Dzisiaj jest 08 maja 2025, 3:18



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 27 lip 2012, 7:18 
*

Rejestracja: 23 lip 2012, 20:19
Posty: 13
Pojazd:
Witam,

Kupiłem ostatnio używane Kymco Agility 4t. Od razu wymieniłem tuleje na wariatorze bo rozpędzał się do jakiś 47km/h, a po wymianie idzie maksymalnie 50:/
Czytałem że innym wzrasta prędkość po wymianie do ponad 60km/h.
Myślicie że dysza z 80 na 82 tak dużo daje?

Co może być nie tak? Od czego należy zacząć sprawdzanie?

Pozdrawiam


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 27 lip 2012, 7:23 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2010, 23:04
Posty: 2080
Lokalizacja: Nowa Sól/Wrocław
Pojazd: Kymco Vitality LC
Należy sprawdzić czy nie mamy blokady na module - prawdopodobnie to ona jest przyczyną.
Na forum było kiedyś obszernie pisane jak odblokować Agility 4T.




_________________

Elektronika do skutera i nie tylko: http://ficu.eu/

NAPRAWIĘ/KUPIĘ uszkodzone liczniki/termometry typu KOSO/S6.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lip 2012, 7:37 
*

Rejestracja: 23 lip 2012, 20:19
Posty: 13
Pojazd:
Są podobno trzy blokady (w nowych z tego co widziałem wczoraj w salonie to jeszcze zawirowacz spalin):
-tuleja
-dysza
-moduł
Moduł na pewno mam zablokowany. Jak kupowałem skuter to dostałem gratis jakiś bez blokady, ale chłopak na nim nie jeździł bo saplanie miał ok 4l/100km - mi też zależy na niskim spalaniu, wiec wolałbym go nie odblokowywać (skuter służy tylko na dojazdy do pracy).
Czyli bez odblokowania modułu, na seryjnych częściach nie da rady więcej z niego wyciągnąć?
Od czego to zależy że jedynm po wymianie tulei leci 60 i więcej, a innym tylko 50?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lip 2012, 17:46 
*

Rejestracja: 03 cze 2012, 20:46
Posty: 41
Lokalizacja: Legionowo
Pojazd: Kymco Agility 4t
Ja jeździłem do 1000km zablokowanym skuterem.Prędkość licznikowa 55 km/h. Po zmianie tylko tulei na wariatorze max 65 km/h z górki 68-70 km/h. Warzę około 100kg. Co do spalania to zablokowany około 2,5 litra teraz nie wiem bo jeszcze nie tankowałem. Zmiana dyszy spowoduje zwiększenie dawki paliwa ale i zwiększy spalanie.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lip 2012, 18:00 
*

Rejestracja: 23 lip 2012, 20:19
Posty: 13
Pojazd:
To ja mam już 10tys zrobione i dopiero teraz tuleje wymieniałem. Po wymianie skuter jedzie 50km/h licznikowe, a z gps to zaledwie 43km/h (ja ok 72kg). Coś chyba musi być nie tak, ale nie znam się na tym i szukam przyczyny na razie na forach...
Jakieś propozycje??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lip 2012, 18:38 
*

Rejestracja: 03 cze 2012, 20:46
Posty: 41
Lokalizacja: Legionowo
Pojazd: Kymco Agility 4t
A pasek sie nie ślizga?




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 27 lip 2012, 18:53 przez amroz, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lip 2012, 18:50 
*

Rejestracja: 23 lip 2012, 20:19
Posty: 13
Pojazd:
Nie rozumie z tym paskiem? Jak to się sprawdza, albo jakie są objawy? Jak wymieniałem tuleje to patrzyłem na pasek i w dobrym stanie był, nie popękany.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lip 2012, 18:57 
*

Rejestracja: 03 cze 2012, 20:46
Posty: 41
Lokalizacja: Legionowo
Pojazd: Kymco Agility 4t
Ale moze jak masz za duże obroty to poprostu ślizga sie i nie moze przenieść napędu.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lip 2012, 20:01 
*

Rejestracja: 23 lip 2012, 20:19
Posty: 13
Pojazd:
Hmm, raczej czegoś takiego nie zauważyłem. Filtr powietrza muszę wymienić bo mam trochę benzyną zalany...


Dziś po dłuższej jeździe (ok 25km w jedna str) po ok 20km jadąc non stop w dwie osoby 50km/h nagle skuter dostał mocy i rozpędził się do 62km/h pod wiatr. Wracając zawsze gdy się zwolniło do mniej niż 50km/h to potem musiał jechać chwile 50km/h, a po jakimś czasie dostawał mocy i rozpędzał się do 60.
Przychodzi Wam do głowy dlaczego tak może byc?
Może to przez to że dopiero po 10tys zmieniłem ta tuleje na wariatorze i jakiś sprężynki na sprzęgle się tak dopasowały ???


Ostatnio zmieniony 28 lip 2012, 17:48 przez pppawelek, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 43 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy