*

Rejestracja: 01 cze 2012, 18:25
Posty: 63
Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski
Pojazd:
Ale w tym wypadku chyba muszą być cieńsze. Dobrze myślę? Trzeba by było na oko szukać, czy są może gdzieś podane ich wymiary?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lip 2012, 23:12 
*

Rejestracja: 01 cze 2012, 18:25
Posty: 63
Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski
Pojazd:
Jak myślicie, czy w moim przypadku planowanie głowicy dałoby coś?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lip 2012, 16:59 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 cze 2012, 12:15
Posty: 30
Pojazd:
Co do planowania głowicy to może być problem bo w zależności od wersji możesz mieć w głowicy wycięcie na uszczelkę i później będzie problem jak zplanujesz.
Co do gaźnika to 19 ma oryginalnie dysze 89 i na tej dyszy 50 powinna całkiem dobrze jeździć też miałem ten gaźnik przy mojej 50 ale iglice miałem na full do góry przy dyszy 89 gdyż ciągle brakowało paliwa.
A jak masz niską kompresje to i spalanie się zwiększa.
Sprawdź na ściągniętym filtrze i odpalonym silniku czy przy dodawaniu gazu nie pluje przypadkiem mieszanką z gaźika, na niskich obrotach może lekko lecieć ale póżniej już nie powinno, jak będzie pluło na wyższych to membrana albo listki do wymiany a nieszczelna membrana sprężenie na pewno pogorszy.




_________________

Romet Chart 210 wersja RS Limit Edition

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1812525#1812525




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lip 2012, 20:41 
*

Rejestracja: 01 cze 2012, 18:25
Posty: 63
Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski
Pojazd:
19 ma oryginalnie dysze 75. Zakładałem 85 i nie było różnicy w jeździe. Potem założyłem 72 i teraz odrobinę lepiej jeździ i na postoju wkreca się poza skale. Membranę też zmieniałem na inne, gdyż w moim płytki lekko odstawaly i nic to nie dało. A nie można po splanowaniu powiększyć te rowki na uszczelki?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lip 2012, 14:33 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 cze 2012, 12:15
Posty: 30
Pojazd:
Dellorto PHBG 19 CS ma dysze główną 89 chyba że masz wersje z podciśnieniem. Jak ktoś ci to zdoła powiększyć to czemu nie ale żebyś nie przesadził z tym planowaniem.
Jakiej firmy masz teraz tłok?
i ile już jeździsz na tych uszczelniaczach?




_________________

Romet Chart 210 wersja RS Limit Edition

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1812525#1812525




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lip 2012, 15:32 
*

Rejestracja: 01 cze 2012, 18:25
Posty: 63
Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski
Pojazd:
Tłok i cylinder tec hq. Uszczelniaczy od zakupu aprilii nie wymieniałem. Mam druga głowicę, wiec można spróbować. Nawet jeśli coś nie wyjdzie to mam drugą.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lip 2012, 18:04 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 cze 2012, 12:15
Posty: 30
Pojazd:
Zmień uszczelniacze to że nie widać że puszczają nie znaczy że są dobre. 2 uszczelniacze corteco do ama to koszt 16 zł a będziesz pewny że wszystko ok.




_________________

Romet Chart 210 wersja RS Limit Edition

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1812525#1812525




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 paź 2012, 14:32 
*

Rejestracja: 01 cze 2012, 18:25
Posty: 63
Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski
Pojazd:
Sory za odkop, ale dopiero dostałem się do innego mechanika, a nie ma sensu zakładać nowego tematu. Otóż rska była u innego speca i po zdjęciu gaźnika i wyjęciu zaworu membranowego została zmierzona kompresja, która wynosiła 10 bar. Jednak po złożeniu wszystkiego jest tak jak wcześniej. Czyli wychodzi, że coś z gaźnikiem, bo zawór jest w idealnym stanie. Listki nie odstają. Czy gaźnik może być powodem tak niskiej kompresji?


Ostatnio zmieniony 04 paź 2012, 14:32 przez Oklin_96, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 paź 2012, 14:33 
*

Rejestracja: 01 cze 2012, 18:25
Posty: 63
Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski
Pojazd:
f5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy